![]() |
mobiele telefoon-uitgaven!
waar geef jij het meeste geld aan uit bij het gebruiken van een mobieltje? is een schoolonderzoek die ik moet doen...
|
allemaal ff stemmen, ik moet zo veel moglijk stemmen hebben...!! :)
|
Ik ga voor bellen, maar hoogstens zo'n vijf euro in de maand
|
Sms-en, ik bel gewoon bijna niet. :)
|
Citaat:
|
Wij hebben geen huistel. meer dus moet alles met m'n mobiel doen.. Dus veeeeel bellen en ook veel smsen.
Wappen en mmsen doe ik nie aan. |
Vooral sms-en, ik bel niet zo heel veel met mijn GSM; vooral als de trein vertraging heeft ofzo, of dat ik even bel dat ik niet thuis eet...
Maar sowieso kan ik 2 a 3 maanden doen met 20 euro beltegoed... |
Ik ben een echte sms-er :o Bellen doe ik soms als het weer bijna het einde van de maand is en ik toch nog heel veel minuten over heb. Maar ik sms verreweg het meest :cool:
|
sms-en :)
|
Bellen... :confused:
|
Bellen, maar ook dat doe ik nauwelijks
|
sms-en, maar zelfs dat maar heel weinig.
|
Citaat:
|
sms-en
|
Bellen, natuurlijk. SMSen en MMSen doe ik zelden aangezien dat niet binnen mijn abbo valt. GPRS en WAP gebruik ik eigenlijk nooit.
|
smsen
|
sms-en. (bellen doe ik eigenlijk alleen naar m'n moeder of ze me even opkomt halen ^_^)
|
sms'en :)
|
wat is mms-en? :bloos:
|
Sms
|
Sms'en :)
|
Bellen en SMS-en.
|
Ik ga voor bellen, en dan zeer weinig, hooguit 2 euro in de maand ofzo. Alleen in de zomermaanden als ik in het buitenland zit vliegt mn beltegoed er door heen.
|
Bellen en sms-en.
Wat heeft dit onderwerp met school en studie te maken? |
bellen en sms'en, maar niet meer dan 20,- per half jaar in totaal.
|
Citaat:
Ik sms denk ik net iets meer dan dat ik bel gaat wat sneller als je alleen een mededeling moet doen, in totaal voor ongeveer 20 euro per maand. |
Citaat:
|
*pakt rekening van vorige maand erbij*
sms = 8.97 euro bellen lok = 3.44 euro bellen ilok = 4.00 euro meeste sms dus.. |
Citaat:
Maar goed, ik merk idd wel dat ik uit moet kijken, laatst een hele tijd met m'n zus gekletst; kostte me 10 euro :o . Mja, normaal belt zij mij ;) |
happy mobielloos :o :cool:
|
bellen
maar wel vrij weinig. |
Bellen, en dan ook nog es veel te veel, hahaha :)
|
Bel nooit.....sms wel.
|
Ik heb bijna nooit btg.
Maar als ik het heb gaat het meeste wel op aan SMS. |
niet dat ik zoveel geld opdoe hoor. 7 per maand maximum. :o
|
Citaat:
|
Sms'en.
|
Het abbonement :|
|
sms is triest
mms is triest wappen is triest en bellen, tsja och... dat eigenlijk ook, maar als je dat ding in je reet steekt vibreert-ie zo lekker als je gebeld wordt. |
Jemig.
Dat er zoveel mensen meer geld aan smssen dan aan bellen uitgeven... Bel 3 sec en roep je 'sms'. Dat is goedkoper dan voor 0.20 oid je sms sturen (en t gaat nog sneller ook). Ik bel uiteraard meer. Zo'n 25 per maand. Binnenkort 12,50 want abo verlengd en de bekende M55 voor 25 gekocht. Smssen doe ik via www.telfort.nl; 10 keer voor 1,15. Werkt prima. |
hm ik denk dat ik ongeveer voor 10 japo's per maand sms en maar heel weinig voor bellen, 2 euro ofzo..
|
japo's? wtf , als je in t grieks euro wou zeggen heb je jammerlijk gefaald , das nl eypo, maargoed
ontopic: bellen :veel smsen:meer |
Bellen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |