![]() |
Need for Speed Underground
*kwijl*
demo is te downloaden op www.needforspeed.com echt, denk wel het coolste racespel wat ik gespeeld heb (ik heb de full doodgespeeld op gamefest deze week) *wacht met spanning op 20nov* [= |
Cool, ga em gelijk downloaden, maareh....weet iemand hoeveel wagens er in het spel zitten? Ik begrijp dat het er nooit even veel zullen zijn, als in Grand Turismo, maar ik hoop toch wel een stuk of 50........... :D
|
Citaat:
|
Maar wel een heleboel tune mogelijkheden. Ik vind de demo al helemaal te gek iig. Wil hem het liefst op de cube hebben, maar op de pc kan je online. Ik twijfel nog, maar ga hem wel kopen denk ik.
|
Nou, ik vind de besturing in de demo nog bijzonder kut. Mazzel dat we een heel degelijk Momo-stuur hebben, want je kunt niet eens een deadzone instellen (lees: rossen geblazen met 't stuur). Grafisch helemaal top, natuurlijk. Waanzinnig gevoel van snelheid zit d'r in, met name met de turbo :>
Alleen die besturing mag ècht flink beter van mij. |
Zou mijn Microsoft Sidewinder FF nu wél ondersteund worden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, ik geloof dat het best een goed spel zou kunnen worden. Veel mogelijkheden enzo, maar ik vond het bij GT juist zo vet, dat je zoveel auto's had, en dus vind ik NFS nu al tegenvallen, maar dat is iets persoonlijks....Kunnen ze niet de licenties kopen van die automerken, of heeft GT de exclusieve rechten?????
|
het coole is dat je je auto zelf kan editten, qua accesoires,
dus in principe heb je 100'en auto's en het is Fast & Furious style en gaat SNEL |
De besturing van de demo is iig zwaar klote vind ik.
Graphics zien der wel erg mooi uit. |
Kheb m, maar nog niet geprobeerd, ns effe doen dan..
|
Wat is er dan mis met de besturing?
Ik weet dat bij drag races je dan een baan opzij schuift... Maar bij gewone races is de besturing volgens mij net als al die andere nfs spellen |
hij suckt er gewoon in [=
|
Ik heb de demo geprobeerd en hij is wel leuk. Alleen jammer dat je instelling niet kunt saven *kut gedoe om hem de heletijd te veranderen*. Net als wat dobberman zei vind ik het ook minder dat ik mijn deadzone niet kan instellen voor mijn analoge gamepad. Maar voor de verder rest is nfs underground toppie (y)
|
dat level in de demo is toch gebaseerd op 2f2f? 2autos iig wel. Verder niet echt veel speciaals, mooie graphics maar sturen mis ik iets
|
Nog iets dat me tegenviel; je wordt strak in de track gehouden. Da's jammer.
|
Citaat:
Hoe bedoel je precies ? Dat je niet kan afsnijden of dat er zo'n *heerlijke* onzichtbare muur is. |
Citaat:
|
Citaat:
dat is maar 1 mode ;p en dan ga je HARD! |
Lijkt me zeker een mooi spel, maar ik ga liever voor Project Gotham Racing 2 :P
|
I agree ;)
|
mmm was er na een paar potjes al op uitgekeken, beejte te arcadish. Daar hou ik niet zo van.
Het id erachter is wel vet, maar die besturing is zo nep :s ook niet echt realistisch, want bij drag race kan je al vanaf versnelling 1 nos gebruiken :s :s |
Citaat:
Alle NFS spellen zijn zo. :rolleyes: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |