![]() |
gravity shabloomz
deze had ik uitgesneden en midden op het station gespoten,, was vet cool... alleen jammer dat ie dezelfde dag nog was schoongemaakt :S
My Dick Is Like A Freight-Train |
huh? heb je dat met grafity verf gemaakt? echt vet gaaf, waar koop je dat? wil ik ook doen!maar wordt je dan niet opgepakt??
ik had laatst wel een grafity sticker geplakt, echt kickuuh was dat, nog bijna gepakt toen haha |
hahaha.. omg.. aniwee, ziet er nog best grappig uit hehe..
|
dat dacht ik ook
|
dicke shit!
|
Citaat:
... voordat je je tekening uitsnijdt, moet je beide zijden plastificeren, zodat je em meerdere malen kan gebruiken :D vervolgens pak je een ongeveer 2 x zo groot stuk karton. Dit dient als stevigheid en je meot dus ook het karton (dit kan gewoon grof) wegsnijden. Leg het sjabloom neer zoals ie gespoten meot worden en plak hierop het karton zodat de tekening direct op de ondergrond zit en er dus geen verf buiten de lijntjes komt. (als je het andersom doet, heb je namelijk een een ruimte van een paar milimeters door het karton). suck666 |
Zwaartekracht sha-bloemetjes?
|
graffiti..
|
Citaat:
|
Joh, toevallig..... Ik heb laatst in rotterdam zoŽn sjobloontekening, precies zo eentje, op het station schoongemaakt.... Freaky hoor
Sow, ik heb ook wel eens een sjabloomtekening gezien, sow, te gek man, echt wel, daarna gelijk er overheen gegaan met wat leukers ;) ;) ;) |
Citaat:
|
hehe :cool:
|
krafietie?
|
alleen voor de elite knul, dat weet je toch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |