![]() |
Cursed
http://www.deathwishinc.com/images.d...cursed.640.jpg
Cursed is een vrij nieuwe band die dit jaar een full length heeft uitgebracht genaamd One(op Deathwish). Tis zware metallic hardcore(geen metalcore). De zanger heeft in bands gezeten als The Swarm, Left for Dead en Ruination. Toch niet de minste bands als je een beetje into hardcore bent. Anyways. Check t uit. Meeste mensen zullen t niks vinden, maarja wat doe je eraan. Download: 1974 |
Up!
|
ik vind de productie wat bagger, maarja, wellicht kwestie van smaakt...opzich wel een vet nummer
|
Ik vind de produktie juist super. Niet te clean. Hou ik niet echt van.
|
Ik heb het album al een tijdje op m'n schijf staan maar echt warm kan ik d'r eigenlijk niet van worden.
|
1974 is supervet nummer. is de rest van de cd ook zo? ik heb bij Johan al menigmaal met de cd in me handen gestaan, maar uiteindelijk nooit aangeschaft.
|
Citaat:
Ik vind het te lomp, niet mijn ding. Geef mij maar wat elegantere hardcore. |
Johan neemt zijn cdspeler niet altijd mee naar de goudvishal. de laatste keer dat ik bij hem langs ben geweest is ook alweer een poos geleden. vandaar...
|
vind et prut.
|
een keer positief over een band zijn mag ook wel hoor ;)
|
ben ik vaak genoeg, sjef.
|
Tijd om weer nu-metal te luisteren.
En elegante hardcore??? |
Hij weigert pertinent het bestandje te downloaden, helaas.
|
yeah, volgens mij heb ik dat nummor ook gedownload, wat ik gehoord heb klonk supergaaf, niet iets wat ik elke dag zou willen luisteren, dat wel, maar tof!
|
Citaat:
|
Lomp is t zeker, maar dan in positieve zin.
|
Lekker nummertje,maar niet iets wat ik om het uur zou luisteren. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18. |