![]() |
Wat vind je van katten??
Wat vind je van katten??? Laat hier je stem achter!
Misty |
Ik vind ze wel lief, maar ik heb liever een hond.
|
Och, ik vind het wel leuke beesten :)
Ze zijn lekker eigenwijs en arrogant, maar kunnen ook heerlijk kroelen. Ik ken 1 kat die ik echt helemaal geweldig vind, een enorme zwarte kater, die gaat vaak tegen je aan liggen en als je hem dan aait gaat ie helemaal relaxed op zijn rug liggen spinnen :D Ze zijn ook leuk om naar te kijken, als ze wassen, als ze slapen, als ze spelen. En makkelijk om te houden, je hoeft ze niet uit te laten. Maar als ik moest kiezen tussen een hond en een kat zou ik denk ik toch voor een hond kiezen, die kun je meer leren en zijn vaak iets aanhankelijker, en je kan ze overal mee naar toe nemen. |
De allerliefste dieren, ik vind katten echt geweldig :)
|
Leuke beesten, lief. :)
|
allerliefste dieren, samen met honden.
|
Ik heb nu sinds een jaar twee katten en ze zijn zo lief. Kan me geen leven meer voorstellen zonder die beestjes.
|
De allerliefste dieren, ik ben verzot op katten. :)
|
Mijn lievelingsdieren. :)
Ik heb mijn hele leven katten om me heen gehad, en dat zal ook wel altijd zo blijven. |
Allerliefste??!
Mijn katten zijn vals, geniepig, hebberig, fel, gemeen en bijtgraag.. that's why I love them :) Lieve poezekrengetjes :) |
Citaat:
een van mijn katten is ongelofelijk lui. en de andere is neurotisch. |
ik vind katten onwijs lieve beesten.....jammer dat m'n vader en broertje er allergisch voor zijn en we ze dus niet meer hebben :(
maar....bijna elk huis bij mij in de straat heeft katten :D dus heb er genoeg om me heen......alleen 'n beetje vervelend dat ze nou net altijd in onze tuin schijten :nono: |
allerliefste dieren samen met honden en paarden
|
Citaat:
:p :D :p |
Gaat wel. Honden zijn veeel leuker :)
|
Gweldig! :D
|
Het zijn niet mijn beesten, ik heb veel liever honden. Zij zijn veel trouwer, je hoeft geen stinkende grindbak in huis te hebben, je kan er een blokje mee om lopen en je kan ze als het goede honden zijn mee nemen op jacht.
|
katten. Zijn trouwer denk ik. We hebben een hond die niet naar me omkijkt, maar onze kat staat altijd standaard bij de schuurdeur op me te wachten als ik uit school kom (alhoewel ik haar toch eens mmoet afleren om niet in mijn fietsmand te springen als ik aan kom fietsen, en dus nog niet stil sta...*slinger, slinger, crash!!!*)
|
Katten 0wnen. Ik ben hondenhater in hart en nieren. Domme beesten...katten zijn voor intellectuelen. De hond is het huisdier van de pauper. Kan-ie lekker de baas spelen. :cool:
|
Citaat:
Als we te jagen gaan is het leukste als je een hond bij je hebt, er zijn honden die zelfs kunnen drijven. Nou is onze hond geen jachthond, het is een jack russel, deze kan je alleen gebruiken bij de vossenjacht en drijfjacht op wilde zwijnen(en deze zitten niet bij ons). |
Citaat:
|
Citaat:
|
De liefste dieren. Eerst had ik liever een hond, maar sinds we thuis vier katten hebben ben ik groot kattenliefhebber. Ik lig dagelijks in een deuk om die domme beesten :D
|
Citaat:
Maar katten zijn niet alleen voor intellectuelen. Ik zou eerder zeggen: mensen met een sterke, en liefdevolle persoonlijkheid :D |
Katten :cool: (y)
Ik heb er zelf ook 3 en ben ondanks dat ik van het mannelijke geslacht ben, helemaal gek van die beesies. Honden zijn ook oke :) (y) |
Ik ben zelf niet zo dol op katten.. :o
|
Citaat:
|
Wel leuk, hier lopen er ook twee rond maar geef mij mn rattenbeestjes maar :)
Als we ons eigen huis hebben komen er wel een Exotic en een Heilige Birmaan, daar ben ik wel helemaal gek op :D |
Katten zijn echt de number 1ne animals voor mij!
|
Er zijn geen leukere dieren, lang leve de eigenwijsheid. (y)
|
Ik vind katten wel leuk maar heb toch meer met honden
|
Lieve dieren, behalve mijn eigen kat dan :|
|
Ik vind ze het niet allerliefst maar wel het allerleukst :)
Of ze lief zijn is nog maar de vraag Ik hou wel van katten |
Ze zijn eigenwijs, ijdel, grappig en sierlijk. Lieve katten zijn suf.
|
Katten (Y)
Honden (N) ik wil later van die langharige katten :cool: |
Ik vind mijn katten lief :)
|
Katten zijn zo heerlijk egowistisch (y)
|
Citaat:
k ben er echt helemaal weg van.. :D we hebben zelf geen katten thuis.. moeke is er allergisch voor :( |
Ik vin ze wel lief hoor...heb dr zelf geen maar ze kunne soms behoorlijk irri zijn denk k zo!!
|
Geweldig, ik ben er dol op :D :D (y)
|
Ik vind ze eng, ze loeren altijd naar je alsof ze beter zijn dan jij :|
Verder heb ik een kattenallergie :o |
Ik vind katten de leukste dieren die er op aarde rondlopen. Vooral omdat ze eigenwijs en relatief intelligent zijn.
|
Citaat:
dat van die stinkende grindbak is bullshit. wij hebben een kat die gaat voor de deur staan zodat ie zn behoeft buiten kan doen. honden zijn inderdaad trouwer, katten zijn lekker zelfstandig. al vind ik beide lief! |
Lieve dieren.
|
Leuk en lief. Hoewel het leuke soms meer aanwezig is dan het
lieve, geloof ik. ;) |
Ik vind katten geweldige dieren :). Ze hebben echt een persoonlijkheid en dat kun je van de meeste andere dieren niet zeggen. Nu zeg ik niet dat dat fout is, want wie ben ik dan, minimaal Jezus ofzo.
Om maar even bij het verhaal te blijven. Met katten gebeuren altijd wel grappige dingen; zoals kat springt in pan wanneer er vlees in de pan ligt, kat slaapt in gootsteen word zeiknat wakker, kat klimt in VOGELHUIS en wacht vogel op (zonder succes) etc. Ik maak altijd wel leuke dingen mee met onze katten (het vogelhuis verhaal kwam zelfs in de krant met foto, niet door mijn toedoen - flink raar inneens je kat in de krant te zien overigens). Daarnaast willen katten vaak knuffelen, wat ook een leuk iets is :). |
Lieve dieren. Maar de kat die mijn vriend had was echt psycho af en toe. Dan vloog ie keihard door het huis, sprong tegen de muur op en viel je aan en rende dan keihard weg. Ik was echt bang voor m af en toe... Nu woont ie op n boerderij en kan ie zich lekker uitleven, en ik ben blij dat ie weg is :D
|
Gaat wel. Ik vind katten soms zo mysterieus, dan sneaken ze achter je aan en ineens hangen ze in je nek (nee, ik heb geen fijne ervaringen met katten) mij krabben ze ook altijd. Komt misschien omdat we honden hebben. Maar ze kunnen ook wel lief zijn hoor! (als ze slapen ;) )
|
Zolang ze maar de poten thuis houden :P
|
allergisch voor (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |