![]() |
Gewoon griep of pfeiffer :o??
Ik voel me sochtends redelijk goed en smiddags rond 17:00 heb ik vreselijke koorts :( dit is nu al 2 dagen. Denken jullie dat het een hardnekkig griepje is of heb ik pfeiffer ofzo??
|
pfeiffer begint meestal met een griepje of keelontsteking ofzo. dit klinkt niet naar griep volgens mij. ik weet ook niet wat 't anders is. maar ik kan er weinig over zeggen. voel 'ns aan je klieren of ze dik zijn. zoja: dan zou het evt kunnen.
maar het kenmerk van pfeiffer is vooral vermoeidheid. ook dat schrijf je niet, dus ik denk het eigenlijk niet. verder vind ik het wel raar dat je ineens 's avonds koorts krijgt |
ga voor de zekerheid eventjes langs bij de huisarts.
|
Citaat:
|
iew dit heb ik al 2 dagen, overdag gaat het wel, 's avonds heb ik een gloeiende huid, mega pijn in men nek, hoofd en keel...heb t gevoel alsof men keel onwijs aan t opzwellen is ofzow..
naja om daar nou voor naar de dokter te gaan...zal wel overgaan.. maybe heerst het nu een beetje dan?? |
Klinkt als griep... als dit 2 maanden was moest je je zorgen maken maar 2 dagen? FF uitzieke en als het erger wordt naar de huisarts.
|
"Dit is nu al twee dagen"
Nou zeg, wacht het gewoon even af en ga desnoods volgende week naar de dokter (dat is sowieso handig want die kan je ook iets tegen griep geven). Ik heb me echt 6 weken slecht gevoeld, totaal ingestort, alles pijn, altijd moe en brak. Laten testen, het bleek gewoon hele hardnekkige influenza te zijn. Dat kan echt lang duren. Mijn advies: wacht een paar dagen, want het is heel normaal om twee daagjes ziek te zijn. Twijfel je daarna nog, bezoek dan je huisarts. Het klopt ook inderdaad dat Pfeiffer begint met een opgezwollen keel, keelpijn of keelontsteking. Daarna kan koorts komen, en dan die ellendige moeheid. Succes iig :) |
gewoon ff eenbloedtestje laten doen, dan weet je het zeker.
|
Als je het zeker wil weten, moet je naar je huisarts gaan en een pfeiffertest doen. Dan weet je meer!:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |