![]() |
Coke
Hallo,
ik heb het vermoeden dat een vriend van mij coke gebruikt, maar dit weet ik niet zeker. Hoe kun je nou zien of iemand daadwerkelijk coke gebruikt ? * dan bedoel ik niet op het moment zelf dat hij coke heeft gesnoven maar daarna * Ik wil het wel eerst zeker weten of iig duidelijkheid voordat ik het aan hem vraag Tja, zoveel verstand heb ik niet van coke :) Thanx Anyway |
vraag het gewoon, daar heb je meer zekerheid van dan dat je op dingen gaat letten die toch te verbergen zijn
|
Uhm met coke kun je dat niet echt zien eigenlijk..... misschien als ie uitstekende jukbeenderen heeft ofzow maar dat hoeft nou ook eweer niet van de coke te komen...Misschien als ie wiet poeder op zijn neus heeft....
|
hehe wiet poeder :D
|
Cocaïne
Wijde pupillen (niet altijd), vaak naar het toilet gaan, opgewekt, energiek, praterig, overmoedig, bleek, rusteloos, geïrriteerd, opvliegend. De dagen erna: down, leeg, oververmoeid. jaja |
"waar het hoofd van vol is..."
|
WEER komt ouwejunk er tussen!
|
ghehe ik verpest het graag :p
|
Ik pak je nog wel op de meeting ;)
|
ooooeeeh moet ik nu bang zijn?
|
be afraid......... Be very afraid :evil:
|
Citaat:
|
Niet zoveel chatten jullie tweetjes :nono:
|
Citaat:
|
mm toen ik coke ophad ging ik veel knarsetanden en was ik juist erg loom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat het "euforische en actieve gevoel" van coke heftiger is dan pep. Maar dat is misschien heel persoonlijk |
zoiets kan je vast wel zien. maar dan moet je 't zelf gebruikt hebben en in die scene zitten.
't zelfde als ik nu bij mijn ouders thuis kom en ik ben stoned of heb geblowed, dan kunnen zij zien aan mij dat ik stoned ben. omdat ze zelf vroeger ook wel eens een jointje geblowed hadden. dus ja als je 't echt wilt weten. Kan je het vragen. maar vergeet niet zolang hij gewoon een beetje wel een leven heeft. en hij gaat er verantwoordelijk mee om, dan is er nog geen reden van paniek. plus dat je iemand niet van een coke verslaving af kan "praten" succes. en jah vraag 't maar |
dat je zo'n vermoeden hebt zul je vast op bepaalde dingen baseren, je kunt het vast het beste zelf inschatten :|
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal bén je stoned als je hebt geblowd :P |
meestal wel ja, soms niet
|
Citaat:
|
IK!? Fietsen jatten? Nou, okdan, een paar keer :p
|
Van coke snuiven gaat je neus potdicht zitten... -> waardoor je een nasale stem hebt..
(maar ik ken btw ook coke-afhankelijke-menschen die elke dag Otrifen in hun neus pompen zodat hun neus weer sort of functioneert) |
ranzig coke smaakt naar oorsmeer
|
Citaat:
maar dan heb ik gelukkig nog nooit ranzige coke gesnoven,. |
nee maar kijk ik bijt nagel ennuh soms heb je wel us jeuk in je oor (niet vaak, maar toch) ennuh ja dan denk ik er niet aan en dan ga je daarna nagelbijten en dan heeeeuuuh uuuugh ranzig kots
ja maarja die coke zou ook ranzig geweest kunne zijn omdat het van iemands neus kwam...hmmm dit klinkt al helemaal ranzig, laat maar zitten. Ik ben heus niet zo ranzig, komt gewoon zo over gheh... oja en nee ik heb ut niet gesnoven hoor, ik moest ff proeven alleen... |
whaha oke dan, shit man!
hmz...me neus is open vanbinnen, al heel lang en dat voelt kut.. |
Citaat:
|
het is niet te zien echt, meestal voel ik me 4 uur na me coke gebruik weer helemaal fris en normaal. Of ik moet echt 2 dagen doorgehaald hebben met veel coke, dan wil ik nog weleens een dagje brak zijn.
|
Ligt denk ik ook aan de frequentie waarmee iemand gebruikt.
Bij mensen die af en toe gebruiken zie je slechts de korte termijn effecten:
Beste is inderdaad er gewoon naar vragen. Dmv " wat voor drugs heb jij al eens geprobeerd?" of concreet "Heb jij weleens coke gebruikt?" Zo komt het over alsof het uit eigen intresse is. Al moet zoiets toch gewoon bespreekbaar zijn lijkt me, zeker als het een vriend is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |