![]() |
post hier je gedichten over je angst
geïnspireerd door "post hier je gedichten over je woede" van Dark Psycho. En ja ik ben me ervan bewust dat dit topic maar een paar reacties krijgt :)
|
Ok dan, ik begin wel. Graag commentaar met wat ik kan verbeteren.. :) Titel? heb ik (nog) niet
Eerst was ik veilig in moeder’s armen, liefde waaraan ik me verwarmde Maar nu niet meer, in m’n ogen een traan, Onbegrip alsof ze me niet verstaan Hier loop ik verloren in ‘n kille straat. bang Een stem die maar niet weggaat achter me duisternis, naast me muren onzekerheid die voor eeuwig kan duren nu loop ik de straat uit met het besef de stem die ik in m’n hoofd aantref.. ben ik.. |
Scheiding.
Had ik toen maar niet gekeken of op z'n minst gezwegen had ik ze maar geen pijn gedaan had ik maar niet de aanleiding gegeven voor dat harde woord had ik maar geen moord gepleegd op m'n eigen leven |
Ik ben bang
Ik wou dat ik wist wat ik wilde, maar ik weet het niet. Ik wou dat ik wist wat ik voelde, maar ik weet het niet. Ik draai 10.000 rondjes, sneller, langzamer en omgekeerd. Ik voel 10.000 misselijke dingen, maar ik weet niet wat precies. Ik duw mezelf al eeuwenlang opzij, ik ben mezelf verleerd? Ik wou dat ik wist wat ik wilde, maar ik weet het niet. Ik wou dat ik wist wat ik voelde, maar ik weet het niet. |
|
Alleen
helemaal alleen niemand om mee te praten niemand om je hart te luchten niemand om bij te huilen waarom dan niet opgeven? denk aan wat jullie zeiden "we houden van je, we geven om je". maar waar zijn jullie nu? ik heb jullie nu nodig jullie willen mij nog niet kwijt please help me dan.. hier zat wel wat angst achter... was bang dat het verkeerd zou gaan.. heb dr nog een paar waar een soort angst gevoel achter zit.. maar ik post ff alleen deze.. :o |
Ik heb 2 jaar geleden ofzo dit gedicht geschreven. Het gaat niet alleen over angst, meer over radeloosheid, maar ook over hoop.
Het Duister Voor mij is een diepe leegte want ik sta aan de rand van een gapend diep en donker gat terwijl op mijn rug de zon brandt. Ik kan me nu nog omkeren en lopen richting het licht. Maar ik blijf kijken naar het duister en doe mijn ogen dicht. Het voelt alsof de duisternis wil dat ik naar beneden val. Ik moet er wel aan toegeven, en hopen dat ik het overleven zal. Maar ik weet dat ik uiteindelijk weer in het licht terecht zal komen. Ik zie echter nu alleen nog duisternis, en kan van licht alleen maar dromen. |
tja ik weet eigenlijk niet of het egt angst is....
kheb het me ingeleefd dus als het slecht is komt het daardoor :p Je probeert me te raken met je woorden Me te schoppen met je blik Je probeert me treffen In de dingen die mij het liefst zijn Je wilt dat ik schrik Probeert het ergste te overtreffen Te slopen het mooist van mij Je wilt mijn leven kapotmaken Geef het maar op Je hoeft het niet af te maken Mijn leven is voorbij |
Citaat:
De ‘vrolijke’ jongen Een vrolijke jongen, altijd al geweest Blij Hij geeft alweer een feest. En toch heb ik me in die jongen vergist Verbitterd Door de liefde die hij mist Langzaam slentert hij over het strand Eenzaam Een mes in zijn hand Dicht bij de zee valt hij neer op de kust Opgelucht De golven nemen hem mee, naar z’n eeuwige rust kunamosity |
Wat is het nut/de bedoeling van het posten van deze gedichten hier?, ik bedoel, er is een gedichtentopic bij psychologie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |