![]() |
What would you do?
Het is nogal een lang verhaal, ik zal proberen hem in te korten...
Ik ontmoette hem toen ik 14 was en ik ben nu 16...We kennen elkaar dus al 2 jaar...Ik noem hem ff A...We werden verliefd op elkaar en hebben 4 maanden een hele leuke en serieuse relatie gehad...! Hij is Turks, dus in die 4 maanden kon ik niet bij hem thuis komen in verband met cultuurverschil en dat vond ik heel erg jammer! Toen het contact tussen hem en mijn moeder er ook niet beter op werd (hierdoor) besloot ik er mee te stoppen... Via msn probeerden we contact te houden, maar toen dat voor mijn gevoel niet werkte heb ik hem geblokkeerd... Toen herinnerde ik me dat hij nog een cd van me had en dat mailde ik, ik wou die graag terug...10 Minuten later stonden we voorelkaar en dat was heel raar... Hij zei dat hij me miste en dat hij nog steeds voor me voelde en de tranen schoten in mijn ogen... Die avond hebben we elkaar ongeblokked en weer met elkaar gepraat...Het was een goed gesprek... Hij heeft nu een andere vriendin...Die woont in Zwolle (en wij in Emmen). Hij gaf me het nummer van Nsync met Gone en ik moest heel hard huilen achter de computer.... Hij gaf me een knuffel over msn en ik zei dat ik daar niks aan heb...''ik voel hem niet'' zei ik... Toen vroeg hij of ik een voelende wou... Binnen 5 minuten stond hij weer voor me en het was net alsof we weer iets hadden, best wel klef enzo :o Ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben gezoend (niet alleen op de mond, maar een echte kus) en ik weet niet wat ik hier nou van moet denken... Ik weet dat hij me mist en dat hij nog steeds om me geeft, maar ik kan niet meer met hem nemen! Wat vinden jullie hier van en zouden jullie hem kunnen blijven zien (zonder zoenen)... Ik weet t ff allemaal niet meer...:( |
ik zou hem niet kunnen blijven zien zonder je gevoelens te uiten. blijkbaar voelen jullie nog te veel voor elkaar om dit te onderdrukken.
ik snap niet waarom hij nog die andere vriendin heeft? hij is niet eerlijk tegenover haar (neem ik aan) en voelt duidelijk nog heel veel voor jou. ook al zijn zijn ouders erop tegen, dit is ook niet goed. jullie moeten eens goed praten. is er echt geen mogelijkheid dat zijn ouders dit accepteren? heeft hij het er wel eens met hen over gehad? als het echt niet werkt, is het misschien maar beter dat jullie en tijdje afstand bewaren. en dan ook écht afstand. misschien dat de liefde en verlangens na een tijdje slijten en jullie allebei weer voor iemand anders kunnen gaan. |
hmmzzz,, ik vind het wel een beetje een lullige actie gegenover zijn vriendin, maar het bewijst iig dat hij nog heel veel om jou geeft... ik denk dat jullie sowieso een keus moeten maken en niet zo half-half zoals nu... dus of jullie stoppen er echt mee, en dan zou ik ook elkaar niet meer zien, want dat leidt tot verkeerde dingen is wel duidelijk... of jullie gaan gewoon voor elkaar en trekken je lekker niets aan van wat de ouders ervan vinden.
Succes anywayzzzz |
Het is inmiddels uit tussen A en dat meisje...Hij heeft het vertelt en ze maakte het direct uit, waar ik me best lullig om voel nu...
Ik wou eerst ook niet met hem zoenen, toen hij me op de mond kuste, maar ik kon mezelf niet tegenhouden... Hij mist mij, ik mis hem, hij houdt van mij, ik hou van hem, maar we kunnen en willen niet meer terug naar hoe het tussen ons was...Alles zou hetzelfde gaan en dat werkt gewoon niet... Zijn moeder wist van mij, zijn vader wist er niks vanaf, maar dat doet er nu niet meer zoveel toe, ik wil heel graag vrienden met hem blijven en ik denk ook wel dat dat lukt, maar ik ben bang dat t vaker zo klef wordt zeg maar en ik weet niet of ik dat kan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |