![]() |
Blijf bij me
Je kunt me niet verlaten
de gedachte jouw tedere aanrakingen nooit meer te voelen maakt me bang Je kunt me niet verlaten de gedachte alleen te staan onbeschrijfbare eenzaamheid maakt me bang Je hebt me verlaten de gedachte dat ik je weer zie laat me beslissen dat dit de juiste keuze is zouden jullie please ff willen zeggen wat je er van vind en wat je vind dat veranderd zou moeten worden |
Ik vind de stap van de tweede naar de derde strofe wel erg direct.
De eerste twee zijn, vind ik (zoiets spreekt mij nou aan), heel erg mooi. De derde komt als een schok, wat eigenlijk ook wel iets heeft. Drie dagen uit een dagboek ofzo... :) De laatste zin Citaat:
En nog iets *alleen gramaticaal*: Je kan geen keuze beslissen. Je maakt een keuze of beslist. Over t algemeen/in totaal: top! r |
Tnx.. dat je hebt gereageerd..
De derde strofe gaat over zelfmoord.... is misschien wat onduidelijk maar kheb het geprobeerd uit te leggen door middel van..... "dat ik je weer zie" |
Ik vind de regelmatige vorm wel mooi, maar verder doet je gedicht me niet zo veel; een beetje een stroef metrum en net wat te 'alledaags' woordgebruik om het echt leuk te maken om te lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |