Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   bloot, bloter, blootst.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=655549)

Noé 08-11-2003 17:03

bloot, bloter, blootst..

Naar aanleiding van het music awards topic (Christina's creaties o.a), wat vinden jullie van niets verhullende kleding?
Hangt het af van het type dat het draagt?
Vind je het gewoon altijd lelijk?
Mooi maar met mate?
Draag je zelf weleens micro skirts en navel-decollete's?
Ik ben benieuwd!

Bobby James 08-11-2003 17:05

Citaat:

Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:03:
Naar aanleiding van het music awards topic (Christina's creaties o.a), wat vinden jullie van niets verhullende kleding?
Hangt het af van het type dat het draagt?
Vind je het gewoon altijd lelijk?
Mooi maar met mate?
Draag je zelf weleens micro skirts en navel-decollete's?
Ik ben benieuwd!

van mij hoeft het bovenlijf niet zo bloot

Wim Wok 08-11-2003 17:07

ja kan behoorlijk geil zijn,maar bij de juiste vrouw vind ik alles sexy in de zin van verhullend of niet, een blote schouder kan ook al sexy zijn en dan is het juist beter dat je de rest niet ziet...naja, das mijn mening dan hè

Noé 08-11-2003 17:08

http://media.condenet.com/style/view.../100111336.jpg
Bij de Hilton sisters kan het niet bloot genoeg zijn, en is het naar mijn mening ALTIJD ordinair.

http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=469500
edit: deze wilde ik jullie niet onthouden.

http://media.condenet.com/style/view.../100106519.jpg
Mooi bloot bestaat dus wel.

http://www.amentecapta.blogger.com.b...y%20Spears.jpg
Britney balanceerd vaak op het randje, maar ging hier toch echt de fout in! (n)

Noé 08-11-2003 17:09

Citaat:

Wim Wok schreef op 08-11-2003 @ 18:07:
ja kan behoorlijk geil zijn,maar bij de juiste vrouw vind ik alles sexy in de zin van verhullend of niet, een blote schouder kan ook al sexy zijn en dan is het juist beter dat je de rest niet ziet...naja, das mijn mening dan hè
Blote schouders zijn idd sexy! <3

Arenda 08-11-2003 17:11

blote shouders en open ruggen zijn (y)
(bij een mooie vrouw/meisje... dus geen britneys etc) voor de rest hoeft dat heel erg minirok gebeuren etc niet zo.

annetjuh 08-11-2003 17:18

kan mooi zijn als het een beetje subtiel is vind ik het bij vrouwen wel leuk staan.
maar shirts waar je gehele voorkomen uit floepen is afschuwlijk.

freakjuh 08-11-2003 17:19

Beetje bloot is sekseeh. Met mate dus. En korte topjes vind ik zowieso nooit echt mooi, geloof ik. Minirokjes wel. Blote schouders zeker. (y)

Ik draag zelf nooit mini rokjes en korte topjes nee. Soms wel blote schouders ofzo, nou echt spectaculair hoor :D

LeBitch 08-11-2003 17:21

http://www.madonnashots.com/ver22.jpg

http://www.madonnashots.com/gaul12.jpg

Hmm...Tja...het kan ordinair maar ook mooi zijn.

Moenbloem 08-11-2003 17:26

Korte rokjes met blote benen vind ik niet zo mooi, dan liever een mooi rokje tot de knie. Lange jurken met een open rug vind ik práchtig, ik ben zelf ook echt nog op zoek naar zo'n jurk, voor het gala.
Redelijk diepe (maar niet naveldiep) decolette's kunnen ook mooi zijn, mits goed gevormd :).
En off-shoulder truien zijn ook mooi :).

LeBitch 08-11-2003 17:29

http://connection.christina-aguilera...s/vma02_01.jpg
Kan ook nog wel (y)

Bobby James 08-11-2003 17:35

Citaat:

LeBitch schreef op 08-11-2003 @ 18:29:
[afbeelding]
Kan ook nog wel (y)

getverdemme

Reverend 08-11-2003 17:46

Ik vind het eigenlijk best wel leuk.

"sletterig" eruitzien betekent voor mij een hoop makeup op je porum, niet je kledingsstijl. Bloter is voor mij geen enkel probleem, sterker nog, ik vind het zeer appetijtelijk.

~Sjeherazade~ 08-11-2003 17:48

ik ben persoonlijk meer van de diepe decolletés dan van de superkorte rokjes. Die venusheuvel-broeken, waar een hele bilspleet van boven komt, zijn wel redelijk walgelijk, mooi lijntje of niet.
Heel blote kledij ziet er al vlug oninteressant uit, omdat je toch het meeste al hebt te zien gekregen. Je kan niet meer denken: "Oe wat zit daar onder?".

freakjuh 08-11-2003 18:10

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef op 08-11-2003 @ 18:48:
Je kan niet meer denken: "Oe wat zit daar onder?".
Idd. Als je zoveel al ziet, is het toch een stuk minder interessant ofzo. :)

Yohst 08-11-2003 18:34

Ik vind het zoooveel mooier als je gewoon normale kleren aanhebt

cut_off 08-11-2003 19:36

Het moet gewoon niet te popsterrerig worden. Dat is altijd fout.
Het moet in "real life" te dragen zijn.

Een of 2 blote schouders is geweldig. Zo ook een mooi stel benen.

gsus//87// 08-11-2003 19:53

Citaat:

a new nose schreef op 08-11-2003 @ 20:36:
Het moet gewoon niet te popsterrerig worden. Dat is altijd fout.
Het moet in "real life" te dragen zijn.

Een of 2 blote schouders is geweldig. Zo ook een mooi stel benen.

idd ...blote schouders en benen (mits mooi) zijn wel mooi...naveltruitje kan soms nog net,soms niet en meer bloot dan dit vind ik al gauw iets sletterigs krijgen

concito 08-11-2003 21:39

Heb niet echt een probleem met veel bloot, al is het ook wel leuk als er nog wat te raden valt. Beste is ergens daar tussenin gaan zitten.
En blote schouders zijn inderdaad chill, maar eigenlijk alles waar je veel ziet maar niet alles is ok. (y)

Mysterons 08-11-2003 22:02

het kan mooi zijn. maar je moet of bloot aan de bovenkant, of bloot aan de onderkant zijn. niet halfblote tieten èn 3cm rokje.

bertbart 08-11-2003 22:30

Citaat:

LeBitch schreef op 08-11-2003 @ 18:29:
[afbeelding]
Kan ook nog wel (y)

jak(n) op deze foto lijkt ze net een vent, wat is ze waardeloos opgemaakt zeg...

Evil creature 09-11-2003 01:27

Citaat:

Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:08:
[afbeelding]

Zie al die ventjes op de achtergrond kwijlen :D

dyfusica 09-11-2003 06:20

Ik vind het meestal lelijk. Hangt er vanaf hoe die persoon eruit ziet hoe ''erg'' ik het vind.
Als het gewoon met mate is kan het denk ik nog wel mooi zijn maar teveel niet.
Nee:)

rodina 09-11-2003 11:11

Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder :cool: echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi, weinig make-up.

Khoud nit van minirokjes, zeker niet met blote benen. Ook niet van broeken waar je niet meer in kan bukken en dan al helemaal niet met een shirtje die net je tieten bedekt.

Bloot is mooi, maar met mate.

Moonshine 09-11-2003 11:24

Het kan heel mooi zijn, als het goed gebruikt wordt. Van die hele korte rokjes en veel te kleine topjes vind ik eerder 'hoerig' dan mooi :o Maar laag uitgesneden kleding als een shirtje met een lage hals ofzo vind ik juist mooi. Of blote schouders. Bij een galajurk is het helemaal stijlvol (y)
Ik draag zelf niet van die hele 'blote' kleding. Ik heb wel een galajurk, maar die is eigenlijk heel gewoon: blote schouders en een beetje open rug. Ik heb wel een paar rokjes, maar die vallen bijna tot de knie. Niet echt kort dus, en ik draag ze alleen in de zomer. Ik ben nog op zoek naar een leuk shirtje met lage hals, maar het lukt niet :mad:

Scarlett 09-11-2003 11:25

Hmm, hangt er natuurlijk vanaf wie het draagt. Ten eerste om te kijken of die persoon het wel 'aankan', ik vind minirokjes en korte shirtjes eigenlijk nooit mooi bij een iets dikker persoon. Daarbij kan het toch nog stijlvol gedragen worden, vind ik het ook mooi. Bij Christina vond ik het er echt onzettend-afschuwelijk uitzien, door haar uitstraling/make-up/haar etc.

Zoals Rodina het omschrijft, en ook te denken aan 'subtiel' bloot, dus inderdaad een blote schouder, vind ik het mooi.

WishfulDreaming 09-11-2003 11:34

Zo'n plaatje van Noé vind ik leuk, waar ze een been bloot heeft en de ander niet.. dat vind ik gewoon supermooi.

Maar geen minirokjes of minitruitjes oid, dat vind ik weer een beetje jammer.

en dat van madonna vind ik gewoon verschrikkelijk, maarja, dit inmiddels wel haar stijl :P

Fog 09-11-2003 11:39

ik draag t zelf niet, durf ik niet...

ik vind t erg vaak lelijk en ordinair maar ik heb 2 vriendinnen die vaak blote schouders en korte rokjes dragen maar bij hun is t echt heel mooi en stijlvol....t kan dus wel mooi zijn.

Nattigheid 09-11-2003 14:04

k vind bloot op zich niet erg, maar je moet het niet overdrijven. heupbroeken, prima. maar zorg dat je bilnaat en de schaamstreek bedekt blijven. topjes, prima, maar hou je borsten erin. korte rokjes, hartstikke leuk, maar alleen als je er het figuur voor hebt. glitterbeha's, altijd leuk, maar doe er wat overheen, voor het geval ze eruit vallen.

bloot moet kunnen, maar hou het mooi, en ga niet als een goedkope <censuur> rondlopen, en helemaal als je er het figuur niet voor hebt.

rodina 09-11-2003 16:28

Citaat:

WooF schreef op 09-11-2003 @ 15:04:

bloot moet kunnen, maar hou het mooi, en ga niet als een goedkope <censuur> rondlopen, en helemaal als je er het figuur niet voor hebt.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Vollere vrouwen, gezet net hoe je het zeggen wilt, hoeven zich echt niet te verhullen in een grote tuinbroek. Als je dikker bent dan gemiddeld moet je het accent niet leggen op je vetrolletjes in je taille maar je borsten bijvoorbeeld, en dan geen decolette tot je navel maar gewoon net dat je een streepje ziet.
Tis net hoe een persoon overkomt, als 't een 50 jarige geblondeerde vrouw is met flink opgemaakte ogen en een kort rokje dat ziet er heel anders uit dan een vrouw van rond de 20 met een kort rokje..

Nattigheid 09-11-2003 16:36

Citaat:

rodina schreef op 09-11-2003 @ 17:28:
Ben ik het niet helemaal mee eens. Vollere vrouwen, gezet net hoe je het zeggen wilt, hoeven zich echt niet te verhullen in een grote tuinbroek. Als je dikker bent dan gemiddeld moet je het accent niet leggen op je vetrolletjes in je taille maar je borsten bijvoorbeeld, en dan geen decolette tot je navel maar gewoon net dat je een streepje ziet.
Tis net hoe een persoon overkomt, als 't een 50 jarige geblondeerde vrouw is met flink opgemaakte ogen en een kort rokje dat ziet er heel anders uit dan een vrouw van rond de 20 met een kort rokje..

mnou, kijk, ik ben zelf ook alles behalve slank, maar doordat ik me goed kleed, en dat zijn geen tuinbroeken en wijde truien, zie ik er wel leuk uit. t is zo zonde als je jezelf zo lelijkmaakt d.m.v. kleding die gewoon niet bij je past. *zo bedoelde ik het eigenlijk meer:)*

rodina 09-11-2003 16:38

Citaat:

WooF schreef op 09-11-2003 @ 17:36:
mnou, kijk, ik ben zelf ook alles behalve slank, maar doordat ik me goed kleed, en dat zijn geen tuinbroeken en wijde truien, zie ik er wel leuk uit. t is zo zonde als je jezelf zo lelijkmaakt d.m.v. kleding die gewoon niet bij je past. *zo bedoelde ik het eigenlijk meer:)*
Ke :)

Idd je moet kleden wat bij je past, en niet kostte wat het kost je proberen te vertonen in kleding die verantwoord is volgens een of ander modebeeld.

Denise84 09-11-2003 16:40

Allereerst moet je er het figuur voor hebben en je kleden naar je leeftijd..

Doorschijnend stof met motief achter op je rug vind ik erg mooi en/of ook delen doorschijnend stof aan de voorkant kan heel mooi zijn (y)

Citaat:

rodina schreef op 09-11-2003 @ 12:11:
Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder :cool: echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi.
Helemaal mee eens (y) Een diep decollete kan ontzettend mooi zijn.

Naveltruitjes e.d. vind ik goedkoop staan, net zoals hotpants en minirokjes.

belleblaasbel 09-11-2003 17:58

meestal vind ik te bloot echt erg. denk aan blote buiken, te korte rokjes en teveel inkijk. alles met mate graag

Divina Flor 09-11-2003 20:43

subtiel bloot kan mooi zijn (mits je het lichaam er voor hebt en daar bedoel ik niet mee dat je superdun moet zijn maar gewoon je sterke punten moet benadrukken :) )
teveel bloot vind ik erg ordinair, asociaal, goedkoop en lelijk:p

Firefly 09-11-2003 20:48

Citaat:

Een pak, waarvan het jasje diep is uitgesneden met een mooie bh eronder :cool: echt helemaal geweldig, mooie pumps er onder, haar mooi, weinig make-up.

idd (Y)

+ blote schouders
+ net-iets-te-korte truitjes
ben niet zo van de minirokjes (tenzij met een mooie panty eronder)
hotpants vind ik dan nog stijlvoller

À la Paris Hilton is echt not done, hoe 'mooi' figuurtje ze dan wel niet mag hebben

Wim Wok 09-11-2003 23:45

Citaat:

<3

Gwen. 10-11-2003 07:43

Niet te veel bloot, het is seksier als er wat te raden overblijft. Idd een blote schouder, of een kort rokje, of een streepje buik tussen broek en shirtje, een laag uitgesneden shirtje, maar dan niet allemaal tegelijk.
Draag zelfs wel eens een rokje maar dan met panty (dus niks bloot) en een beetje laag uitgesneden truitje, maar niet te laag want ik heb een vrij grote cupmaat en anders wordt het Pamelagehalte nogal hoog (:().

Stevill 10-11-2003 11:22

Hmm vind het niet echt super ofzo open ruggen enz op het bovenlijf zijn ok maar voor de rest word ik dr niet warm of koud van.

Li 10-11-2003 12:51

Ik vind die paris hilton wel cool en ze heeft supermooi figuurtje (y)
Maar over het algemeen is subtiel bloot (zoals off shoulder truitje, mooie split in een jurk of mooi uitgesneden shirtje) mooier.

maria 10-11-2003 12:57

subtiel bloot ja...dat vink mooi...

Methuselah 10-11-2003 15:33

Citaat:

Noé schreef op 08-11-2003 @ 18:08:
[afbeelding]
Bij de Hilton sisters kan het niet bloot genoeg zijn, en is het naar mijn mening ALTIJD ordinair.

[afbeelding]
edit: deze wilde ik jullie niet onthouden.

[afbeelding]
Mooi bloot bestaat dus wel.

[afbeelding]

Het verbaast me dat je dit er niet tussen zet als 't gaat om de Hilton-zusjes...

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris7.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris6.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris8.jpg

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris4.jpg

Allé, 't zal wel duidelijk zijn zeker? Links ipv pics wegens de grootte :)

Methuselah 10-11-2003 15:35

http://people.freenet.de/pinkie/1-MDF62408.jpg

Dat was trouwens de eerste keer dat ik vond dat Christina wel 'n lekker kontje was, dus als dat haar bedoeling was is ze in haar opzet geslaagd :p

Methuselah 10-11-2003 15:36

Btw: zolang 't niet té goor wordt (zoals bij die pics van Paris Hilton die ik plaatste) vind ik 't wel ok. :) Maar dat is er nét iets over, als je "gekleed" wilt overkomen...

Noé 10-11-2003 15:43

Citaat:

Methuselah schreef op 10-11-2003 @ 16:33:
Het verbaast me dat je dit er niet tussen zet als 't gaat om de Hilton-zusjes...

http://clan.dnainternet.net/toohot/p...tot/paris6.jpg

Als je je pussy moet scheren ivm een heupmodelletje is het wel heel ernstig ja! ;)

Methuselah 10-11-2003 16:03

Citaat:

Noé schreef op 10-11-2003 @ 16:43:
Als je je pussy moet scheren ivm een heupmodelletje is het wel heel ernstig ja! ;)
En nog niet eens goed genoeg om 't te verbergen :eek:

Maar voor de rest: als ze iets normalere kleding aanheeft gaat ze best wel stijlvol door 't leven hoor :)

Sarah 10-11-2003 16:11

Een decolleté is mooi als je buik wel bedekt is, een klein stukje blote buik is mooi als je geen al te diep decolleté hebt, een kort rokje is mooi als je je bovenlichaam wel een beetje bedekt houdt. Voor alles geldt dat het wel bij het weer moet passen, kippenvel is niet mooi. Verder kan bestwelblote kleding wel mooi staan als je het erom doet (dus er expres slutty wil uit zien) of als het gewoon een mooi ontwerp is. Vind ik.

EEF 10-11-2003 17:20

Naar mijn mening mag gewoon iedereen dragen wat ie wil.. maar dan stel ik mij toch soms de vraag bij van die te blote gevallen, wat houd je nog geheim?? Zo geef je jezelf toch helemaal bloot, en laat je toch niks meer te denken over voor de mensen die je zien? lijkt mij erg saai..

Marshall 10-11-2003 17:34

Citaat:

Noé schreef op 10-11-2003 @ 16:43:
vind dat ze t wel netjes heeft gedaan, beetje respect he :o (y)

Noé 10-11-2003 18:38

Citaat:

Marshall schreef op 10-11-2003 @ 18:34:
vind dat ze t wel netjes heeft gedaan, beetje respect he :o (y)
Niels, ga jij je lenzen eens in doen, ze heeft stoppels! :nono: :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.