![]() |
Probleempjes
Hoe los jij probleempjes op in een sociale situatie?
Ben jij daar goed in? Als jij een wind moet laten, kun je die dan wegmoffelen, of ophouden? Als je een stijve piemel hebt, kun jij die dan onder stoelen of banken steken? :D Als je een boer moet laten, kun je dat dan onhoorbaar? Kortom; hoe goed ben jij in het maskeren van die dingen, die je niet kunt laten maar die in een sociale situate ongepast zijn? Of sta je een andere oplossing voor, zoals totale sociale insubordinatie die gepaard gaat met flagrant scheten, luid boeren en veels strakke broekjes? |
Ik probeer me altijd in te houden, en het lukt vrij aardig. :)
|
Bijna altijd wel. Behalve bij het zwemmen dan... :o
|
euhm, een boer floept er soms gewoon uit....:o
een stijve piemel verberg ik wel altijd heel goed. |
Ik probeer ze altijd zo min mogelijk op te laten vallen. :D
|
ja sorry. ik ben soms gewoon lomp.
|
ik ben er bijzonder slecht in dus ik laat winden altijd keihard, en dan zeg ik ja dat was ik :P:P:P
|
Citaat:
|
Ik probeer zulke dingen meestal te verbergen, of het altijd goed gaat is een andere zaak. ;)
|
Citaat:
|
de kunst is niet om het te verbergen. maar om te camoufleren (spel je dat zo goed??)
dus als je een scheet moet laten ga je gewoon bij een groep staan. boertjes kan ik altijd heel goed onopvallend naar buiten brengen. een stijve valt over het algemeen reuze mee. die kun je altijd nog anders positioneren ;) (leuk topic ;) (y) ) |
Daar ben ik heel goed in. Als ik er zin in heb. :cool:
|
Wegwerken en anders toegeven. :o
|
Soapies hebben daar geen last van.
|
Ik probeer ze altijd te camoufleren :o
|
bij bepaalde vrienden is het juist, wie het ranzigtst is :cool:
En anders heb ik er nooit zo'n last van, en winden altijd ontkennen. |
Citaat:
ik heb nooit een stijve piemel, gezien het feit dat ik geen piemel heb :D :o en als ik een boer moet laten laat ik hem onhoorbara |
Wtf? Zijn dat probleempjes? :|
|
Boeren komt nauwelijks voor, en als het voorkomt zo onopvallend mogelijk. Dat lukt aardig.
Winderigheid is wat moeilijker te verbergen, ik hoop dan maar dat niemand het merkt. Als het thuis gebeurd, schuif ik de schuld op mijn broertje, werkt altijd :D |
- boeren hou ik in of laat ik onhoorbaar
-scheten hou ik in en als het echt niet anders gaat ga ik naar de wc toe |
mjah gewoon ff weglopen van het gezeldschap en dan ist zo opgelost...
In het geval van de stijve piemel is dat misschien niet "zo opgelost",,, maar daar heb ik geen last van |
Citaat:
|
Ik probeer me rustig te houden of me in te houden.
|
Als ik een scheet moet laten, hoe ik hem binnen. Daar ben ik goed in :)
Wanneer ik moet boeren, kan ik het vaak ook wel binnen houden en anders laat ik hem zachtjes opkomen. Een stijve heb ik nog nooit gehad. Maar 't is wel erg vervelend als je een maag hebt die heel vaak knort :o Maar ik red me meestal wel :) |
Ik zeg altijd dat het de schuld van Evito is. En dat lukt altijd vrij aardig. Zeker in van die topics die hij start ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:49. |