![]() |
HELP !!! romantiek gevraagt !!!
hey iedereen ... ik blijf dit weekend voor het eerst bij mijn vriendin slapen ... want dr ouders zijn weg alleen nou wil ik samen met haar echt een intieme huilfilm kijken ...
echt zo'n film waarbij je kaarslichtjes kan gebruiken :D alleen ik heb zowat alle leuke films al gezien dus aub geef goede tips !!! |
The object of my affection is leuk...
When a man loves a woman, heel zielig, en beetje serieus, maar wel goed... |
My Girl...
|
ik moest altijd huilen bij the Lion King...:(
een andere huilfilm is Kramer vs. Kramer of Shakespear in love (ik weet niet of je dat zo schrijft hoor) kramer vs. kramer is een aarrader! |
Citaat:
Trouwens tortelduif, misschien kun je hier nog id-en uithalen: http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=49756 |
Citaat:
|
Out of Sight (George Clooney, Jenny Lopez, Don Cheadle) is niet echt een huil film maar wel erg romantisch.
Ghost (Patrick Swayze, Demi Moore, Whoopi Goldberg) is een van de beste in zijn genre en erg gevoelig. 100 Girls (Jonathan Tucker, Marissa Ribisi) verveelt geen moment en is de perfecte film om met je vriendin te kijken. She's All That (Freddie Prinze, Rachel Leigh Cook) is de beste tiener romance van de laatste 5 jaar, deze moet je gezien hebben. Notting Hill (Hugh Grant, Julia Roberts, Rhys Ifans) heeft een supergoede soundtrack (lekker soft muziek) en is erg romantiek. The Replacements (Keanu Reeves, Gene Hackman, Orlando Jones) is niet helemaal romantiek maar deze raad ik je het meest aan, super goed!!!! |
* en als je wilt huilen moet je Braveheart (toch wel romantiek) of ROMEO+JULIET zien. Trouwens Moulin Rouge is ook goed.
(ik heb de indruk dat je ze allemaal gezien hebt) |
romantiek: ever after
zielig: message in a bottle, sweet november, romeo+juliet en armegedon is ook zielig het magische zwaard is trouwens ook heel lief :) |
Moulin Rouge, eenmaal gezien... Tig keer willen zien ;)
|
Een huilfilm? Ik moest huilen bij Scary Movie 2... Hoe kan een film zo slecht zijn?
|
deze zijn ook goed!!
- great expectations - a midsummersnight dream - wild things (romantiek... en alles wat daarvan komt...) |
ever after : romantisch!!! :) :)
|
Citaat:
Love Story natuurlijk |
Romeo and Juliet, definately
|
AMERICAN Beauty..
zeer mooie film |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |