![]() |
stel...
dat je grootste wens een elektrische gitaar is (of iets anders, verzin maar),
en je zou het geld bijeenkrijgen, door twee keer naakt te poseren voor mensen die schilderen (dus een aantal mensen in een kring rond je, die enkel professioneel naar je kijken) zou je het doen? |
No fucking way.
|
Mwah... misschien...
Als ik t geld HEEL goed kan gebruiken, en het niet van die perverse vieze ouwe mannetjes zijn... |
Citaat:
Ontopic: Als ik iets graag zou willen hebben zou ik het echter wel doen. Iedereen is bloot geboren dacht ik zo. Bovendien neem ik wel aan dat het puur professioneel is, en dat er niet een stel giechelende mensen aan het schilderen zijn. |
Ik zou het zelfs doen als ik geen bepaald doel voor ogen had, gok ik. Boeiend. :]
|
ik zou het zeker doen, laat ze maar lekker schilderen hoor
|
Ik zou het niet doen. Lijkt me gewoon helemaal niks, naakt op een tafel liggen en door een paar schilderende mensen 'proffesioneel' bekeken worden. Dat geld verdien ik wel door een paar maandjes langer te sparen.
|
Misschien.
|
Citaat:
|
Ach ja, misschien wel.
Ik heb de afgelopen 2 weken zelf naaktmodellen nagtekend tijdens de tekenlessen en weet nou dus hoe dat zo'n beetje gaat. Ik weet alleen niet of ik het vol zou houden: zo lang stilstaan. |
hoe naakt? Benen wijd en alles in details? of net niet naakt?
|
Als 't geen vieze mensjes zijn en het is een beetje een beschaafde pose, tuurlijk :)
Maar mocht ik dat voor een elektrische gitaar doen, dan alleen als ik er ook genoeg mee verdien voor versterkers en een beginners-leer-zelf-gitaar-spelen-boekje, anders is het zo zinloos. |
Als
1) Het geen perverse mensen zijn die schilderen 2) Het een fatsoenlijke pose is 3) Er écht geen andere weg is om aan het geld te komen 4) Ik vind dat ik er goed genoeg uitzie om zoiets te doen, wil ik er nog best wel over nadenken. |
Ik denk het wel.
|
hum. Nou, nee, denk t niet. Ik voel me daar niet genoeg voor op m'n gemak, en ik denk dat m'n vriend het ook niet zo leuk zou vinden. Maar ik moet zeggen dat hierover na valt te denken. Dit in tegenstelling tot bijv. poseren voor playboy (alsof die mij willen hebben :D)
|
sure.. lijkt me wel makkelijk verdienen eigenlijk.. maar ik denk niet dat veel mensen mij als model willen :p
|
Citaat:
|
kzou ut nie doen ....
zou het ten eerste al niet eens durven :bloos: en tja.. ik zou het geld dan op een andere manier proberen te verdienen... |
Idd als het maar geen rare pose is ofzow en het moeten ook normale mensen zijn:P Maar ik zou het wel doen ja, als ik iets héél graag zou willen hebben... Maar of mn vriend er blij mee is, kweenie...
Kusjuhs!!! |
Niets voor mij.. Tenzij het echt goed verdiende enik het echt heel erg hard nogid had.. (maar dan kan je net zo goed iets anders gan doen..)
|
Als ik een blaadje krijg om de edele delen te bedekken kan ik het misschien overwegen.
|
Hmm, maar twee keer. Ik denk het wel. Als ik die gitaar écht graag wil.
|
Echt niet!! :eek: Dan voel ik me zo vies!!!!! :eek:
|
Lijkt me geen fijn plan.
|
misschien
|
Citaat:
|
Nee dat zou ik niet doen. Ik zou liever op een andere manier het geld verdienen.
|
Citaat:
|
70 euro op één avond, drie uurtjes poseren.
(eigen poses, dus niet pervers (wat trouwens normaal is voor het schilderen), ook geen oude vieze venten, maar schilders,tekenaars (ook vrouwen)) |
Nee, want ik ben niet zo trots op mijn lichaam. Als ik dat wel was dan had ik het zeker gedaan.
|
Nee, absoluut niet. Wat een preutse trut ben ik toch. Maar die 140 euro verdien ik wel ergens anders mee.
|
nee dank u
|
voor 70 euro iig niet. Verder is het vooral afhankelijk van hoe goed ze kunnen tekenen en of ik herkenbaar in beeld kom (dan niet)
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
wat ik nu het liefste wil hebben is Songs for the Deaf van Queens of the stone Age.... en ik zou het echt niet doen voor 20 euro :D
bij mij mogen ze nog ff wachten met kijken tot ik een huis zoek |
nee... ook al verdien ik er geld mee en kan ik dat goed gebruiken (ok geld kun je altijd goed gebruiken).. het idee dat mensen mij zitten te observeren staat me toch tegen.. misschien juist omdat het professioneel is.. dan heb ik toch het idee dat ik meer voor lul sta dan als ik het gewoon voor vrienden zou doen (niet dat ik dat doe.. ;)) Misshcien omdat ik dan denk dat ze mooiere mensen geschilderd hebben en mijn vrienden me accepteren zoals ik ben.. op zo'n manier..
|
nee. ik ben van mezelf, en ik blijf van mezelf, en ik hoef mezelf niet vast te leggen op een aantal negatieven die elk moment van de dag tevoorschijn gehaald kunnen worden om afgedrukt te laten worden.
|
neuh
|
Ik zou dat echt wel doen, als k daar *even denken wat k graag zou willen hebben* die nieuwe mooie bass mee zou kunnen kopen.
|
Serieuze schilders en tekenaars zoeken alleen een model om de natuurlijke vormen. Er zal geen sprake zijn van enige sexuele gedachte of achtergrond. Mijn antwoord zou dus zijn: Ja ik zou het doen. Waarschijnlijk zou mijn schaamte de eerste paar keren groter zijn dan dat er begerige blikken van de schilders of tekenaars zou zijn. Dit heeft absoluut niets met sex in wat voor zin dan ook te maken dus als jij op die manier geld kunt verdienen voor je gitaar denk ik dat daar niets mis mee is.
|
Nee ik zou gewoon meedoen als medicijn-testpersoon ofzo.. :cool:
|
Citaat:
|
om hoeveel geld gaat het eigenlijk ??
als zo'n gitaartje 200 euro is besluit ik zoiets minder snel dan wanneer zo'n gitaartje 500 euro is |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk want wie wil mij nou naakt zien (buiten de mensen bij mij uit t voetbal elftal om dan)
|
nee.
|
Nee
|
Nee denk het niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43. |