![]() |
[GEZ] Kamer amsterdam per 1-9-2004
Ik ben volgend jaar tweedejaars rechtenstudent aan de VU en ik zoek een kamer van maximaal 200 euro.
Wastafel op de kamer zou geweldig zijn. Kamers in Amsteveen ook prima. Grootte maakt niet uit. Weet je iets, reageer hieronder of stuur een email. Gouden tip word beloond! Chris contact354@hotmail.com |
Dan moet je inderdaad heeeeeel hard je best gaan doen schat :p (y)
|
De wachttijd via de studentenhuisvesting is drie à drieeënhalf jaar, dus via dit forum zal het wel het dubbele zijn :D
|
Veel succes
|
De behulpzaamheid hier ontroert me.
|
tis niet dat niemand je wil helpen, maar niemand KAN je echt helpen.
- het heeft geen zin om 10 maanden van tevoren al op advertenties af te gaan - er zijn nou eenmaal te weinig kamers - 200 euri is niet echt serieus te nemen in A'dam (helemaal niet met wastafel); er worden hier kamers van 7m2 aangeboden voor 350+, dus ik geef je weinig kans - ik wil je best helpen, maar ik heb al een persoonlijke wachtlijst van 5 mensen die ik zou helpen met het vinden van een kamer succes iig |
Ik ben niet stupid hoor dude... ;)
|
dan moet je ook niet zeggen dat we geen hulp zij, hij heeft gelijk (ik zoek ook een kamertje, maar ga waarschijnlijk eerst een half jaar naar india :D )
|
Citaat:
Inschrijven voor een kamer is loos, en ja ik studeer over 2 jaar in utrecht maar je moet het altijd via via doen. |
Citaat:
|
K zou je maar inschrijven op kamernet, heb je nog een kansje misschien maar het zal inderdaad niet meevallen. Zoek zelf ook een kamer maar dan in eindhoven.
Veel succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |