![]() |
Dierenactivisten; belangrijk bericht!!!
BERICHT
Jullie weten toch dat er ergens een gestoorde gast ronddwaalt die dieren van hun geslachtsdelen ontdoet en ze kreupel achterlaat..? PLEASE SPOOR HEM OP!!! In plaats van nertsen vrij te laten en te laten overrijden. Dat is nou pas ECHT belangrijk... |
baaah baah ongewenst kind
|
Citaat:
Pas even de titel aan in dierenbevrijdingsactivisten. En dit topic is eigenlijk wel gedoemd op op slot te gaan. |
Volgens mij heb ik genoeg nuttige dingen gedaan, hoor.
|
je bent vergeten jezelf aan de hoogste boom te knopen
|
Dat zou de boom mogelijk schade berokkenen.
|
Slotje?
|
Citaat:
:) |
:rolleyes:
|
vind het wel een leuk topic hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
dat zou geweldig zijn ik zou dat eigenlijk best willen doen :bloos: en dan al die mensen die ook daadwerkelijk gaan kijken.... :o edit: geweldig dus om te gaan schreeuwen dat ie geëlectrocuteerd wordt, niet dat het écht gebeurdt....maar dat moge duidelijk zijn |
Citaat:
|
Citaat:
dan zeggen we dat het in het Feyenoord-stadion is. Krijgen die ook weer eens bezoekers! Zou wel een kick geven he? |
Citaat:
geweldig. |
Maar flowgirl, liefste, je weet toch dat voor eigenrichting in dit land geen plaats is. Niet zo'n verstandige topic dus die, helaas en buiten jouw schuld, door de meeste der daaropvolgende reacties bepaald naar een nog triester niveau is gerelegeerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een brave borst is wat je bent. :)
Maar vergeet niet: extremisme of radicalisme is, in weerwil van de ongunstige bijklank, op zichzelf niet fout. Hoofdzakelijk natuurlijk dan niet, wanneer iets extreem is ten opzichte van iets anders wat extreem fout is. |
pas nu valt me op dat ik eerder 'gebeurt' met dt schreef.....:o
MickeyV, om op jou te reageren; persoonlijk had ik meer het idee dat het geheel meer in het teken stond van zelfspot. Ik, als zeer groot tegenstander van de doodstraf, kwam met 'elektrische stoel' als suggestie. GTST-Beer (veganist) drijft de spot met veganisme. En als milieu-activist wordt er zelfs nog rekening gehouden met zonne-energie. Ik denk dat je ons verkeerd hebt begrepen. |
Of ik heb ons verkeerd begrepen....
|
All well and good in the end. :)
|
En mickey probeert weer bisjter interessant te doen met zijn idiote ver-van-de-maatschappij-afstaande-taal te praten om zo een elitair persoontje neer te zetten.
ga gerust je gang jongen, als je je er goed bij voelt he :rolleyes: |
dit lijkt me een uit de hand gelopen mededeling... Slotje...?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |