![]() |
Wat is er opwindend aan borsten?
Bijna elke man vindt borsten opwindend... ik val alleen op vrouwen, maar ik kan echt niet begrijpen wat daar zo opwindend aan is :confused:
Kan iemand me dit uitleggen? |
Ik ervaar het zelf niet, maar ik kan het je wel uitleggen:
Het gaat hier om totaal ongeciviliseerde mannen. Mannen die dicht bij hun dierlijke natuur blijven. Mannen die het vruchtbaarheidskenmerk "borst" herkennen en daar wel eens even aan willen zitten. |
alles is wel leuk aan een vrouw en sja waarom je iets opwindend vindt....Dan moet je bij bioloog+psycholoog zijn.
|
alles is wel leuk aan een vrouw en sja waarom je iets opwindend vindt....Dan moet je bij bioloog+psycholoog zijn.
|
Het zal ongetwijfeld is met de natuur te maken hebben, dat borsten iets van 'veiligheid' 'geborgenheid' en 'liefde' betekenen (onbewust) voor de heren. Of vruchtbaarheid zoals GTST-beer al zei.
Maar borsten zijn gewoon prachtig! Zo rond, zo zacht, vooral met harde tepels zijn ze toch gewoon heerlijk om naar te kijken of om aan te raken? En ik ben nog wel een meisje :) |
onze voorouders moesten toch wel ergens opgewonden van worden?
hmm dat werden ze van de vrouwelijke geslachtsdelen. :rolleyes: |
Miljoenen jaren van evolutie schat, waag je er maar niet aan :rolleyes:
|
Nou, goeie borsten zijn toch best mooie dingen... en ik kan me voorstellen dat als je vrouwen er opwindend uit vind zien, je toch vooral de dingen aan haar opwindend vind die ten eerste mooi zijn en ten tweede typisch vrouwelijk.
|
het oog wil ook wat (y)
|
Citaat:
|
En daarnaast, jij bent de enige die ze mag zien en aanraken dus dat is ook iets bijzonders... Nietwaar?
|
Ik ben erg hetero, en ik vind een brede behaarde mannenborst opwindender, maar een paar mooie borsten, goed geproportioneerd, mooie kleine roze tepels, mooi blank, zacht, kwetsbaar, lief, das gewoon mooi.
Gelukkig schaar ik de mijne in die categorie, want daar moet ik toch iedere dag tegenaan kijken. :D |
Geen idee.
Gewoon mooi. :) Ik kan er overigens bij zeggen dat ik kleine (heel kleine) borsten veel leuker vind dan grotere. Zelfde geldt voor billen. Liever cup A65 dan C75. :) Hand vol hoeft voor mij absoluut niet. Liever klein en subtiel, dat is 1000000x leuker. |
65A, 75C :p
|
T zijn gewoon twee vetbulten :o (n)
Maar wel mooi om naar te kijken, waarom weet ik ook niet :D Dat is inderdaad een goede vraag! Maar FA; moet wel zeggen dat ik het niet met jouw smaak eens kan zijn :p ;) Genesis |
Citaat:
|
ik vind ze opwindend omdat het iets 100% vrouwelijks is :)
t hóórt bij een vrouw een goedgevormde taille is net zo opwindend vind ik ook omdat het typisch vrouwelijk is |
grote of kleine ..boeie :)
billen vink veel mooier :o |
tsja.. speelgoed dat mannen zelf niet hebben he haha :)
kvind ze mooi.. leuk.. lekker :P.. opwindend haha ik hou al op ;) |
Ik vind borsten mooi omdat ik ze zelf niet heb. En het is interessant om er de gebruiksaanwijzing van te leren kennen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( ten minste wat mij betreft ) |
De zwiep.. dat geluidje.. brr..
:rolleyes: :o |
Citaat:
maar pff....jongens vinden borsten nou eenmaal mooi, dat is gewoon evolutionair zo bepaald...als je dat niet vindt, dan komt dat nog, dan heb je je ervoor afgesloten of ben je homo en waarom?? waarom vind je een mooi gezicht mooi? je kan wel gaan omschrijven wat er mooi aan is. maar niet waarom. dat is gewoon een biologisch/psychologisch vastgelegd iets en gtst-beer: wat een onzin zeg, je hebt vast slechte ervaringen met mannen gehad of je kan geen vriendje krijgen omdat je cup aa hebt |
Ja en ik vind SOA's ook mooi, nou goed :rolleyes:
Blijf alsjeblieft weg als je alleen komt flamen. |
Citaat:
|
Citaat:
Mensen vinden dingen (en trekken) mooi die ze vaak zien. Een gemiddeld gezicht is mooi, een gemiddeld lichaam en dat soort dingen. Mannen voelen zich aangetrokken tot vrouwen. Feromonen, natuur, blablabla. De gemiddelde vrouw heeft borsten. Ja, geloof het of niet. Dus mannen voelen zich automatisch aangetrokken tot borsten, dat verbinden zij met een vrouw. Wat een theorie, ik weet niet of het wel waar is hoor... :D |
*gaat op biologische tour*
alles draait om voortplanting, als jij een vrouw zoekt, ben je dus eigelijk evolutionair op zoek naar de beste moeder voor je kinderen. zo wil je het liefst iemand waarbij (was een forumule voor, 0.68 vogens mij) haar buik 0,68x zo groot is als haar heupen (omtrek) zo wil je ook een vrouw die je kindertjes eten kan geven --> borstvoeding. mooie borsten duiden op goede chromosomen duiden op gezonde kinderen. mooi he, moeder natuur :D p.s. jij bent dus neit geitereseerd in kinderen/voortplanting?! ;) |
Citaat:
|
Kleine borsten produceren evenveel melk als grote, het verschil is vaak extra vetweefsel. Maar een vetreserve is wel degelijk nodig om borstvoeding te geven, evolutionair gezien. Borstvoeding vergt een fikse extra hoeveelheid voedsel, en in schaarse tijden is een laag vet een prima energieopslag.
Vallen op dikke vrouwen is dus ook evolutionair bepaald. dik =gezond. |
Citaat:
|
Eigenlijk - evolutionair gezien geven mannen alleen om voortplanting en dus om de gezondheid van de vrouw. Dat is dus wel een criterium. Maar hoe de kinderen opgevoed worden enzo, das een ander verhaal. Dat is de reden waarom de vrouw altijd op een iets oudere man valt: financieel aantrekkelijk en goede resouces om te kunnen onderhouden. Daar hoeft de man dus eigenlijk niet over na te denken.
|
Citaat:
wat is er zo ongeciviliseerd aan het mooi of opwindend vinden van borsten?? je hele argument slaat totaal nergens op. Het is naar mijn mening logisch dat mannen borsten opwindend vinden, stel dat mannen borsten niet mooi zouden vinden, wat zou er dan nog van de wereld over blijven??:D En er zijn genoeg vrouwen die pronken met hun borsten.... |
Citaat:
|
Citaat:
dom is de man eigelijk, dat we er nu pas achter komen dat de grootte niet uitmaakt... als je dat 200 jaar geleden vroeg, waar meer melk in zat, grote of kleine bosten, zou je een heel ander antwoord krijgen (hierbij bedoel ik dus dat de "wilde" man voor gek word gehouden..) p.s. leuk he, een stelling maken en dat dan mensen daarop ingaan :) |
Nou,
Ik moet bekennen dat borsten idd wel wat hebben :P Waarom dan? Jah, geen idee, het straalt vrouwlijkheid uit en maakt het voor mij opwindend. Ik moet daar wel bijzeggen dat ik ook heel verliefd kan worden op een meisje dat compleet plat is hoor. |
zeg eerlijk dit:
(....) .)..( (....) ziet er beter uit dan dit: |....| |....| |....| |
Citaat:
jammer genoeg voldoe ik niet |
Het is gewoon zo mooi en zacht allemaal :)
|
alles wat een vrouw wel heeft en een man niet is gewoon mooi en interessant.
borsten, zandloper figuur, volle billen etc aangezien dat 2e niet bij elke vrouw even duidelijk is maar de andere 2 wel, zijn borsten en volle billen gewoon erg mooi :D |
Er bestaat een theorie waar beweerd wordt dat in de loop van de evolutie de bortsten een soort vervanger zijn geworden van de billen, dit omdat de mens het niet langer enkel deed als de dieren maar dat ook de missionarishouding veel voorkwam. Dit is naruurlijk na 10.000en jaren van evolutie. Ook wordt er gezegd dat het een bewijs van vruchtbaarheid en goede conditie van de vrouw is, en de man dus gezonde nakomelingen met dat individu zal krijgen, maar dat is volgens mij al gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, ik zeg de waarheid... ;) |
Onderste is leuker voor 'een bepaald mannelijk deel van het lichaam' :D Maar toch niet voor een vrouwenlichaam? :confused: :eek:
|
Dat is moeilijk uit te leggen! Dat is gewoon iets van mannen...Hmm! Gewoon lekker om even aan te voelen, in te knijpen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, inderdaad niet. Kinderen zijn wel het laatste wat ik wil (en daar heb ik zo mijn redenen voor). |
Citaat:
Citaat:
|
Het is iets wat jongens niet hebben vandaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |