![]() |
zeilers gezocht
ben ik de enigste zeiler, hoop het niet ????
|
Der zijn der hier niet veel.
Waarvoor zoek je ze als ik vragen mag? |
gewoon betje lullen en mensen overtuigen dat zeilen de bom is
|
Citaat:
|
[moet men maar ff verder kijken
|
zijn wel zeilers hier hoor
|
oke dan \
|
Kun je ook nog een beetje uitleggen waarom zeilen zo leuk is? Anders wordt het een soort meld topic, en dat is niet de bedoeling:o
|
Duidelijk zeilen ruleert zwaar
doe mij maar een catamaran : Spitfire Topcat 18 FT heb zelf een laser ! (y) dus ja ik ben een zeiler :o |
Zeilen is leuk. Kijk, ik geef les:
http://www.scholieren.com/~timo/onli..._002.sized.jpg |
Citaat:
|
Ik ga wel eens weekendjes mee zeilen, ben ook op sneekweek geweest maar echt zeilen kan ik niet. Je moet me ook geen dingen van die boten vragen enzo want dat weet ik sowieso niet. :D
|
ja ik ben raszeiler (y)
lesgeven alles.. |
Ik ben al 2 jaar met Vinea meegeweest op zeilkampen. Is erg leuk :cool: Ga dit jaar weer. Ben dus ook wel een zeiler, alleen ben ik niet zo heel goed :o
|
of je goed ben of niet aqls je maar lol heb en dat red ik zeker welop mijn boot lazer eps , dart 16 of lompe platboiem van mijn pa
(y) :cool: |
Citaat:
|
Cool, op zeilkamp waar ik heenga (morra) en ok instructeur wordt hebben ze ook Dart 16s !
|
we hebben een contact gezocht forum :)
|
(y) Tuurlijk zijn hier wel zeilers!
|
I LOVE sailing!
Doe het nu al jaren en ben bezig met mn bevoegdheid voor instructrice... Vorig jaar met eigen bootje (en vrienden) naar griekenland geweest |
Zeilen is egt heeeeeeel leuk. Ik zeil niet zo vaak, alleen op vakantie want dan huren we altijd een boot. En ik ben vorig jaar op zeilkamp geweest met m'n klas dat was egt zoooooooo vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeilen rouleert :)
voeg me maar toe of zo, als je daar zin in hebt.. (marieke_been@hotmail.com) |
wie is datdan die naa morra gaat ?
www.morra.nl :o |
Vandaag dit forum ontdekt en zowaar zie ik een topic over zeilen.
Ik ben ook een zeiler...lang leve VINEA! Zeilen is echt fantastisch! ik ben ook instructeur en train voor mijn cwo5 kielboot! Allemaal niet naar de Morra gaan, maar naar Vinea, bij ons is het leuker. |
oh ja, wij hebben ok dart 16's daarnaast ook hobie cat 16's
laser 3000's laser 1 en 2 valken hobie cat teddy's en de wereld aan hifly surfplanken. dus....vinea |
het nadeel aal vinea is da je er niks leert
|
Citaat:
vinea zuigt echt heel zwaar. als je daar je drie hebt mag je op een echte zeilschool weer bij 2 beginnen. en t is geen kamp, want je hebt wel 'echt' les (nouja, les, ....) maar t is ook echt geen zeilschool. zullen best wel leuke mensen rondlopen hoor maar zeilen leer je er niet. |
*meldt zich*
K zeil dan niet zo heel erg veel... maar vindt zeilen wel fantastisch (y) En dan zeil k vooral vaak met mn opa mee, hij heeft een trimaran. Heel msschien ga ik van het zomer met m mee naar schotland zeilen :) Helaas wil mn opa zn zeilboot verkopen :( (eventueel geinterreseerden: http://www.xs4all.nl/~pcam/searunner/index.htm ) Verder doe ik niet aan zeilkampen e.d... Heb het ooit wel gedaan maar vond het niet echt leuk... |
zeilen roeleert zwaar (y)
komende zomer weer op zeilkamp *4e keer* :D en toen we nog bij de reeuwijkse plassen en de rotte in de buurt woonde daar ook regelmatig zeilen (we hadden een valk en een laser) in het weekend maar nu niet zoveel meer want en geen tijd *dus men ouders hebben boten verkocht* :( en verder ook niet echt fijn vaarwater op redelijke afstand maar van de zomer zoiezo weer dus :D das wel weer helemaal blij |
pfffffffffffff................
|
windsurfen is leuker
|
De beste zeiler van Nederland :D (y) :D :D (y) :D :
http://www.zeilen.com/uploads/zeiltrophywinaar_1018.jpg (y) (y) Is Pieter van Nieuwenhuijzen trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
maar wel grappig dat z'n naam erop staat. weet alleen niet of er veel mensen zijn van wie de schoorsteenmantel groot genoeg is voor zo'n ding.... :) |
Meld zich ook aan.
Was misschien al aan mijn naam te zien dat ik hier en daar wat met zeilen te maken heb :) . Verder zeil ik mijn hele leven al. Eerst wat aangekloot in een optimist, toen in de europe( de Ned441) gestapt en flink wat combi's gewonnen in zuidholland/zeeland. Daarna ben ik doorgegaan in de Finn en de J22 (inc. J22 worlds). Nu zeil ik vooral op Big-Boats. Xeres (X54), Aqua Eqiunox (Swan 64), meestal als voordekker of trim 1, ook op kleinere bootjes zoals de Eclectic (dehler 39 die is omgebouwd tot racer). |
Citaat:
ik heb nooit 1 wedstrijd gevaren, hou t voorlopig bij zeilscholen.... helaas wat laat begonnen met diploma's halen (maart afgelopen jaar) maar hoop deze zomer les te gaan geven. Xeres en die Swan zijn geen kleine bootjes.... :eek: :D en 39 voet.... haha noem ik niet klein op zich :) heb overigens ook m'n zeilnr. in m'n naam, geen NL erbij maar heb ook nog nooit een FA II/Spanker ergens anders dan in Nederland gezien :) |
Citaat:
|
[QUOTE]Luego_407 schreef op 19-12-2003 @ 20:13:
helaas wat laat begonnen met diploma's halen (maart afgelopen jaar) [QUOTE] Haha, ik had tot begin dit jaar ook nog geen diploma... (ik moest mijn CWO 5 halen om de andere diploma's uit te reiken.)Ik hecht ook niet zoveel waarde aan die dingetjes, zeilen leer je alleen door het veel te doen, niet door diploma's |
*Meld zich*
Geeft les op de valk in friesland. Zeilt zelf Randmeer :) |
Citaat:
|
Vinea is inderdaad errug slecht (n)
ALs je al op zeilkamp gaat moet je bij watersportcentrum Garijp (www.garijp.nl) gaan. Ga in 2004 weer mee! En let vooral op de aller leukste instructeur: Sander ;) *Reclame* |
Citaat:
ben k deze zomer ook geweest :) |
Jaah!? Het is er echt masterlijk he!!! :)
Ken je Sander van Straten ook dan??? Ga je trouwens volgend jaar weer? Kuz |
jeuj ik zeil ook!
heb een zoom8 |
Citaat:
of ik volgend jaar weer ga weet ik niet. ik heb nu 3, en hoop volgend jaar instructeur te zijn. het liefst daar :D , maar 1 van hun opleidings'weekenden' valt heel vervelend met mn eindexamen. dus misschien ben k deze zomer in loosdrecht. |
Citaat:
|
Citaat:
hans biersma (neem aan dat je zo heet).... zegt me ook al niets. en wat doe jij dan? kb/zb/surfen? |
Kielboot, deed week 2, 3 en 4 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19. |