![]() |
volgens mij he .. is de maan 1 groot ruimte schip
en wij maar denken dat het de maan is :eek:
Zijn er Nog meer mensen?, die denken dat "de maan" een dekmantel is voor een alieninvasie? |
ik denk dat de maan een hoax is, gewoon een enorm billboard van de russen om ons op het verkeerde been te zetten..
|
Citaat:
|
Ik ga voor Beuk's theorie. Is waarschijnlijker dan die van siNix.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een ruimteschip zou er niet een maand over doen om om de aarde draaien, dat is gewoon niet logisch. Een enorm billboard is veel logischer, die verplaatsen ze gewoon elke dag een stukje. |
Duidelijk een ruimteschip.
The Death Star is cleared to fire.... |
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAAH! |
Volgens mij ben jij een alien. :o
|
En ik maar denken dat wij allemaal uit ruimteschepen bestaan :o
|
Citaat:
waarom doe je die namen dan zo fout :confused: |
Citaat:
|
o Sinix, wat ben je toch geweldig:o
|
Ik had ooit gedroomd dat er een prijsvraag was opgesteld door John Lennon n.a.v. een brokstuk van de maan. De prijs die je kon winnen was een reis naar de maan. Ik had gewonnen (duh, het is mijn droom immers :)) en werd naar de maan geschoten waar ik nog een mede-winnaar (een jongen) tegenkwam. Alles goed en wel. Daar zaten we dan. Maar opeens kwamen we erachter dat we niet de enige waren op de maan. En wat bleek? De Amerikanen hadden een hele onderzoeksbasis opgezet op de maan en waren daar experimenten aan het doen die op aarde allang door verdragen verboden waren. Omdat wij dus ontdekt hadden dat zij daarmee bezig waren, moesten we uitgeschakeld worden. Ze kwamen ons dus achterna, maar gelukkig wisten we bijde een mitrailleur te bemachtigen en schoten wat bewakers dood. Gelukkig was er nog een meisje die bereid was ons te helpen en zorgde voor voedsel (want dat hadden we niet). En toen werd ik wakker.
|
Nee.
|
Citaat:
|
Hoezo nog meer 'mensen'? ;)
|
Citaat:
|
wat?
hmm? geef je me ongelijk ? Yep ... ik weet zeker dat lya en blender daar staan hoor en fry die daar met een hologramscherm staat .. terwijl dokter suiberg iedereen voor de gek aan het houden is En ik weet zeker van niet. Ik weet wel zeker dat hier een slot op komt (y) :cool: |
Volgens mij moet je als je zwaar geblowt hebt geen topics openen.
|
Citaat:
|
het is een oliebol!! stelletje oliebollen! :nono:
|
De maan is geen ruimteschip, dat is al heel lang bewezen. In de Bijbel en in allerlei andere oude boeken komen we de maan tegen als hemellichaam, en Russen en beamers waren er toen nog niet.
Kortom: jouw redenering slaat nergens op. :) |
Citaat:
Tis één groot complot, dat je dat niet door hebt zeg. :| |
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij he zijn die zogenaamde "russen" gewoon alien verkenners die in opdracht van de aliens in het ruimteschip luna de aarde proberen te verkennen zodat ze kunnen bereken wanneer en hoe ze het beste kunnen aanvallen |
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom zijn ze daar dan al zolang mee bezig? met dat verkennen? |
Citaat:
|
Citaat:
en 6 miljard mensen en ze willen zo min mogelijk verliezen aan hun kant, en ze hebben wel een hogere technologie maar als ze nu zouden aanvallen zouden ze wellicht winnen maar niet genoeg manschappen over hebben, om de aarde te bewonen |
Citaat:
maar kan je dan ook schatten wanneer ze de aarde gaan aanvallen? En als wij deze informatie hebben zouden we dan niet eens gaan zorgen dat die lelijke snoodaards ons niet aanvallen? |
Citaat:
maja wie ben ik en daarbij ze hebben een hogere technologie, waardoor wij hen zeer moeilijk kunnen aanvallen (dus wij zouden ook winnen maar enkele honderden mensen overblijven) dus het is wachten tot |
ik heb trouwens een vluchtgrot op mars gebouwd, er is plaats voor 500 mannen en 500 vrouwen en 500 dieren (al geselecteerd)
aanmeldingen mogen komen en wees er snel bij want het gaat op volgorde van binnenkomst plaatsen over: 136 mannen 147 vrouwen |
Citaat:
Ik kijk het eerst wel aan, en als het echt niet anders kan bouw ik m'n eigen vluchtgrot wel. |
Citaat:
|
ja ik ben een watje ik wens niet te sterven voor dit verbouwereerde wereldje
nog 135 mannen te gaan :P |
Citaat:
hoe wil je in hemelsnaam ongezien op mars komen zonder gezien te worden? denk je dat je op mars niet aangevallen wordt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en daarbij weten ze er niet van af ik ben heel voorzichtig |
Serieuze topics zijn welkom.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |