![]() |
Scholieren voetbal-eftal
even in dit topic want die ander is daar niet voor bedoeld :D
maarja, we hebben al verschillende posities dus... :D MartenZ= Links/Rechtsback L1= Rechtsback Alexanchez= Laatste man TæknØboy= Centrale Middenvelder ^Dragon^= Verdedigende Middenvelder Williams= Centrale Middenvelder snowboarder= Centrale Middenvelder Wawl= Overal beschikbaar number9= Spits Ketjing= Linksback De Skaaf= Centrale Middenvelder tinus11= Rechter Middenvelder Zaagmanz= Aanvallend Middenvelder phmpruim= Linker/Rechter Middenvelder/Aanvaller EmilioFCG= Linksback/Linkvoor/Rechtsvoor iemand of niemand= Centrale/Linker Middenvelder Eerised= Doelvrouw |
L1 = rechtsback
|
Ik kan op elke plaats in de verdediging maar het liefst speel ik laatste man.
|
ik ben wel de reserve doelman van de reserve doelman/vrouw die invalt als de reserve doelman/vrouw echt niet meer kan lopen :P
|
ik zou ook nog op doel kunnen :o
|
vijf speelt trouwens linksback dacht ik (heeft ooit tegen hem gevoetbalt)
|
ik wil wel op de tribune plaatsnemen
nu er toch al een laatste man is |
en waar ben ik :eek:
Ik heb overal vroeger gespeeld :p |
ik ben de 12e man
|
Citaat:
zo dat is iig opgelost |
We kunnen der ook ff een vragenlijstje bij maken:
Positie: Leeftijd: Team: Club: Welke klasse speelt je team: Sterke punten (qua voetbal dus): Slechte punten: Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Ik zallem zelf maar ff doen: Positie: Laatste man, Mandekker/Voorstopper, Rechtsback Leeftijd: 14 Team: c1 Club: wvv Wageningen Klasse: 2e klasse regionaal Sterke punten: snelheid, schot, mentaliteit Zwakke punten: Techniek, koppen, linkerbeen Poefvoetballer: Lucio van Bayer Leverkusen Coach: geen idee Plaats: Gelderland of Utrecht |
ik ben Ausputser!
|
Barman (y)
|
eventueel aanvallende middenvelder :)
|
Ik ben supporter :cool:
|
Citaat:
|
ik ben spits.. :p of anders middenvelder ergens, maakt niet zoveel uit :p
|
spelverdeler/mid-mid meldt zich
|
Anders heb ik afgelopen weekend m'n eerste kaart gehad van sinds dat ik begonnen ben met voetbal.
|
Citaat:
|
euh.. *denk* ruim 4 jaar nu dus dat is opzich nog niet zo heel erg lang.
|
Nou vooruit laat ik maar ff invullen:
Positie: Spits Leeftijd: 17 Club: GDA Welke klasse speelt je team: 4e klasse Sterke punten (qua voetbal dus): Snel en neusje voor de goal. Slechte punten: Wil misschien iets te vaak zelf scoren :bloos: maar daar wordt aan gewerkt. Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Makaay. Geen overdreven goede voetballer, maar wel 1 die op t goede moment op de goede plek staat. Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? weet niet wie er zich kandidaat stellen Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Ik ben wel bereid om me te verplaatsen als er in tournooi plaats gaat vinden. |
Positie: Linksback (linkshalf kan ook)
Leeftijd: 17 Team: (geen meer, laatste was B2) Club: was Sc Bemmel Welke klasse speelt je team: 2e klasse dacht ik Sterke punten (qua voetbal dus): mentaliteit, inzicht Slechte punten: op moment conditie. passes over lange afstand Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: van Hintum Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? - Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Bij veel animo: maakt niet veel uit, m its makkelijk te bereiken met trein ed |
Positie: Links/Rechts back
Leeftijd: 13 Team: C6 Club: ASC Waterwijk Welke klasse speelt je team: 3e klasse Sterke punten (qua voetbal dus): snel, vrije trappen Slechte punten: Hap snel, koppen Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Heitinga :) Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Mensen met ervaring en inzicht Waar wil je voetballen met Almere |
Positie: aanvallendmiddernvelder
Leeftijd:15 Team: Nu weer B1 ze kunnn niet zonder me:D Club: Soccerboys Welke klasse speelt je team: 3e divisie landelijk Sterke punten (qua voetbal dus):schot,Kopkracht techniek. Slechte punten:Linkerbeen. Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl:Johan Cruijff of Pele Of Zidane Of Marradonna:p nee,denk een speler als Ono. |
Positie: Linksachter/Link en rechtsvoor
Leeftijd: 19 Team: Nu geen 1 maar zat als laatste in A1 Club: (ex)Asser Boy's Welke klasse speelt je team: Weet ik niet meer Sterke punten (qua voetbal dus): 2Benig, vrije trap, koppen, assist, uithoudingsvermogen. Slechte punten: techniek, soms te veel of harde overtredingen Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Uhmmm...vind het altijd moeilijk te zeggen maar ik denk een type als Bosvelt, Paul Matthijs. (hardewerker met af en toe een iets te harde ovetreding. |
Positie: kan overal spelen, maar ik sta momenteel op het mmiddenveld
Leeftijd:17 Team: A1 Club: roac '79 Welke klasse speelt je team: 2e klasse, maar we moeten kunnen promoveren Sterke punten (qua voetbal dus) uithoudingsvermogen, hard werken, techniek Slechte punten:Linkerbeen, overzicht Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl:ik zou het niet weten |
Positie: Defensieve middenvelder
Leeftijd: 17 Club: vv Ede/Victoria Welke klasse speelt je team: 4e klasse (of derde, kweenie zeker) Sterke punten (qua voetbal dus): aggressief (op een goede manier), corner, passen. Slechte punten: In het begin van de wedstrijd te veel willen, waardoor ik aan het eind niets meer over heb. Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Steven Gerrard Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Tofke_H en Mitros, laat ze zelf maar uitvechten wie assistent wordt ;) Waar wil je voetballen met het team? Hoe wil je toernooien regelen dan? Of met wie? |
kheb geen zin om te kopieren, dus ik zet het even in een verhaaltje:
ik speel laatste man bij FC Birdaard, 2e klasse geloof ik , mijn sterke punten zijn: traptechniek(vrije trappen, penalty's), inzicht, het juist inschatten van een situatie, doorschuiven naar het middenveld en aan de bal ben ik het sterkste. slechte punten: vooral snelheid, conditie ook wel een beetje op dit moment, en koppen. Ik vergelijk mezelf vaak met Frank de Boer: niet de snelste, heeft altijd z'n foutje in een wedstrijd(heb ik meestal ook), en heeft een goede pass, inzicht enz. Ook in het duel ben ik kwetsbaar net als hem, zijn kopkwaliteiten bezit ik jammergenoeg niet. |
Citaat:
|
18jaar
2benig kopsterk winnaarsmentaliteit goede conditie minder: man dekking verdedigen |
Positie: rechtsback/linksback/voorstopper
Leeftijd: 16 Team: zaterdag 1 of 2 Club: hms Welke klasse speelt je team: 4e klasse/heel laag Sterke punten (qua voetbal dus): mentaliteit, koppen, inschatten van de situatie. Slechte punten: techniek, opbouwend niet echt sterk Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: jaap stam |
Citaat:
Omdat het forumbazen zijn? |
Positie: rechtsback
Leeftijd: 17 Team: A4 Club: Urk Welke klasse speelt je team: 2e/3e klasse, weet ik veel Sterke punten (qua voetbal dus): inzet, tackle/sliding, overzicht Slechte punten: koppen, snelheid Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Martin Keown, keihard dus Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Johan Cruyff Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) beetje in het noorden, niet in het zuiden |
Positie: rechtsback
Leeftijd: toen 16 ofzo Team: B3 :p Club: RVVH Welke klasse speelt je team: 324e klasse, weetikveel Sterke punten (qua voetbal dus): niet veel Slechte punten: veel Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Dik Heesen :cool: |
[QUOTE]de communiceerbeer schreef op 09-11-2003 @ 20:47:
Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Dik Heesen :cool: [/QUOTE lompe voetballer :cool: |
Citaat:
|
[B]Positie: rechtsback, Centrale Verdediger, Doel, Mid Mid
Leeftijd: 19 Team: als laatst a2 :p Club: juh! Welke klasse speelt je team: Ik heb ooit 1ste klasse gespeeld maar dat was te hoog gegrepen en toen ging maar terug naar 3de klasse :cool: Sterke punten (qua voetbal dus): inzet, toneelspelen, overzicht, rondjes draaien met de bal Slechte punten: conditie, snelheid Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Ronaldhino, ik kan gewoon soms magistraal zijn aan de bal en de rest van de wedstrijd gewoon prutsen Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Henk Vos Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Champions Legeau |
Citaat:
|
Positie: Linksmidden/midmid/linksbuiten
Leeftijd: 17 Team: was A2 Club: ASC Welke klasse speelt je team: Geen idee Sterke punten (qua voetbal dus): snelheid, jagen, redelijk overzicht Slechte punten: koppen Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Niet echt een Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Geen idee Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Maakt niet zo veel uit, het liefst Utrecht, Zuid-Holland of Noord-Holland |
Citaat:
bij deze wil ik me verontschuldigen aan alle feyenoorders die ik belachelijk heb gemaakt door zo'n foute keuze te maken :o;) |
Positie: Mid-mid
Leeftijd: 18 Team: Ben na 12 jaar gestopt wegens verhuizing. Club: Dzc '68 en vv Actief. Welke klasse speelt je team: Ik heb ooit 2e divisie nationaal gespeeld. Sterke punten (qua voetbal dus): Overzicht, Vrije trap, sterk, tweebenig. zwakke punten: Koppen. Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Dennis Bergkamp, Jari Litmanen. |
Positie: Rechst of Links midden
Leeftijd: 18 Team: geen op t moment, ben sinds anderhalf jaar gestopt Club: --- Welke klasse speelt je team: --- Sterke punten (qua voetbal dus): pass, voorzet, vrije trap, penalty, koppen Slechte punten: conditie :p Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: geen 1 denk ben niet goed genoeg voor het profvoetbal ;) maar qua speelstijl...overmars met wat minder snelheid |
Ik = coach! Ik = koning van CM..
Speelstijl Keeper Rechtsback Centr V Centr V Linksback Verd Mid Aanval mid Aanval mid Schaduwsp Spits Spits |
Positie: linksback/rechtsback, linksmid/rechtsmid
Leeftijd: 19 Team: momenteel geen, maar ik heb vijf jaar veldvoetbal gespeeld en drie jaar zaalvoetbal. Club: geen, momenteel voetbal ik op straat Welke klasse speelt je team: n.v.t Sterke punten (qua voetbal dus): aardige dieptepass/pass, bikkelhard als het moet, coaching Slechte punten: aanvallend koppen, ik heb niet zo'n hard schot in de benen Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Johnny Heitinga :cool: Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Maakt me niet zoveel uit Waar wil je voetballen met het team? (welke provincie wel en welke provincie niet enz.) Het Hoge Noorden niet, evenals het diepe zuiden. Het liefst Utrecht of Zuid-Holland. |
Citaat:
|
Waarom sta ik er niet bij :mad: ;) ?
Maar goed, laat ik het ook maar ff invullen. Positie: Centrum middenveld Leeftijd: 16 Team: niet meer Club: was VV Cortgene Welke klasse speelt je team: 4e klasse Sterke punten (qua voetbal dus): inzicht, passes, koppen, techniek Slechte punten: passes over lange afstand, mentaliteit, kracht Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: Philip Cocu Van wie vind jij dat hij/zij de coach moet worden? Martin Jol :) Waar wil je voetballen met het team? Brabant, Zeeland, noord-Holland wel |
En ik dan? :(
Nou ja ik ben toch niet echt goed, ben al sinds mijn 13e gestopt met voetballen :D maar goed ik vul dat lijstje maar ff in: Positie:Rechts half, rechterspits of spits, liefst rechterspits Leeftijd: 20 Team: geen Club: geen Welke klasse speelt je team: niet van toepassing Sterke punten (qua voetbal dus): Snelheid, goede voorzet... tenminste vroeger :o :D Slechte punten: Had geen felheid in me, dus 1 tegen 1 duels qua kracht was ik slecht, verder kan mijn linkerbeen beter en koppen kan ik ook niet goed. Met welke profvoetballer kun je worden vergeleken, qua speelstijl: pffffffff... zou het eigenlijk niet weten... iig een klein, rustig mannetje dat alleen op rechts speelt. :D Kom ff op geen naam :D |
Citaat:
niet zo bescheiden je bent net een Zidane man:p |
Citaat:
Of je daar trots op moet wezen!! :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |