![]() |
klein gedichtje
gedichtje over iemand die me heeft belazerd
Why? Why did you do it? Why?? My heart is broken I can’t glue it Why? Where you jokin’? Why do I still like you? Why? But I also feel hate The love wasn’t true Why? Why was it to late? Why are you walking in my brain? Why? I see you everyday! You drive me insane! Why? Why did you do that J.? Kunamosity |
Kortom:
Why? ... |
Were you jokin' ?
|
OMG
Tenenkrommend. Je doet het natuurlijk in het Engels omdat je dat beter vindt klinken (en dat vind je alleen omdat het een vreemde taal is). Verder ben je slecht in Engels en zijn de songteksten van Jim en Jamai nog beter dan dit. |
-----> dansen op papier?
verder ben ik het, vrees ik, met degene boven mij eens |
Nou, nou, nou jongens...
Gaat het hier op L&R nu om de inhoud of om de vorm? Inderdaad. Hier wordt van je verwacht dat je reageert op de achterliggende gedachte. En een analyse daarvan hoort echt niet thuis op dansen op papier. |
Nou zeg, wat een gezeur op het engels...
Ik wil je eigenlijk alleen maar sterkte wensen, ik neem aan dat je je niet heel erg fijn voelt op dit moment Kuss Kim |
Kijk het Engels is niet super, maar ik kan het ook niet.. EN EIGENLIJK WAT BOEIT HET MENSEN?! Engels is niet onze moedertaal dus fouten mogen we maken, zolang als alles maar leesbaar en verstaanbaar.. Kop op! Het gedichtje is mooi maar wat ben je er mee van plan?! Want meestal heeft het een doel?! Wil je het naar hem sturen?! Lijkt mij niet zo`n goed id, als dat zo is..
|
Je doet er goed aan jezelf voortaan te beletten je gevoelens van je af te schrijven.
Afgezien van het feit dat ik je gedichtje qua poëtische inhoud niet boeiend vind is het natuurlijk meer dan belachelijk dat je op een dergelijk emotioneel moment verkiest je gedachten in een andere taal neer te pennen. |
Wat een kuttekst zeg
|
:rolleyes: Jij bent ook wel altijd straight to the point hè?! Kom op iemand een lieve positieve reactie voor dat meisje!? Neej? Jammer meisje je gedichtje is inderdaad een flop! Maar probeer er eens iets in het Nederlands van te maken.. Het is meer een soort puzzeltekst wat jij ervan maakt.. Een afgebroken gedicht.. Maar ieder heeft zijn gevoelens en het is fijn als je dat kan verwoorden in een gedicht dus als je er plezier mee hebt ga zo door!
Stukje Nederlands (al ben ik niet zo`n goede dichter, maak er maar eerder van slechte dichter) Waarom? Waarom? Waarom heb je dit gedaan? Waarom heb je me laten staan? Waarom? Mijn hart is nu gebroken, Waarom? Daarom :D Verder kwam ik niet :P Wacht, wat vind je van deze, le creatie de Stefan: Waarom..?? Waarom was je niet bij mij? Waarom was je wel bij haar? Wat heb ik je misdaan? Waarom ben jij vreemdgegaan? Ik wou dat ik het kon veranderen, maar ik begrijp het niet, waarom was je bij die andere? Jij hebt een leuke avond gehad, maar niet met mij, jij was mij gewoon zat, ben je nu blij? Jij gaf mij 1000 redenen waarom, maar geen een goede, ben je dan echt zo dom, maar nu ben ik op mijn hoede. Ik val niet meer op jongens zoals jij, jij past niet meer bij mij, ik wil je nooit meer zien, later wel weer …… misschien. |
Citaat:
deze vind ik mooi (y) en meisje, sterkte! |
Citaat:
|
-> DoP (Dansen op Papier)
|
ik vind et een beetje slapjes...
sorry, ik hou niet zo van standaard WHY??? en die zoetsappige zinnetjes die is alle liefdesnummers te horen zijn... sorry |
Citaat:
Tis toch were? niet where. Wie is J.? Toch niet ik he? :P Verder wel een leuk gedicht, maar vond het niet zo grappig:S |
Citaat:
bij deze ben ik akkoord met jullie beiden |
Citaat:
mja... soms is t goed om je gevoelens te uiten..dat doe ik ook altijd met gedichten..en di evan mij zijn ook altijd bagger duz... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |