![]() |
Vlieeeeeeeegende Paaaaaaaaanters forever
iemand ook helemaal weg van de vliegendepanters?
zoja? welke scetch vind je heet leuks grappigst en/of stom? pla antwoord hier. :D :( |
heb je er misschien wat meer informatie over? k heb er nog nooit wat over gehoord.
|
harde stukjes poep... :p
enne natuurlijk: anne frank! |
Citaat:
voor meer info over de vliegendepanters check deze link |
Citaat:
en natuurlijk de fantastische show hype. :) (y) |
-meisjes--> waar ze allemaal verkeerde woorden gebruiken *ongelovelijk hè, als je da allemaal zo zie...al die sterren en kometen! en zie je daa rdie steelpan? die steelpan, in de vorm van een beertje!*
- Anne frank -19letterwoordenlingo - onze gouwe ouwe dikkie dik - slager korrel - theo en riet -rien poortvliet - eigenlijk de hele cd van sex wel *:D* |
Citaat:
wat hij zecht:" ben ik het helemaal mee eens ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee dat is van hans teeuwen :p |
Citaat:
neem me niet kwalijk:| ik heb em gedownload, en daar staat vliegende panters achter :confused: vergeef mij |
-wist je dat 90% van alle snackbarsnacks uit frankrijk komt?
-en de mexicano dan? en 'slecht zijn' natuurlijk maar je mag de meesterlijke reeks 'jongetjes' niet vergeten want die zijn echt wel veel beterder dan die andere echt wel... |
of het trio muziek ofzo ben ff de naam kweit :confused:
|
en pierke met z'd duifkes *gniffel*
|
Citaat:
|
best wel vaag dan want dan heeft hansie het gejat van iemand anders dus?
want hij heeft het wel degelijk gebruikt :mad: :bloos: |
Citaat:
|
jahaa vliegende panters! Alles is leuk, eigenlijk toch wel.... maar slecht zijn is echt helemaal geweldig :D
|
Citaat:
pfieuw! *veegt zweet van voorhoofd* nu voel ik me gelukkig een stuk minder dom;):D |
Kwartetten is ook wel een leuk stukje van hun.
Ik ga vanaaf naar hun show 'De grote 3' in Carre (y) :) |
Ik ben vorige week maandag naar 'De Grote 3' geweest en ik vond het geweldig. :cool:
Ik ken verder eigenlijk niet zo veel van ze. Een paar jaar geleden vond ik Dikkie Dik altijd erg leuk. |
oeh ben al jaren fan van ze... :cool: vlak na hun 1e show: sex, geweldig zijn hun :D
ben ook al 2 x naar ze geweest: hype en de grote drie [en bij de laatste heb ik ze ontmoet en handtekeningen gekregen!] en 20 november ga ik weer... :D:D |
Citaat:
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die luie gasten die niet meer weten wat ze moeten doen. Gaat heel erg traag dat stuk.
"We kunne natuurlijk ook een fillumpje pakken..." |
Het is inderdaad op zich wel een leuke show, maar niet eentje waar ik meerdere keren heen zou gaan ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |