![]() |
Mijn supervisor&ik
vraagje:
Ik werk dus in een callcenter naast dat ik fulltime naar school ga en deze week werkte ik dus elke avond tot 1 uur. Gisteravond om 5 voor 1 kreeg ik een oudere vrouw aan de telefoon, ik heb dus geprobeerd de survey met haar te doen.... maar ze verstond mij niet... ze had zon sterk accent dat ik haar maar met moeite kon verstaan naast dat de helft van wat ik zei niet eens snapte. De survey hoort zon 10 min te duren, max 15 minuten. En mijn baas vertelde mij een tijdje geleden dat als ik echt heel veel moeite had met iemand, of ze verstonden mij niet (omdat ze spaans spreken) dat het doelloos is en dat ik gewoon vriendelijk doei kan zeggen en ophangen. Deze vrouw had ik dus al 15 minuten aan de telefoon, en ik was nog niet een shalverwege de survey... het ging mij er dus niet om dat ik vrij was... het wou gewoon niet! Mn andere supervisor stond ook ff achter mij te kijken en ik hoor dus allles van het scherm te lezen en die vrouw snapte het niet dus versimpelde ik het maar en dan zegt mijn supervisor dus weer "Hey dat staat er niet" Dus op een gegeven moment heb ik opgehangen, komt mn andere supervisor dr aan "Doe dat nooit weer, dat hoor je niet te doen, en doe dat nooit weer zonder mij te vragen" Ze behandelde me als een 3 jarig kind wat geen beoordelings vermogen heeft, ze deed het lijken of ik minderwaardig ben... en vroeg ook verder niet eens waarom ik op had gehangen. Ik snap dat het belangrijk is dat ik die surveys klaar krijg.... maar het wou gewoon niet! Die vrouw zat te zeuren, van wanneer ben je nu klaar, ze was moe, ze was al wat ouder... en ze snapte geen flikker van waar het over ging... Ik bedoel... had mijn supervisor nou het recht om mij zo te behandelen zonder mij eerst te vragen hoe het zat? Want zij was niet degene die achter me stond, ze heeft ook niet met het gesprek meegeluisterd... ze zag dat ik ophing en kwam kaad aanlopen... zei wat ze zei ik zei "Sorry, dat wist ik niet, ik dacht dat cathy (baas) zei dat als het hopeloos was je net zo goed op kon hangen dus ja sorry" ze keurde me niet eens een blik waardig maar liep gewoon verder.... :confused: WTF |
Aan wie moet je je uiteindelijk verantwoorden? Ik begrijp dat je 2 2 supervisors hebt en 1 baas (Cathy)? Staat deze Cathy weer boven de supervisors? Als dit laatste het geval is en zij jou gezegd heeft dat als je geen nut meer in het gesprek ziet en dat het alleen maar verloren tijd is dat je het dan netjes mag afbreken, zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Dan het gedrag van de supervisors: die achter jou stond is vast een regeltjesneuker, zwart is zwart, wit is wit. Helaas bestaan zulke mensen, neem ze met een korreltje zout, ik vind dat je het netjes gedaan hebt en hey je bent geen robot, dit initiatief had hij of zij juist moeten waarderen. Die andere supervisor is waarschijnlijk een machtswellusteling, alleen zij heeft gelijk en niemand anders. Bovendien is ze ergens ook lomp want wat verwacht ze nu, dat jij het gesprek onderbreekt en jij aan je toehoorder vraagt of je het gesprek even mag onderbreken om aan je supervisor te vragen of je het gesprek mag afbreken :confused: |
Citaat:
Tuurlijk is het handiger als ze eerst even naar jouw verhaal vraagt, maar ze doet niks (ze ontslaat je niet ofzo) dus ze mag gewoon vertellen hoe iets wel of niet moet. Dat ze het op zo'n manier vertelde is wel vervelend, maar ook niet heel onrechtvaardig ofzo. Misschien kan je eens een gesprek met haar voeren en vertellen dat je het heel vervelend vond hoe ze je aansprak. Dat is wel beter voor de sfeer onderling. |
Citaat:
En mijn baas is cathy, zij staat boven de supervisors, waar er twee van zijn.. die ene was heel aardig en vond het heel goed dat ik zo laat nog 1 te pakken kreeg en die stond ff achter m evan "je zegt niet wat er staat" maar ze stond wel even mee te luisteren hoe het ging en gaf me nog een (y) en die andere... die was gewoon :mad: zo bezig... en mjah... ik vind het geowon belachelijk en ik was eigenlijk van plan vandaag vriendelijk aan haar te vragen of ze mij mischien eerst mijzelf had kunnen laten verantwoorden en dat ik een goed beoordelings vermogen heb en niet achterlijk ben... bluh (maar dan niet zo letterlijk heh) |
Citaat:
(Edit: En ze zei verder niet eens hoe of wat ik fout deed, ik denk dat ze dacht dat ik gewoon ophing omdat het laat was en naar huis wou omdat ik haar verder niks ut kon leggen en ze ook niet wist wie ik aan de telefoon had... ze zij gewoon letterlijk "Dont you EVER do that AGAIN, always ask ME, DONT ever do that again etc." |
Citaat:
Citaat:
Uitleggen wat Cathy jou gezegd heeft en haar overtrokken reactie op jouw actie. Als ze twijfels heeft over jouw beoordelingsvermogen zou ik een deurtje verder lopen (naar Cathy dus). Niet om te klikken maar om te vragen wat nu precies van jou verwacht wordt in zulke gevallen. Cathy zegt dat jij mag afbreken (waaruit ik haal dat zij vindt dat je genoeg beoordelingsvermogen hebt), de supervisor wil dat je dat eerst even vraagt. Je kunt niet 2 bazen pleasen. |
Werk jij tot en uur snachts?
Dat betekend toch dat je dan nmensen moet bellen tot die tijd? wat vreemd zeg... zol aat |
Ja we bellen dus wel mensen in een andere tijdzone heh :P anders krijg je ammal kwaaie mensen aan de foon... we bellen niet later dan zo'n 9 uur bij hen. en er is zo'n 4 uur tijd verschil.... du sjah reken maar uit al sik snachts om 1 uur iemand bel, is het bij diegene nog maar 9 uur.... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
thanks voor je advies in elk geval.... :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.