![]() |
Lijkt het maar zo of...
Er is zo'n meid bij mij in de klas die ik al een geruime tijd best wel 'aantrekkelijk' vind maar zover ik weet heb ik nog geen succes bij haar gemaakt (nou heb ik ook niet echt veel geprobeerd om een relatie te krijgen...). Maar soms merk ik al een tijdje dat ze wel eens naar me zit te kijken en vandaag zwaaide ze zelfs 2 keer naar me dus mijn vraag is: denken jullie dat zij mij wel ziet zitten?
|
Citaat:
Wordt eerst vrienden is mijn tip aan jou :) |
hoe kunnen wij nou ja of nee zeggen en wat helpt dat, om succes te hebben moet je het toch echt zelf vragen :)
ga gewoon eens een praatje maken, lekker onschuldig |
Hier valt niets over te zeggen, dat kan jij het best bedenken. Maak je in ieder geval niet te snel illusies, dat kan pijnlijk zijn. Ze kan ook gewoon vriendschappelijk met je om willen gaan.
|
[standaardantwoord] Dat hangt natuurlijk van de situatie en het meisje af... Wij kunnen dat niet voor je bepalen, wij kennen jullie niet...[/standaardantwoord]
Maar ik zie echt niet iedere jongen zitten waar ik naar kijk en waar ik naar zwaai... |
ik zou er maar niet van uitgaan eigenlijk, het was maar zwaaien :) dat scheelt je wrs een hoop teleurstellingen bespalen... maar wat niet is kan komen,, ga is een praatje met haar maken :D
Good luck klim |
en tis een klasgenoot...dus ze zou het echt niet raar vinden als je een praatje met r zou maken...
en toon dan wat interesse maar loop niet te hard van stapel.. |
veni vidi vici...of juist niet :P
|
ja als ze naar je kijkt
ziet ze je vast wel zitten!! (als je tenminste zit) *FLAUWMODUS* |
ga gewoon een keer met haar praten
en verwacht er niet teveel van ik groet ook klasgenoten (jongens, ik heb bijna alleen maar jongens in m'n klas), praat ik ook mee etc. maar ik vind ze absoluut niet leuk |
Pffff als ze alleen nog maar naar je zwaaide zou ik er niet al te veel van verwachten.
|
als elke jongen waar ik naar zwaaide zou denken dat ik misschien wat met hem zou willen, dan zouden ze zich allemaal illusies maken
aangaande je info kunnen we dus gewoon geen duidelijk antwoord geven |
Schoolreisje naar de bios (y) :cool:
En dan naast haar gaan zitten natuurlijk |
Dat zwaaien was DE hint.
Zie je dat zelf niet, dat is het ultime teken van verliefdheid. Maar ja als je dat in zo'n vroeg stadium van je leven als kan bemerken is nog maar de vraag. Succes ermee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |