![]() |
vreemdst
Wat is het meest vreemde dat er bij jullie op school ooit is gebeurd?
Bij ons is er vanmorgen asbest op de bovenste verdieping gevonden. En nog een flinke lading ook.. Er was al lokalentekort, maar nu kunnen er 5 lokalen niet gebruikt worden, en er moet lesgegeven worden in de kantine en in de mediatheek. En de mensen die tussenuren hebben (had er vandaag 4..) moesten naar buiten of in de gang blijven hangen.. |
er gebeuren bij ons niet echt heel vreemde dingen maar vorig jaar is een isk-leerling opgehaald met een politiebusje omdat ie volledig flipte.
hij was boos, ging met betonnen krukken gooien, de prullenbakken vlogen door de lucht. daarna is ie van school gestuurd |
Mjah, het enige is dat colleges en trainingen niet doorgingen omdat er vandaag iemand voor de trein was gesprongen. Op dat tijdstip waren daar nogal wat studenten van mijn school aanwezig, waardoor die trainingen weinig nut hadden.
|
der is een meisje uit 3 mavo zwanger, en uit 4 havo, ben benieuwd wanneer de een uit 5vwo zwanger wordt :rolleyes:
vind het wel zielig, maar tis ook wel hun eigen schuld... |
Dat een oud bijlesleraar wiskunde een hartaanval kreeg midden in de aula.
|
Citaat:
Het is: "Colaatje, neuken? Nee? Sinas dan?" |
Ik werd vroeger altijd gepest omdat ik rood haar heb.
|
mwa behalve dat ze om de een of andere vreemde rede, overal camera's hebben opgehangen, gebeurt er bar weinig
|
Citaat:
|
Nou, niet echt iets vreemds, maar elke week pleurt er wel iemand van dezelfde trap... Of er struikelen leraren vlak voor mijn neus...
|
Citaat:
*zucht* |
Citaat:
|
Dat er een of andere gast een steekvlam had laten ontstaan, alles in de fik, snel blussen, aantal kluisjes (waaronder mijne:| ) onder het roet met een vreemde brandlucht. Paar dagen bezig met schoonmaken.
|
Onze klas heeft in keer in het Frans-lokaal opgesloten gezeten. Ze hebben de deur eruit moeten breken :D
|
Het enige vreemde (maar tegelijkertijd erg grappige) wat er ooit in mijn loopbaan op school gebeurd is, is dat een brugklas (!!) een keer een leraar buiten zijn eigen lokaal heeft gesloten met een bezem.
En verder zijn wij vrij normaal geloof ik, vergeleken bij alle andere dingen die hier genoemd zijn... :D |
een ontzettend lief schattig cute netjes brugklassertje dat zich binnen een maand ontpopte tot met messen zwaaiend drugsdealertje, mensen die dwars door een raam heen vallen, een scheikundeproef met het verhitten van een metalen puntenslijper op een stenen plaat, wat helaas een beetje mis ging zodat er gloeiende stukjes steen door het lokaal heen vlogen en er vanalles in de brand vloog....
|
"Wegens een plotselinge hartaanval van de heer X ongeveer een uur geleden kunnen zijn lessen Engels vandaag niet doorgaan", werd via de intercom gemeld. :P
Het was ook nog voor de klas gebeurd. Hmm. En een leraar had zichzelf verhangen. Tsja. De erfenis van het leraarschap...vreemd is het niet. Nee maar, zielig was het wel, was een aardige man. Is trouwens nooit bekend gemaakt dat het zelfmoord was. Niet officieel. Maar ik wist álle shit. |
-Dat een een bruggertje, die ongeveer tot mijn heup kwam, mij begon uit te schelden en een poging deed een bal tegen mijn hoofd te schieten (mis :p )
-Het overlijden van een leerling, dat was een hele vreemde gebeurtenis. Er hing meteen een andere sfeer in school. -Toen ik vanochtend naar een lokaal toe liep zag ik dat een lerares Frans haar klas had opgesloten in de klas en vervolgens zelf pauze ging houden |
Nou, bij ons op school is er een keer een stuk plafond tijdens de les naar beneden gekomen.. heel leuk :\
|
Citaat:
Ehr. Het brandalarm ging 3x af, en onze klas was de enige die bij de derde keer gillend naar buiten rende en over de grond rolde om de brand te blussen. Maar, dat was dan ook wel met een extreem vervelende leraar, en het achtste uur. Iets recenter: de zoemer stond niet gelijk met de zomertijd, en de conciërge kon er niet mee omgaan, waardoor om de haverklap de zoemer ging. :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat erom dat je iemand vraagt of hij "Cola, neuken" wil, en dat je, als hij nee zegt, ervan uitgaat dat hij het over de cola heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch vind ik het nogal merkwaardig dat je je eigen sig niet begrijpt... |
Citaat:
ow jah, der zijn bij ons zo vaak mensen van de trap gevallen e.d. we hebben ook een keer gehad dat we de concierges door de intercom konden horen, dat was erg grappig, gezien het gesprek dat ze hadden. der zijn de afgelopen 2 jaar 3 leerlingen van mijn school overleden, dat was allemaal erg zielig. ook is mijn halve klas echt ziek (zoals kanker of tijdelijke reuma) of geblesseerd geweest, echt heel vervelend. |
ben beetje dom geloof ik :D
Dat blijkt maar weer:P GRAPJUH:p |
Als er bij ons iets vreemds gebeurt heeft het altijd met de concierge te maken. Twee voorbeelden:
|
Citaat:
Okeej:S:S:S Lekker school dan? En daar doen ze nix aan? |
Citaat:
|
Citaat:
Hej, ik geef het tenminste wel zelluf toe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hele schokkende dingen zijn nooit echt gebeurd.
Wel 1 x een jongen echt volledig gaan flippen tijdens techniekles, hij is op de tafel gesprongen met een stanleymes en de hele klas gaan bedreigen. Daarna sprong hij eraf en ging hij een meisje uit die klas achterna, die had iets gezegd o.i.d. en hij werd echt helemaal gek van woede. Ze sloot zich op in de wc en in die deur zitten nu nog steeds allemaal hakgaten. Tijdje geleden heeft een andere jongen de directeur van de school aangevallen met een mes, in elk geval niet geraakt. Kwamen 2 politiewagens om hem op te halen. Een keer iemand opgenomen in het ziekenhuis na het eten van een gelpenvulling :| Pfff...meer kan ik me echt niet herinneren. |
hehe wij hadden een leraar op school die dealde.....elke les haalde ie zun koffer tevoorschein vol met hard en soft drugs....
jammer dat ut net voor mijn tijd was :D |
een paar keer dat mensen die naast mij stonden flauwvielen.(nee ik stink niet) dat een lerares die net haar verblijfsvergunning had ofzo. ze kon bijna geen nederlands maar ging wel duitse les geven. en ook weleens wat vuurwek op het schoolplein afgestoken. en dat een lerares van de trap viel
|
bij een college cultuurpsychologie viel een meisje flauw bij het zien van een filmpje over rituelen om van een jongen man te maken bij een of andere stam in de jungle. dat was het wel.
|
Iemand had het brandalarm ingeschakeld terwijl ik m'n mondeling Engels had. Best irritant.
Op m'n andere school werden wel eens een boom, fiets of prullenbak in de fik gestoken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |