![]() |
Wat vinden meiden van een sikje/baardje?!
Heb fff als voorbeeld Brad Pitt genomen :rolleyes:, wat vinden jullie van zoiets?:
http://images.google.nl/images?q=tbn....gif[/url] http://images.google.nl/images?q=tbn...com/link01.jpg En weten jullie nog wat leuks or? Gr, Rebel |
hangt van het gezicht af, soms staat het mooi soms staat het verschrikkelijk
lekker nuttig antwoord, lekker nuttige vraag |
Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen hebben...
Zeer knappe mensen kunnen vaak veel hebben, je moet het dus niet vergelijken met Brad Pitt, zelfs met erg lang haar vond ik hem nog aantrekkelijk... |
ik persoonlijk vind het wel heel erg leuk/sexy staan bij de meeste jongens..maar idd je moet er wel het gezicht voor hebben en het type voor zijn...en ik denk dat het ook een beetje ligt aan het type meisje...de ene vinden zo'n baardj/sikj juist leuk.....ik bijvoorbeeld...en een vriendin van mij zou niet eens naar jongens daarmee kijken bij wijze van spreke ;)
|
Maar sommige mensen zeggen dat het er erg onverzorgd uit ziet, wat vinden jullie daar dan van?! Niet dat ik het al gehad heb, maar ik wil het zomaar eens proberen.. HAhaha wat een onzinnige vraag eigenlijk maar ik zit er mee te dubben :mad: ...
Gr, Rebel |
ik vind het bijna altijd lelijk :o
|
ik vind het niks... ik hou er gewoon niet van.
maar bij brad pitt is het nog wel acceptabel ;) . maar liever zonder. ik vind het niet direct onverzorgd staan hoor |
nee ik vind het ook niet onverzorgd staan hoor..ennuh probeer het gewoon...wanneer het ni werkt kan je het zo weer weghalen he :p ?
|
tip: doe het gewoon, let op recties van andere mensen (dat je dat uperhaut zo veel kan schelen, maar oke) en scheer um af als het niet bevalt.
probleem opgelost |
Mn vrien dheeft zo'n baard/sik/snor gebeuren.... staat hem wel vind ik... ben niet anders meer gewend.
|
Mensen als Brad Pitt kunnen als het ware een lange snor dragen, en dan zouden de vrouwen hem nog steeds aantrekkelijk vinden.
Dat komt door zijn populariteit, en omdat ze hem anders hebben gezien en dat plaatje in hun hoofd hebben. Uiterlijke verandering zal dan niet een rol spelen. Wij hebben dit geluk niet helaas, we moeten doen met hoe wij eruit zien. Doe gewoon wat je wilt, ik heb ook een baardje, de meiden moeten het maar accepteren, anders pech gehad. Wat andere kerels ervan vinden kan me werkelijk geen ene kut schelen. |
Het moet bij het gezicht passen :o Op zich vind ik ongeschoren best sexy, maar dan moet het geen baard van weken/maanden zijn :rolleyes: Heel vaak vind ik het gewoon lelijk, maar er zijn uitzonderingen. Snor vind ik sowieso niks (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb even overlegt met ekki, we zijn er iig zeker van dat het niet op L&G hoort, maar we twijfelen tussen een verplaatsing naar L&R of naar lifestyle. Voorlopig gaat ie naar lifestyle, vinden ze daar wat anders, dan merk je dat vanzelf. ;)
|
een sikje kan leuk zijn als het de jongen staat, net als een baardje of bakkenbaarden.
|
Ik hoor van Jongens dat m'n sikje eraf moet,
maar vrouwen zeggen dat het cool staat en bij me hoort.. Laat het mooi staan, hoef ik me minder vaak te scheren :p |
sikjes <3
|
Citaat:
<333 |
mijn sik is gewoon kort, dat je t net vast kan pakken zeg maar
dat kan meestal wel vind ik, tenzij je echt een super kaaskop heb ofzo dus eigenlijk heb ik alleen een donkere kin :p meeste mensen vinden m wel staan bij mij :) |
Citaat:
|
Als jongens hun sikjes goed bijhouden vind ik het enorm sexy staan!! :D
Maar bij mij op school loopt zo een exemplaar die het nog niet helemaal door heeft zijn sikje vind ik enorm vies... gwoon een pluk haar dat daar hangt te hange.. (n) |
Citaat:
|
sikje is wel sexy zolang het niet op schaamhaar lijkt
|
Hangt ervanaf bij wie, maar het kan toch wel heeel sexy zijn :)
|
Citaat:
|
Ik vind het juist wel stoer staan. Jongens lijken er meestal veel ouder door en ik val juist op oudere jongens...
Deed mijn vriend het maar eens... Maja, hij vind het irritant! |
bij sommige jongens is het wel leuk. maar bij de meeste gezichten staat het niet. of te patserig ofzo.
|
Citaat:
|
zzzzexy !!
|
ik vind het veeet SEXY!
sikjes roeleren (y) :D :o |
Ik zou niet eens dood naast Brad Pitt gevonden willen worden, dus in dit geval is het hoe dan ook lelijk :D
Maar bij de juiste man is het juiste baardje wel koel :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik leef graag op het randje ;) |
zelden sexy en het doet zeer bij het zoenen(n)
|
Citaat:
|
hmmmmmm alleen bij donkere jongens vin ik het wel mooi staan bakkebaarden is altijd wel leuk!!hmmmmmmmmmmmmm :eek: ;) :rolleyes:
|
Vind het over het algemeen niet echt mooi.
Stoppeltjes af en toe wel okay, maar ook lang niet altijd. |
Een klein sikje is sexy. :o
Een schaamhaar-kin is not done. (n) |
3-daags baardjes zijn oke:)
|
Citaat:
|
Ik vind het bijna altijd mooi.... :)
|
mijn exje had een sikje, hij had ook best lang krullend haar en een bril.
bij hem stond het super.:) |
Citaat:
en bij hem staat het wel mooi, maarja tis natuurlijk ook johnny depp, en die is altijd mooi http://news.bbc.co.uk/olmedia/905000...7_john_300.jpg |
:nono:
Een sikje/baardje is typisch iets wat een popster/acteur kan maken, verder eigenlijk niemand. |
sikjes staan altijd lelijk *ook bij artistiekelingen ;)*
behalve dan bij David Boreanaz :o |
Ik vind het 9 van de 10 keer niet staan..
|
Ik vind het eigenlijk wel leuk staan. :) ken ook aantal jongens die het hebben/hadden en ik moet zeggen: sexy! ;) Dus het is heus niet alleen voor popsterren ofzo. Je moet het wel netjes bijhouden natuurlijk ... en wat lullige donshaartjes vind ik ook ranzig.
|
onhygienisch en het staat mooi bij weinig jongens.
ik heb iemand het wel eens ''pratende kut'' horen noemen. dit vond ik een mooie omschrijving. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |