![]() |
Ik geef je een pistool..
Wie zou je dan, misschien, willen neerschieten? :D
Carlo Boszhard en Eddy Keur.. blaaaaaaaa blablbalaaaaaaaat |
ik zou, misschien, wel helemaal niemand willen neerschieten...
|
Niemand, kan daarna niet zoveel vrije tijd missen. :o
|
Citaat:
|
een persoon genaamd: iej...? :P
|
Niemand...
|
Niemand op wat communisten en nazi's na.
|
Balkenende.
|
Citaat:
Anyway, ik zou niet zo snel iemand neerschieten. Ben ik veeeeel te lief voor! :) |
Hoewel ik het niet zelf doe, natuurlijk. Ik verkoop 'm door aan een Volkert-fan met een pesthekel aan Balkenende, dan wil het ook wel.
|
Weet niet.
|
die klotevogel die mij 's ochtends wakker maakt.
|
Citaat:
:P |
niemand.
Als ik iemand WIL vermoorden, dan doe ik t goed, dat die gene flink veel pijn lijdt, en niet dat t snel voorbij is, maar als ik iemand echt wil vermoorden moet ik iemand wel zo erg haten, en dat doe ik niet |
iej...?
Vanwege die avatar. :mad: |
oh zat mensen :cool:
Alle terroristen bv |
Citaat:
Carlo Boszhard is best een lieve jongen trouwens. Toch? Best een goeie knul, volgens mij. Ook ik zou niemand willen neerschieten en als ik iemand wilde neerschieten, had ik dat inmiddels al wel gedaan en als ik het al gedaan had, was het niet met jouw pistool geweest, dan had ik em wel bij een betrouwbaar iemand gekocht! |
tjah ik zou best wel iemand dood willen hebben alleen heeft dat tog niet het effect wat ik zou willen hebben dus.... heb ut geen nut dus doe ik ut niet... dus schiet ik niemand dood...
|
Citaat:
Jezus wat kan jij zeiken zeg, vind je een meisje in een string eng ofzo, of ben je homo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en je dnek dan wel anders walgelijke kerel |
Er zijn wel mensen waarvan ik het niet erg vind als ze er niet meer zouden zijn, maar ik zou diegenen nooit zelf neerschieten
Daar is mijn vrijheid me toch te dierbaar voor |
Oh, en dat tuig dat in het Midden-Oosten rondloopt mag ook een kogel.
|
mijn tekenleraar :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Michiel Smit zou denk ik wel in aanmerking komen voor een kogel tussen de ogen.
|
Citaat:
|
Teunster, ik bedoel hoe weinig relativeringsvermogen heb je nou helemaal als je gaat zeiken over 'de moord ligt nog vers in het geheugen'...
Alleen om een nick iemand laten bannen, grow up... (nee dit keer was het niet mijn nick) |
Gelukkig ben ik een meester in het onderdrukken van mijn moordlustige gevoelens. :cool:
Mocht het ooit zover komen dat ik de druk niet meer aankan, dan huur ik een moordenaar in, om de persoon te vermoorden. Gratis pistool & munitie, wie wil dat nou niet? (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou ariel sharon neerschieten en misschien yasser arafat, kijken of het helpt, maar dat zal wel niet :rolleyes: |
ik zou een gat in de muur schieten, kan er een kabel doorheen voor netwerk of iets anders :o
|
Het zal waarschijnlijk alleen averechts werken, maar oh de voldoening om dat smerige zwijn van een Sharon neer te knallen.
|
Citaat:
|
Niemand.
|
Citaat:
|
Als ik t vandaag zou krijgen dan iedereen die vanaf vandaag flamet en off-topic lult op A&N :evil:
En mijn echte antwoord: Niemand |
Niemand.
|
Mn Wekker, Volkertje , Jim , Jamai ook maar dan :P , Balkende en Paul De Leeuw :D en zal het magazijn wel weer leeg zijn :P
maarja zo graag hoeftut allemaal niet hoor ;) :D |
Nicole, ze beweert dat ik knapper ben dan zij.... NIET WAAR!!!!
|
niemand:)
|
Ik kan wel wat mensen bedenken van wie ik het minder erg zou vinden als ze er ineens niet meer zouden zijn. Maar om ze zelf te gaan vermoorden... Lijkt me niets voor mij, ben ik veel te lief voor :p . En als ik trouwens ooit iemand zou vermoorden, zou het denk ik niet in koele bloede, met voorbedachte rade en met een pistool zijn.
|
5,5 miljard mensen op deze planeet.
Alhoewel er voor dat aantal een andere manier moet zijn dan neerschieten, want da's nogal arbeidsinstensief. |
mijn moeder
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |