![]() |
lieve smsjes
hey, als jullie nou net een leuke, lieve jongen /meisje hebben leren kenne en jullie hebben mob. nrs uitgewisseld enzo...
Je wilt dan een lief berichtje sturen, wat sturen jullie dan? voorbeeld: *Al vraag je mij een foto van de ideale vrouw stuur ik zonder aarzeling een spiegeltje aan jouw! *ik geef je 1 kusje om te slapen, 2 kusjes om te dromen en oneindig veel kusjes om morgen wakker te worden met mij in jouw gedachten. weten jullie nog leuke?? :bloos: |
niet doen... ik vind zulke smsjes echte afknappers... als je echt perse een smsje wilt sturen, stuur dan maar iets persoonlijks:)
|
ik vind dat met die kusjes wel lief :bloos:
|
Citaat:
|
Nee echt niet doen hoor!
Stuur iets persoonlijks... Als ze zo'n smsje krijgt weet ze meteen dat je het niet zelf hebt bedacht maar dat het iets van internet geplukt is. Vertel liever gewoon in je eigen woorden hoe je over haar denkt Veel persoonlijker en zal ze dus ook veel meer waarderen! Wees creatief! Vezin iets leuks! succes! |
Ik heb deze een keer gekregen, vond em wel leuk eigelijk
'Sleep with the angels and dream with me, cause one day you will sleep with me and dream with the angels' Maar verder vind ik iets persoonlijks veel leuker dan die standaard smsjes. |
Citaat:
|
'Yo, ga je mee blowen?'
|
Vind het wel lief, maar net zoals Bertbart zegt heb ik veel liever een persoonlijk SMS'je.
|
stuur een zelfgemaakt sms-plaatje met een leuke tekst! (moet je wel zo'n kabeltje voor hebben en een progje)
|
'Hoi! Zullen we binnenkort weer eens iets afspreken? Lijkt me wel gezellig. Liefs, [naam].'
De echte lieve dingen kan je dan persoonlijk aan haar zeggen. Dat is zo veel leuker... |
iets wat uit je hart komt...
|
*PROEST*
*kotst halve groenteburger uit* Not-done... |
ben geen voorstander van die standaard sms-jes maar een quote uit een lief liedje die jullie allebei kennen kan wel heel lief zijn...
"If I had one wish, I'd want a million lifetimes to spent with you" oid. Verder heb ik ook voorkeur voor persoonlijke smsjes... ééntje waarvan ik echt ben gesmolten: "lieve lieve Martin, k ben enorm blij met jou, zo heb ik me nog nooit gevoeld, wil dat je dat weet! kus" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik net een leuke lieve jongen heb leren kennen en we GSMnummers uitgewisseld hebben, ga ik niet zulke smsjes sturen. Ik hou het dan, net als Kruimel, een beetje algemeen en maak er niet zo'n gedichtje van...
|
Als er iets is wat ik vreselijk vind bij een jongen die ik net ken! Ga alsjeblieft niet zulke slijmerige standaard-smsjes sturen. Iets persoonlijks is dan veel leuker.
Als je langer met elkaar gaat, kan zo'n standaard-smsje af en toe wel leuk zijn, omdat je er dan wel op kunt vertrouwen dat hij het speciaal voor jou heeft uitgezocht en het niet zomaar doet om "punten te scoren". Maar ik blijf erbij: persoonlijke smsjes zijn een stuk leuker! |
Citaat:
|
Ik vind het ronduit walgelijk.
Doe maar niet. Een simpel persoonlijk berichtje is veel leuker. Als een jongen die ik net ontmoet heb, gelijk dat soort onzin stuurt, is het vrij snel klaar voor mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Desje==bezet |
Lieve smsjes??
Als je al een lief smsje wil sturen doe idd dan iets persoonlijks en niet van die rijmpjes die zijn zo achterhaald.. (ok misschien kan het in het begin van je relatie nog.. in de verliefde periode..) Smsjes zijn verder niet persoonlijk, lees smsjes worden door elk persoon weer anders gelezen en uitgelegd.. En de woorden die er in staan kunnen nog net zo mooi en lief lijken, maar of ze echt waar zijn en zo worden bedoeld weet je niet... |
Citaat:
|
'ik mis je nu al'
dat was 5 minuten nadat ik hem had uitgezwaaid... Bij ons was er metteen liefde in het spel, dus dat mocht ie ook wel duidelijk maken vbond hij... |
Als mijn liefde dergerlijke smsjes begint te sturen is het snel over met de eerdergenoemde liefde.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |