![]() |
Punkrockmarathon (recordpoging)
Supervet initiatief van de gasten van de Oude-Garde-zine
www.oude-garde.tk hier staat meer info... Komt er kortgezegd op neer: 60 punkrockbands in 24 uur! Te vet feestje! |
splendid*69 doet volgens mij ook mee, die zijn wel koel (y)
|
Confirmed bands so far [48]:
Antillectual Ass If Bips, the Blok 1A Bronson Death Wish CrossCurrent (D) Dirty Scums, the (B) Disme Disturbance Dynamite Kiss (D) elConjo Fallen Ranker Fart Farmers, the Fucking Virgins Gewapend Beton Green Ballz Band, the Hank Nozemannen Havana Affair HEMArOids HooFTPijn INDEX InNoSence Left in the Middle Line Out Mistake Nervous Breakdown Next Presidents, the Nobby Notin Orcastrated Outfreaked Nerds, the Piwo Jasne Progress RABID R*A*D Radio Bikini Sarced Life Screech Shaggable Sluts, the Sic Sidekickbob Splendid*69 Stickleback Trashcan Trespass Throwing Tomantones Tonies, de Wagtale |
vet initiatief haha :D
maar de enige bands die ik ken, de tonies en gewapend beton, zijn kut :D |
Ken wel wat bandjes die d''r bij staan..
Opzich best leuk.. Dus mss ben ik er dan wel.. |
Lijkt me gezellig.
|
geweldig idee!
dat zou ik wel willen zien |
+ soporific
+ the apers + the up to no goods |
leuk idee:)
|
En dat is ook voor een goed doel ofzo?
|
nee er wordt geen geld mee verdient
is alleen om in het guiness boek of records te komen ook al is t niet edge. |
wij hadden ons ook ingeschreven daarvoor alleen toen weer uitgeschreven omdat onze drummer dan nog niet terug van vakantie bleek te zijn.
|
24 uur punkrock,
vermoeiend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar tis in venlo, dus de kans dat ik erheen ga is vrij klein |
Wil jij ook met jouw band spelen tijdens het "wereldrecord"?
Geef je dan zelf op, ...kijk ff op www.oude-garde.tk voor meer informatie..! |
Citaat:
|
Via de Oude Garde site wordt je doorgelinkt naar de "worldrecord" site.. als je niet eerst naar de Oude Garde site wilt, kun je ook meteen hier naartoe gaan. worldrecord-site
|
oe, sacred life is wel koel :D
|
Citaat:
Het doel is niet om in het guiness boek of records te komen. Het doel is om al die bandjes die altijd demo's opsturen naar zaaltjes en nooit antwoord krijgen te helpen. Want zulke zaaltjes kunnen deze bandjes nu eenmaal nauwelijks plaatsen. Verder is het bedoelt om Perron55_ op de kaart te zetten en zij hebben oude garde gevraagd de booking te doen omdat zij beter bekend zijn met de underground punkwereld dan Perron55_. FF wat anders oude garde fanzine #03 komt volgende week uit dus ren naar je dealer en lees het!!! |
ik ga ons ook maar inschrijven denk iok
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel guiness he het is onstaan vanuit opscheppen in het cafe onder het 'genot(?)' van een glaasje guiness, opscheppen met wat je kan of met feiten die je weet zoiets geloof ik |
antillectual en sacred life zijn strak..
|
jux junction ook van de partie
|
Citaat:
|
Citaat:
sterallures (n) maar ze spelen wel strak |
Underground punkwereld hehe.
|
Wat een super droog initiatief zeg
zag al een zooitje bands er tussen staan die ik ken. Mooi dat het in de kerstvakantie is, kan ik er misschien wel heen. Maar shit als sidekickbob en splendid 69 mag wat mij betreft weg blijven |
sacred life is vet
ik ben benieuwd of die zang al wat vebeterd is coole kids ook al is het een band met een christelijke insteek... |
Mja, me band wou er aan meedoen, maar zat al vol.
Helaas =Z maarja, leek me wel leuk om eraan mee te doen. |
Whoot :eek: lijkt me erg leuk vooral omdat blok 1a en the bibs meedoen (y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, de hele air van die band, het sterallures gedeelte... Ik vind et persoonlijk erg vervelend als een zanger bij et eerste nummer z'n bek vol met water heeft om et vervolgens over de eerste rijen uit te spugen...sorry, maar daar pas ik voor onze gitarist ook, die z'n halve glas bier ( de inhoud dan he ;) ) weer diens kant op flikkerde... wat overigens door een van hun meegebrachte dorpsfans ons niet in dank werd afgenomen...1e keer bijna ruzie, en dat in een christelijk cafe ;) |
hehehe, ja dunno hoor.
het is jouw ervaring en het zijn niet zulke goede makkers van me dat ik het voor ze goed kan praten ofzo. maar ik snap je punt wel, ik ben zelf niet zo water spuger, want ik barst van de dorst als ik speel :D |
Citaat:
|
gaat dit nu over een beetje water???
back on topic!!!! |
Citaat:
Verder wel leuk inititatief maar nee, 24 uur ga ik zoiets niet volhouden. Vraag is ook of ik dat uberhaupt wil. |
outfreaked nerds...hmm t zijn echt sletten met hun 'groupies', die drummer is ook nog zo'n seksistische hacker(n)
maar ik wil wel gaan:) is in de buurt, en klinkt gezellig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rotusopman, jaegerslet. Haelen = kut!
|
Citaat:
|
ik wil er 26 uur heen. kan dat ook?