![]() |
[belg/indie]Confuse the Cat
toffe nieuwe band, bestaande uit o.a. Christophe (Soon) en Geert (Reiziger). Muziek klinkt echter een stuk anders dan de 2 genoemde bands, een stuk rustiger.
gebruik van electronica, sax, cello schuwen ze niet. zelf noemen ze invloeden acoustische pop, slowcore, jazz etc en artiesten als Nick Drake, The Sea and Cake, Bob Tilton. http://www.zealrecords.com/images/ph...fusethecat.gif album Kiss, Kiss, Kissinger is sinds oktober uit in België op Zealrecords (o.a. Timesbold..), NL-releasedatum is er (nog) niet. cd is wel te bestellen via de Confuse the Cat site voor een luttele €14. eerste nummer en snippets van de overige 8 nummers te luisteren op diezelfde site. is heus wel leuk. |
OK, het klinkt echt wel zalig, maar het is zooooo leuk als je pcs uit elkaar hangen omdat ze samengevoegd gaan worden tot een groot monster en dus de soundcard op deze niet werkt... :| Ik wil het horen *huilsmiley die ontbreekt als je hem nodig hebt*.
|
Citaat:
Ik zal morgen gaan luisteren, zusje slaapt en zal het dus waarderen :p |
Citaat:
*sigh* |
Citaat:
|
Maar ik heb geen oplossing nodig, die is er waarschijnlijk volgende week, alleen nu is het kut. En hou nou op met ideeën aan te bieden, ik overleef het wel! :D
En nu terug ontopic :nono: |
Soon is geweldig, en Reiziger is volgens een vriend van me ook geweldig, maar ik moet het nog steeds een keer luisteren..
Ik zal zometeen eens naar Confuse the cat gaan luisteren :) |
klinkt diek!
|
klinkt leuk ja
|
hihi daar speelt een vriend van mij in.
die poes is trouwens te lief :bloos: , maar de muziek vind ik eigenlijk niet bijster origineel. |
Ik heb het eindelijk geluisterd, het nummer op de site, en het is heel erg koel! (y)
|
Hmm ik zal het eens checken zodra ik weer veilig achter mijn eigen pc zit
|
tijdje geleden geluisterd, en toen vond ik het duf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |