![]() |
Gevoelens voor mijn stiefdochter
Ik zit met een probleem. Sinds korte tijd is mijn stiefdochter, Charlie, verlamd vanaf haar onderbuik. Hierdoor is er nogal veel stress ontstaan bij ons in de familie. Mijn broer, met wie ik een bedrijf heb, levert af en toe slecht werk af waardoor ik vaak op mijn werk ben of thuis met mijn werk bezig ben. Mijn vrouw en haar dochter hebben vaak ruzie, en ik heb de laatste tijd het gevoel als ik de enige ben die mijn stiefdochter Charlie begrijpt en alsof zij de enige is die mij begrijpt.
Soms fantaseer ik er 's nachts over hoe het zou zijn om seks met haar te hebben. Ik weet dat ze niets meer voelt, daaronder, maar ik wil haar innerlijk, geestelijk weer laten voelen. Ik houd echt van haar en de laatste tijd niet alleen maar meer als stiefdochter. Wat moet ik hier nu aan doen? Hoewel ik nog niets ondernomen heb, heb ik het idee alsof ik mijn vrouw heel ernstig bedrieg. Ik zou het best eens in de praktijk willen brengen, maar ook weer niet. Deze gevoelens gaan echter niet zomaar weg. Wat moet ik nu? |
stap over naar sbs6...
|
Waarom heb je je gisteren aangemeld en post je dit als 53-jarige op een scholierenforum?
|
jezelf in je kontboren met een genotsknuppel die je net in het vuur hebt gestoken. Vervolgens zet je een buis met een rat erin op de aars van charlie. De kant die niet op haar aars zit, moet je afplakken. Als de rat honger krijgt,v reet die via de darmen een weg naar buiten,w at en zeer pijnlijke dood voor je oh zo lieve stiefdochter betekent.
En nou ophoeren met je tyfussoaps. |
Citaat:
|
LOL :D Dit is grappig
|
*komt serieus niet meer bij van het lachen*
ik zou haar gewoon ff lekker nemen wanneer ze ligt te slapen :rolleyes: |
Citaat:
HAHAHA die man kwam mij ook al zo bekend voor :p. sorry voor mijn domme reactie ;). jammer dat ik dit al gepost had, ik had het nog weg willen halen :p. nouja, hebben jullie ook weer wat lol (ik kijk geen soaps). |
Citaat:
Kan iemand me helpen? |
Wil je alsjeblieft nog een paar van die onwijs leuke reacties geven, dan klaart mn humeur tenminste een beetje op.
|
:D
Briljant :cool: |
Ben ik nu de enige die de grap niet snapt :bloos:
|
Citaat:
De slechtste soap van Nederland* niet dat er überhaupt goede soaps zijn...* |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OH k :D Ja ik keek nooit gtst dus ja... maar kvond zn posts wel noggal... eh ja... 'interessant' :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:
|
zo boeiend is het reclame blok van RTL toch niet?...
|
*vraagt zich af wanneer het slotje hangt*
|
Jef??? Wáát???? Waar ben jij mee bezig??? Mama en jij zijn zo gelukkig?? Je fantaseert over MIJ? Ben je gek geworden?
Ik vind dit niet normaal. Ik ga bij Milan wonen, ik hoef jou echt NOOIT meer te zien, kl**tz*k !!!!! |
JEF JEF JEF!!! Ben jij het echt ????????? :eek:
Ik kijk altijd naar gtst om JOUW te zien!! Ik ben echt al jaren fan van je!!!!!!! Misschien wil je met me PM'en.. eigenlijk wil ik heeeeel graag je handtekening :o Veeel liefs kim |
get a life, fast please!!! :rolleyes:
|
Citaat:
|
hahhahaha
*ROFL* |
whahahahahaha
ik vind dit helemaal geweldig :D |
Citaat:
Ik had dit echt niet achter hem gezocht. |
Je kan charlie wel neuken hoor, in haar slaap, ze voelt het toch niet :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
whahahahahha ik blijf het geweldig vinden.. echt waar *komt niet meer bij van t het lachen* Je moet ook niet achter hem zoeken, maar voor hem.. een stukje onder zn navel :rolleyes: |
Kom op Jef, steek je leuter in die kleuter! :evil:
|
En nu beginnen jullie allemaal TEGEN mij??? Wie zit hier nu fout???
|
Citaat:
|
Citaat:
jij, en die stiefvader van je gaat geheel vrij uit |
Citaat:
ik vond hem persoonlijk nogal grappig |
Citaat:
enne... Valerie is je moeder :p |
Het is toch achterbaks dat hij zo over me denkt??
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zeg je dat eigenlijk?? |
Citaat:
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zingt heel pesterig liejde* Valerie is je moeder, Valerie is je moeder, Valerie is je moeder.. |
Jef, je bent zeker geschrokken dat ik ook lid ben?? En waarom moet je op ZATERDAG ineens overwerken?? Ja, ik hoorde het net wel dat je mama belde! En ik denk dat je niet levend binnenkomt, ik heb alles aan Morris vertelt...
|
Citaat:
Volgens mij heb je teveel van Robberts coke gebruikt, want iedereen weet dat valerie je moeder is! |
*ligt in een scheur*
Oh mijn god :D:D:D:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |