![]() |
internet op mijn PDA
ik heb dus een PDA (fujitsu siemens pocket loox) met bluetooth, nou heb ik voor mijn pc ook een bluetooth usb-stick gekocht van sitecom, maar het lukt me maar niet om met mijn pda op internet te komen via mijn pc.
kan iemand mij hier mee helpen? |
Citaat:
voor de rest heb ik geen ervaringen hiermee |
oeps
|
Heb je alles goed geïnstalleerd? Zo ja kan je zien op je pc dat je verbinding hebt met je Pocket Pc? Zorg er ook voor dat je bluetooth op je pocket pc op staat. Via ActiveSync moet je ook bij 'Connection Settings' het verbindingstype wijzigen (dit zoekt hij normaal gezien automatisch indien niet zeg het mij dan). Als het dan niet marcheert zeg het mij dan ook gewoon we zoeken wel naar een oplossing.
|
Op http://www.pocketpc-club.nl/ staat hier wel 't een en ander over te lezen.
|
Citaat:
Ja inderdaad maar dat is een club waar voral nieuws over pocket pc's brengt. Want SuperS heeft eigenlijk gewoon een klein probleempje! :D :D :D |
hoe wijzig ik dat dan bij activesync? want ik kan wel mijn pda zien vanaf de pc, en ook mij pc vanaf de pda (met de bluetooth software die ik heb gekregen bij de stick voor op pc, en pocket plugfree op pda)
|
ik kan trouwens als ik de handheld in de houder zet (op andere pc) wel gewoon op internet...... maar daar gebruik ik activesync
|
op pocketpc club staat ook niet veel bruikbaars
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |