![]() |
[FLASH] site
ik moest voor school een flash site maken en ik wil weten wat jullie ervan vinden... lijket me toch vrij kunstig ofzo?
http://users.pandora.be/dierenambula...lash/index.htm |
Ik vraag me af waarom je hem in Flash gemaakt hebt. Hij is zo statisch als het maar kan. Probeer er wat meer animaties in te kieperen, dat maakt het een stuk interessanter om naar te kijken en doorheen te bladeren.
|
ut is toch maar voor school... maar het was gewoon een beta test om te vragen of de layout eigenlijk al wel goed zat?
|
Sjit, die muziek is geweldig!
Had je nie ff een preloadertje kunnen maken? Interface vind ik redelijk, beetje statisch inderdaad, en misschien kan er wat meer kleur in, of een introotje, mooie roll-overs? |
Citaat:
|
Hoe zit het met die muziek dan? Bestaande sjit?
|
Muziek is vet
|
Altijd met design:
vraag jezelf af WAAROM je het zo gemaakt heb zoals je hebt gedaan. (in dit geval iig waarom je het in flash hebt gedaan, en voordat je er allemaal funky flash troep ingooit, of dat je ook dichter bij het doel van de site brengt....) succes ermee! |
I like trying to score some girl ook!!! Shall we mate some time?
(geeft dit ongeveer mijn mening weer?... idd, de muziek is vet...) |
Citaat:
ik probeer deze te scoren: http://users.pandora.be/dierenambula.../more/lynn.jpg |
1/ Gooi er iets van een preloader in, probeer niet alle inhoud in een keer te laden of maak hem lichter. Deze laadtijd is onuitnodigend.
2/ Een Flash-site is niet alleen het swfje; probeer ook iets aan de achtergrond te doen, de achtergrond is jouw kader. 3/ Doe iets aan de huidige JPEG-compressie, dit ziet er niet uit. 4/ GEEN muziek op de achtergrond, alsjeblieft... 5/ Qua kleurgebruik is het leuk, qua vormgeving on-interessant 6/ Navigatie heeft geen hulp nodig, doe eerder iets aan jouw navigatie als je denkt dat mensen de functies niet kunnen vinden zonder een vraagteken-knopje, dan er een uitleg bij in te gooien. |
Citaat:
Hey is dat niet Lynn? Anywayz.... deze topic gaat over een SITE!!! niet over vrouwen en scoren... LOSERS!!!! (stuur mekaar dan een pm maar ga ons niet lopen buggen met jullie relationele drama's) oight, alvast bedankt |
1. met mijn 100 mbps duurt het toch best lang laden
2. Ieks! muziek! Verpest de muziek die aanstaat 3. buttons zijn erg onduidelijk aangegeven, je moet eigenlijk eerst op het vraagteken drukken. |
het ziet er wel goed uit, en de muziek is echt heel mooi.. maar het koste me nog al even om ergens op te kunnen klikken, een makkelijkere navigatie kan echt geen kwaad..
|
Citaat:
ik wil ze zo graag scoren... dammit! |
Citaat:
|
Wat een teringzooitje zeg die site, snap er niks van zonder alles uit te kammen met mn cursor. Muziek is vervelend omdat ik mn eigen muziek uit moet zetten want die van jou heeft geen aan/uit knopje. Design slaat de plank volledig mis, zeker in combi met de muziek. Contrast pixelart tekst en spacy site gaat nergens over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |