![]() |
maroc.nl
Ik ga de discussie maar aan.
Broedplaats voor terroristen of een mooi voorbeeld van integratie? |
Geen mooi voorbeeld van integratie, maar ook geen broedplaats voor terrorisme (y)
|
Citaat:
|
Ik sluit me aan bij de Galliër. Het is geen voorbeeld van integratie in die zin dat men daar in de eigen kring blijft babbelen. Ik zie in ieder geval weinig autochtone forumleden daar.
Maar ik zie daar ook geen oproepen tot het voeren van een jihad tegen het Westen of iets in die richting. Dat heeft ook te maken met het feit dat daar de bovenlaag van Marokkaanse jongeren zit. Het tuig heeft immers niet zo snel toegang tot internet, en zal zich bovendien niet interesseren voor online discussies. |
Het is de manier waarop Marokkaanse jongeren met onze cultuur omgaan. Westerse waarden worden besproken samen met traditionele Islamitische ideeën. Sommige jongeren worstelen duideiljk met hun identiteit, sommige zweren de Islam juist af en praten openlijk over seksualiteit, anderen proberen hun broeders en zusters juist te overtuigen van de noodzaak van een streng geloof.
|
ze praten nederlands (y)
|
Citaat:
|
een even grote broedplaats voor terroristen als dit forum, en als alle fora
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staat mooie poëzie en proza op (y)
|
het is gewoon een normale site met als doelgroep: marokkaanse (jonge) mensen
dus geen broedplaats ala terrorist, |
In ieder geval niet meer dan dit forum een broedplaats is voor linkse milieuterroristen. :evil:
|
Citaat:
Citaat:
|
Goh :cool:
Ik zat er over te denken om me aan te melden, maar word ik als kaaskop dan niet doodgeflamed? |
Citaat:
|
Citaat:
er zitten overal malloten |
Leuke site, ik heb me ook aangemeld!
|
achterlijke site... Triest, triest, triest niveau. Toch is het woord terrorisme zeker niet van toepassing. Maar "goede integratie" ligt er nog veeeel verder vandaab.
|
hier zitten toch ook (potentiële) terroristen? :evil:
|
Citaat:
|
Geen fijne site, ben er dan ook maar een keer geweest. Maar een broedplaats voor terroristen? Nah, dat gaat wat ver. Een broedplaats voor normaal tuig lijkt mee meer het geval. :D
|
Citaat:
|
ALLES WAT NIET NEDERLANDS IS MOET VERDWIJNEN :rolleyes:
ach ja ik ben geregged als nederlander op het forum, maar het is daar vrij serieus, hoog denk niveau goeie discussies. Maar ja soms worden dr wel trieste topics geopend maar die worden meteen de grond ingewerkt en vaak worden zulke personen geband. Hetzelfde als wat er op een ander forum gebeurt als dit of fok.nl. Alleen geloof zie je daar meer op het forum, misschien zitten hier wel scholieren van marok. afkomst die daar geregged zitten en kunnen die eens hun mening geven. |
Hallo mensen,
als nationalist zijnde vind ik maroc.nl een klote site, want ik kwam op die site en daar stond een reclame van de RABO bank in het Arabisch Turks en gelukkig ook nog in het NL. In NL spreken we een taal alleen Nederlands. En Turks als verplicht vak? Die school wordt dus binnenkort opgeblazen. Volnat PS: Ik irriteer me aan het feit dat iedereen z'n mening mag uiten behalve extreem rechts, beetje discriminatie is dat. Ik word nl. vaak van het forum afgedonderd en dan kan ik een week niet inloggen ofzo: kinderachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het frappant dat de meeste vaderlandslievende Nederlanders het Nederlands zo slecht beheersen. |
Citaat:
Er wordt ergens ook verplicht spaans gegeven, en waar is de ophef daarover? NErgens, maar nu het over turks gaat...ooh dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar. Geen echte rapen natuurlijk. |
Citaat:
Hans Teeuwen(y) |
Citaat:
- Nationalisme is niet hetzelfde als extreem rechts, een nationalist kan in theorie ook links zijn. - De uitspraak 'als nationalist zijnde vind ik' (gramaticaal incorrect btw) is dan ook onterecht aangezien nationalisme niets te maken heeft met jouw mening over de site. - De Rabobank is tenminste goed geintegreerd en weet hoe zijn publiek te bereiken. Dat kan je van jou niet zeggen :p. PS: Ik erger me aan het feit dat kortzichtige en ongefundeerde uitspraken ook het forum halen. Probeer te argumenteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(eerst zien dan geloven ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik erger me aan mensen die zich ergens aan irriteren, verdomme! Praat Nederlands! Dit is beschamend. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oehoe nu ben ik ook een kansloze racist. Maar er was iemand die zei dat er over Spaans als verplicht vak geen gemier zou zijn enzo, komt misschien omdat Spaans handiger zou zijn. |
Citaat:
|
Spaans is een Europese taal en in Europa hebben we ong. dezelfde cultuur. Turks is een taal uit een hele andere cultuur en het probleem is dat dat vak Turks niet alleen de taal inhoudt maar ook: shoarma leren bakken, turks brooddeeg maken, leren oma's te beroven enz.
Volnat |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh ja: hoe weet jij eigenlijk dat het vak Turks dat allemaal inhoudt? Heb jij soms Turks op school? |
Citaat:
dat mensen zo kunnen denken, echt LAAG |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |