![]() |
M'n portfolio website
Was een opdrachtje voor school [=
'Maak een portfolio website' hier is ie: Portfoliosite beetje feedback zou leuk zijn ;p |
Vind 't er wel vet uitzien.
Dat intro-3d-graffje die ook rechtsbovenin staat, doet me wel een beetje denken aan Daim. Maar desalniettemin nog erg vet. |
ziet er leuk uit :)
|
Heel mooi gedaan (y)
Alleen past het eerste scherm (dat rode) niet echt bij de rest van de site. Greetz :evil: |
Citaat:
|
Probeer inderdaad die kleuren consistent te houden. Verder moet je er rekening mee houden dat er ook mensen zijn die geen IE gebruiken, en die mensen een ongewilde scrollbalk krijgen in de header
|
ik vind het mooi (y) maar vind je t niet een beetje eng om je telefoonnummer op internet te zetten??
|
@ p-chez; idd, beetje het idee van DAIM gebite.
|
één mini-puntje van kritiek, ik had 'contact' en 'inspiration' andersom gezet :o. Dat vind ik op de een of andere manier makkelijker... maar voor de rest ziet de site er echt heel kewl uit! (y)
|
Citaat:
daim had me ook voorgedaan hoe die dat deed dit was m'n eerste probeersel in die stylo [= |
Citaat:
correctie: 'geleerd' |
Citaat:
Verder wel netjes.... Alleen zie ik rechts buiten de interface twee rare scrollbars. Weird. Naast dat heel netjes gedaan. Ik wil misschien ook CMD gaan studeren dus vind het wel leuk om dit effe te zien. :) |
ja ik heb die site niet echt in andere browsers getest [=
haastklusje aan einde ;p |
scrollbalkjes zijn jukkie.
de rest van het design van de site is zo vet, en dan die windows-balkjes erbij... :( kun je daar niet wat op bedenken? (btw ik heb opera, weetniet of IE beter beeld geeft, bij mij zit zelfs de navigatie in een frame met balkjes) |
kvind het een leuke site, omdat je zeg maar alles wat je doet publiceert op die pagina, jammer genoeg doen de filmpjes het nog niet.
maar het is vet, kzal zeker nog is kijken of ie geupdate is |
Citaat:
|
Ow and during al those actavities , I am listening to music a lot. Designing without music rarely happens.
Mooie site (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
He grappig, ik ben 1e jaars CMD
Ziet er erg goed uit. (y) Mijn portfolio vind je hier, maar is lang niet zo strak. (vooral de splash page is lelijk omdat dat heel snel nog moest) |
Citaat:
|
Citaat:
leuk die foto's ook van de lounge nice! wat vind je van de opleiding tot nu toe ? [= |
Citaat:
Leren doe je toch door te kijken, doe ik zelf ook. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |