![]() |
Ut2k3 draait slecht.
he lui,
ik heb al een tijdje ut2k3 hier liggen en ik heb hem vandaag weer geinstalleerd, maar hij draait heel schokkerig, terwijl mijn pc hem makkelijk zou moeten draaien. weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dit euvel kan verhelpen? |
Ja, wij zijn helderziend wij weten zo meteen wat er mis mee is :rolleyes:
|
Je monitor is defect.
|
Citaat:
Misschien moet je eventuele nog draaiende toepassingen afsluiten ofzo... dat het RAM optimaal benut kan worden door je pc...? Of misschien is je harddisk te vol? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een Nvidia geforce4 mx 440 video kaart dus dat is 't niet. maar wat is er dan kut aan mijn monitor? en over die lagere quality; met de pc + videokaart die ik heb lijkt het me dat ik de resolutie van het spel wel op minste 1024x bijbehorend kan zetten. |
Citaat:
nVidia GF FX 5800 Ultra: 51.8 fps Radeon 9800 Pro: 75.9 fps UT 2003 Botmatch – High-Quality nVidia GF FX 5800 Ultra: 35.6 fps Radeon 9800 Pro: 47 fps Bwahaha. @Topicstarter: Wat meer info zou bepaald geen overbodige luxe zijn. |
amd athlon 1800 mhz processor
265 mb ram Nvidia geforce4 mx 440 videokaart. windows 98 |
Citaat:
(Ik baseer me op http://www.guru3d.com/review/evga/geforce4mx440/). |
Citaat:
|
Citaat:
met die video kaart kan ut2k3 toch wel normaal spelen? |
Citaat:
en wat is er mis met '98? |
Citaat:
En wat d'r mis is met Windows 98? Ga gewoon eens een weekje met XP werken. Dan kom je d'r vanzelf wel achter :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wat ik dus zo vreemd vind:
dit zijn de systeemeisen Operating System: WIN 98/ME/2000/XP CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED) Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED) Hard Disk Space: 3 GB Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc) daar zit ik dus al dik overheen, en nog speelt ie traag. |
Citaat:
|
hmm ,laat ze dan maar dood vallen, ik ga geen andere videokaart kopen.
|
Citaat:
Ik heb een AMD-Athlon 1200MHZ 256Ram WinXP Hij draaide bij mij redelijk soepel. Heb nu een Radeon 9000 erin hangen en 512 mb ram, dus als ik hem nu draai moet ie helemaal soepel gaan :D |
HAHAHAHA een 4 MX
die's goed :D:D gooi weg die rommel en haal je een radeon 9200 voor 99 euro als je niet veel hebt uit te geven. of voor 169 euro via duistland een ati 9600 256mb of gewoon in nld een radeon 9800 pro voor 400 euro |
Citaat:
|
geforce * mx zuigt gewoon. als je fatsoenlijk wil gamen, koop dan een fatsoenlijk vidcard (hoeft niet super te zijn, als er maar geen mx in de naam zit, die zijn gewoon gaar). en installeer idd XP op die bak, 98 is hopeloos verouderd man.
|
Citaat:
|
daarom zei ik dat ie dan het beste die kaart uit duitsland of een 9200 koopt
want 4mx is echt niet veel |
Citaat:
|
Citaat:
hmm, mij is verteld dat die videokaart 't nieuwste van het nieuwste was... |
Citaat:
|
ongeveer een jaar geleden, misschien iets langer geleden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je alles boven medium wilt spelen is 256 mb ram te weinig voor ut 2003. Ik kreeg dus het prob dat ut 2003 ging swappen naar de hd :s. Die gf 4 mx is dus gewoon veel te traag voor ut 2003 mijn gf 4 ti 4400 heeft op sommige stukken het nog moeilijk. Je moet ook eens in je ut2003.ini kijken daar kun je ook nog veel dingen aan en uit zetten voor meer fps.
hier nog een guide die een beetje wil helpen om je .ini te tweaken: http://www.tweaktown.com/document.ph...review&dId=392 Ik hoop dat het een beetje gaat lukken. |
Citaat:
|
hier kan wel een slot op, heb em eraf gepleurd.
Ik ga wel Q3A spelen.... |
Citaat:
Bij mij draait ie ook slechter vanwege het feit dat ik geen Nvidia heb. |
Citaat:
|
Citaat:
Met praktisch iedere benchmark veegt de Radeon de vloer aan met GeForce FX. |
Citaat:
|
:s
|
betere comp kopen!
|
Praat dan niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
Je vergelijkt nu NV30 met R350. Als je eerlijke vergelijking wilt maken, vergelijk je NV30 met R300, of NV35 met R350. In lekentaal is dat: nVidia GeForce FX 5800 Ultra vs. ATi Radeon 9700 Pro óf: nVidia GeForce FX 5900 Ultra vs. ATi Radeon 9800 Pro Dat is een eerlijke vergelijking. Mijn favoriet is ook ATi voor high-end videokaarten. Niet zo zeer om de performance maar om de beeldkwaliteit en het feit dat de FX-serie vééls te heet wordt en teveel lawaai maakt. Verder vind ik ATi een eerlijker bedrijf dan nVidia. |
Citaat:
|
wat een apen hier, d'r is niks mis met een Geforce 4 MX zolang ie op mijn 1 gig bak Tron 2.0 nog op full detail vloeiend voorbij laat cruisen.
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |