![]() |
Pijn in het scrotum.
Laten we allereerst even vooropstellen dat dit geen grapje is.
De laatste paar dagen heb ik een vervelende pijn tijdens het lopen en soms tijdens het zitten aan mijn rechterbal. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, maar het is wel behoorlijk irritant. Als ik die bal aanraak dan geeft dat ook een ietwat vervelende pijn. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of misschien wat je ertegen kan doen? |
Het kan van alles zijn. Misschien is het een bijbalontsteking. Het best kan je even naar je huisarts gaan.
|
Naja, zo erg is het volgens mij niet. Kan het iets minder ergs zijn?
|
het kan ook zijn dat een bal gedraaid zit.
Maar als deze klacht zich nog paar dagen aanhoudt, zal ik zeker naar huisarst gaan. voor hetzelfde geldt doe je dit niet of veel te laat met alle gevolgen van dien. |
Dat zou inderdaad wel eens kunnen, maar ik was van mening dat het niet mogelijk is dat er een bal gedraaid zit. Uit jouw post kan ik opmaken dat het zeer zeker kan? Hmm, ik zal het inderdaad nog even aanzien. Als de pijn aan blijft houden dan zal wel even een bezoekje aan de huisarts brengen.
|
Spataders aan het scrotum misschien? Ik weet niet of je dan de pijn voelt aan je testikels zelf
Anderzijds heb ik om de zoveel tijd (vrij zelden) ook wel eens last van een lichte pijn daar, maar dat gaat steeds over binnen een paar dagen. |
Is je bal opgezwollen en rood?
Is er verder iets te zien? Heb je aan je bal gevoeld, en voelt dat goed? Voel je bobbeltjes op je bal? Ben je onlangs nog klaargekomen en hoe voelde dat? Hoe zag je sperma eruit? Heb je andere klachten? :) |
Ik heb ook wel eens flink last ervan, maar meestal wel weer over.
Echter ben al wel paar keer ervoor naar de dokter geweest, gewoon ff om te controleren want me broer heeft wel een draaibal gehad en zou best kunnen dat ik dat ook zou kunnen krijgen dan. Hij was er gelukkig net optijd bij |
heb ik ook wel last van, bij mij is die vervelende "pijn" niet zozeer in de bal zelf, maar meer in mijn lies/onderbuik
ik ben gewoon een erg gevoelig mens :) |
uhm,... ik ook soms. Erg vervelend.
|
Misschien draag je strakke onderbroeken, of gewoon strakke broeken.
|
Het is al behoorlijk minder, maar iig bedankt voor de reacties. :)
|
Of heb je misschien blauwe ballen van de dag daarvoor? ;)
|
Neh, dat zal het niet zijn. :)
|
Draag je geen te strakke (onder)broeken?
Dat kan erg storend zijn. :o |
hahahaha
|
Als het aanhoudt zou ik zeker naar de huisarts gaan ookal doet het niet ECHT zeer want dit is namelijk ook een symptoon voor zaadbalkanker. Ik wil je niet bang maken maar je kan beter voorkomen dan genezen.
|
als je bal gedraaid zit zou ie al best snel afsterven dacht ik.. en dat doen vast verekkte pijn, dus dat zal t niet zijn ;)
|
Het is alweer een aantal dagen over. Niets ernstigs dus.
|
Citaat:
|
groeien er haren uit? dat is namelijk heel ernstig!
|
Voor zeker te zijn, raad ik amputatie aan. :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |