![]() |
Hoe pak je zoiets aan??
Bij deze wil ik even de deskundige hulp inroepen van mijn mede-forummers :). Ik zit namelijk met een beetje frustrerende situatie: ik heb een aantal weken geleden een leuk meisje ontmoet op een vereniging, heb er een aantal keren tijdens het uitgaan wat mee gepraat en kwam toen tot de conclusie dat ze wel erg leuk was en ik haar wel beter wilde leren kennen. Prima, mooi, standaardscenario, probleem is nu alleen dat ze bijna nooit meer op de vereniging is. Als ik haar iets beter zou kennen, zou ik haar wel gewoon een keer uitnodigen om te komen eten o.i.d. Als ze daar dan geen zin in heeft, weet ik dat tenminste ook weer; jammer, maar er zijn nog genoeg andere leuke dames. Nu heb ik echter geen zin om zoiets te vragen, zo goed kent ze me niet, en dan zou ik haar waarschijnlijk in verlegenheid brengen. Het komt er op neer dat ik nu al een aantal avonden op rij als ik naar sociëteit ga, teleurgesteld mijn avond voortzet, omdat ik moet concluderen dat ze er weer niet is. Daar heb ik geen zin meer in, dus mijn vraag: hoe kan ik op een redelijke, subtiele manier zorgen dat ik haar weer eens zie en haar gewoon beter kan leren kennen zonder te vervallen in pogingen waarvan ze niet zal weten wat ze er mee aanmoet en waar ze waarschijnlijk niet op zit te wachten? :confused: :confused: :confused: Bedankt voor de reacties!
|
Je kan natuurlijk vragen of ze msn heeft...En als jij dat ook hebt kunnen jullie daar gezellig kletsen en mekaar beter leren kennen. Zo is t ook gegaan bij mij en mn vriend (nu ex :o ) Succes!
|
Citaat:
|
Gewoon aan vrienden/vriendinnen van haar vragen of ..... er niet is.... nee? Ohw jammer... wil je de groeten doen van ...
*als zij jou ook wel ziet zitten zorgt ze dan dat ze er de volgende keer wel is ;) * |
Citaat:
SMS-en denk ik.. :) |
Citaat:
|
ja okee, maar ik zou het echt vreemd vinden als een jongen mn MSN zou vragen met die gedacht erachter. Zou gelijk denken dat het een computernerd is, net als ik :D
|
bij mij was het veel handiger hij werkt in dezelfde supermarkt als waar ik werk en toen kon ik gewoon op het rooster kijken en toevallig langskomen
maar ik snap je probleem heel goed toch zou ik wachten tot je haar weer ziet op de societeit en dan een gesprek aanknopen en als het goed voelt haar eens ergens voor uitnodigen tip de film amelie (le fabuleux d'estin d'amelie poulain) werkte bij mij erg goed ;) |
uhh ja... lastige vraag :P
ik denk eigenlijk niet dat zij het heel stom of vervelend vind als je gewoon vraagt of ze een keer iets met je wil doen ofzo... en je zegt, ze is haast nooit online.. kan ik daaruit concluderen dat je haar email/msn al hebt ?? want dan is het helemaal niet zo ingewikkeld lijkt me :S succes Kuzz Kim |
Citaat:
|
Citaat:
als je bang bent dat ze het vervelend en opdringerig vind als je haar meteen mee uit vraagt oid, vraag haar dan gewoon of ze weer eens zin heeft naar die societie te komen! en dan kun je haar beter leren kennen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |