![]() |
[tekening]BLAM!BLAM!
de zoveelste tekening van iemand die de trekker overhaalt.
reacties zijn welkom (y) http://home.planet.nl/~kazem034/files/blam3.jpg |
heel doop, respect, ook doop gekleurd, vind zn houding alleen niet zo goed, had wat krachtiger gekund, lijkt nu net alsof ie vanuit zn luie stoel schiet als je beetje snapt wak bedoel, voor de rest echt nix op aan te merken (y)
|
ik vind de jas erg erg mooi (y)
|
Nou ziet 't er buiten die letters zeer gelikt uit...
maar wat voor houding heeft die vent... opizch beetje achterover verklaart de grootte verschillen maar als je ze 'botten' na zou trekken zit er volgens mij een ernstige vergroeing in z'n rug... want 't klopt niet helemaal... alsof je aan de bovenkant ruimte tekort kwam dus ze 't maar zo tekende.. |
:cool: vooral die kogels die eruit vliegen!
|
is gewoon van lichtelijk schuinonder getekent, en ja die gozer staat gewoon een beetje rustig achterover de volgende in de lijn van de vijanden neer te knallen, zo gaat dat toch altijd (in films e.d. dan)
puik getekend |
Citaat:
|
hmz... of de houding is erg verkeerd, of het hoofd moet een stuk groter en meer (recht vooruit voor hem= 12u) naar 10 a 11 kijken.
verder kloppen de hulzen niet helemaal.. ze zouden juist allebij de zelfde riching moeten vliegen.. verder doop! (y) |
jezus:| hier kan ik jaloers op worden!
|
Wim: met je eens. Eerst had ik hem ook getekend dat ie zo naar links sprong, zoal Max Payne dat doet. Maar dat vond ik er vaag uitzien dus heb ik hem laten staan op beide benen. Het neemt wel dynamiek weg van de tekening zo, maar ja.
Xanatos: de hulzen vliegen toch ook dezefde richting op (naar zijn rechts). Het lijkt er wel een klein beetje op alsof de laagste huls meer verticaal gaat dan rechts maar dat was niet de bedoeling. Rest: bedankt voor jullie reacties :) |
dope man (y) beetje jammer dat ie zo afgesneden is.. maar heel vet gekleurd :) houding zou beter kunnen misschien ja, maar t stoort me niet zo...
|
Super.
Ik denk persoonlijk alleen dat als je hem vlak onder de (voor de kijker) linker mouw afknipt, de dynamiek weer 'terugkomt'. |
Citaat:
je zou dit kunnen verduidelijken door de rechterhuls een hulsbreedte naar beneden te halen verder stoer gekl! :D |
Op de kleine puntjes van eerder genoemde kritiek na, heel erg vet! niets aan toe tevoegen, behalve dat ik de skintones beetje jammer vind.. needs more different colors, maar erg gaaf!
|
Oeh ik ben dol op het perspectief (y) Alleen hij kijkt een beetje treurig?
|
het is niet echt mijn stijl, maar wel heel mooi gedaan!
|
peperkorrel: ik denk het ook maar die broek vind ik wel goed gelukt dus ik laat hem maar zo.
wishmaster: ik zal de volgende keer denken aan de skintones. exo: hij is :mad: leuk trouwens dat het perspectief je bevalt. Ik had verwacht dat mensen zouden zeggen dat de verhoudingen niet klopten, maar dat is (tot nu toe niet gebeurd). rest: bedankt voor jullie reacties :) |
proporties/perspectief klopt niet, ziet er best vaag uit zo
|
Hij's echt supervet! Zn houding kon misschien net iets krachtiger zoals Wim al zei, maar verder heb ik er helemaal niets op aan te merken.
Tijd om eens een eigen stripje ineen proberen te steken eh :) |
Citaat:
Omdat z'n ooghoeken naar beneden staan is het net alsof ie treurig kijkt vind ik, maar echt storend is het niet. |
tis niet echt precies mijn stijl maarja,
hij is wel echt heeel goed gelukt!! (y) de verhoudingen.. de kleuren.. echt in alle opzichtigen goed gelukt :) |
mooi gelukt hoor!! *klap klap* Eum hoe heb je hem ingekleurd?
|
geweldig
|
Wreed.
|
Citaat:
met adobe photoshop 7.0 |
Citaat:
|
ik kleur hem eerst in met eentonig kleuren. dan maak ik delen licht en donker d.m.v de "brush" in photoshop. Je moet wel enigzins begrip hebben van licht en schaduw. veel oefenen en kijken hoe het er in het echt uitziet. sowieso is inkleuren niet mijn specialiteit en ik probeer nog veel te leren.
|
ja, alsje de technieken kent van photoshop, dan is t alleen nog maar een principe van op gevoel inkleuren vind ik, je zorgt dat op elk voorwerp de schaduw aan de goede kant ligt en dan maar een beetje zo kleuren dat het een mooi beeld geeft, :)
verder, heeele vette tekening, en ik sluit me aan bij wat hierboven genoemd is :) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |