![]() |
Dutchies as DJ's
De beste DJ's zijn de nederlanders!
Waarom zijn wij de beste? En waarom werd Tiesto de beste dj van de wereld? Ik ken er 3 en ik vind hun erg goed Marco V, Paul van Dijk en Tiesto... Waarom zijn we de BESTE! (omdat we nederlanders zijn) |
Juist ja.
|
Je geeft het antwoord zelf al.
|
Lekker interessant.
|
echt een kantineonderwerp...
Op muziek zou er trouwens ook weinig respons op komen... |
Nederlanders zijn NIET de beste, dan zijn de ENGELSEN!! :mad: :p
Engeland heeft een veel betere dance scene, betere DJs (En nieuweling als Jon O bir kick de ass van Tiesto en Armin bij elkaar) betere producers, en beter party publiek. Uit NL komen meer slechte DJs dan goede ;) |
Paul van dyk is een trouwens 'n duitser maar goed dat neemt niet weg dat nederlanders goede dj's zijn. Er zijn overigens genoeg DJ's die niet nederlander zijn.
|
DJ Mastamove
|
Is Paul van Dyk geen Duitser? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Great.
|
---> Muziek
|
Citaat:
Wat mij betreft zuigt de Nederlandse scene het zwaarst van allemaal en wordt er hier alleen van die duffe trance en happy hardcore gemaakt (n) . |
I-F
Legowelt DJ Boozy Woozie |
Is I-F nederlands?
(y) |
Citaat:
|
Paul Van Dyk is iid geen nederlander.
Je vergeet namen als Armin Van Buuren, Ferry Corsten en niet te vergeten Sander Kleinenberg. Engeland is imho beter vertegenwoordigd. |
Citaat:
Oeh dat je dat niet wist, schande zeg :nono: ;) Den Haag, waar ik vrdmme op school zit maar nooit uitga :s |
Hou 't een beetje geheim dat wij als Nederlanders de beste deejays zijn bitte, voor je het weet ben je op vakantie en wordt van alle kanten gevraagd voor houseparties. :(
|
Citaat:
|
Helaas is over dit onderwerp al een topic. En trouwens, de top 100 gaat over de populairste DJ's, niet de beste. Net wat anders.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=647506 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |