![]() |
demo op cd installeren
wie weet hoe je de demo van unreal tournement (uber)demo op een cd-rom kunt installeren zodat je hem op (bijna) elke computer kunt spellen zonder telkens te installeren?
demo download het is deze situatie. op school kun je met elkaar tegen elkaar deze demo spellen maar elke keer als je van die computer af bent moet je weer opnieuw dat spel downloaden en installeren ik wil gewoon een cd erin doen en dan afspelen ik weet bijna zeker dat het kan maar hoe het kan dat weet ik niet |
Kan kan vrijwel niet. Je zou de install dir kunnen proberen te branden op CD en daarvan te draaien, maar meeste spellen schrijven ook naar bestanden in hun workdirectory, dus dat gaat niet echt lukken. :)
|
Download een aantal Gentoo Live CD's. Er zijn er enkele die komen met Unreal Tournament Demo. CD erin, reboot, opstarten & klaar :)
http://www.gentoo.org |
sorry maar zo wil ik het niet doen als ze daar achter komen dan mag ik een week niet meer binnen komen bij het olc.
en ik kan dan ook niet op het netwerk komen met een linux cd dus dat werkt ook niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |