Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Door jou (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=656283)

darkmoonlight 09-11-2003 14:21

Door jou

Door jou!

Door jou voel ik me kut
Door jou gaat alles fout
Door jou zit ik in de put
Door jou voel ik me koud
Door jou jank ik dag en nacht
Door jou, door jou ben ik verkracht

Boef 09-11-2003 18:00

:( mja, kweet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet zeggen. Het loopt goed je gedicht, en de laatste regel vind ik mooi geschreven, omdat 't zo 'hard' aankomt op een bepaalde manier. Een gevoelsgedichtje; sterkte.

darkmoonlight 09-11-2003 18:18

Dank je

lovetear 10-11-2003 18:08

Ik vind je zielig, maar ik vind hem niet zo mooi.

gabber-mendiej 12-11-2003 12:45

Ik vind em wel mooi
Ik herken er heel erg veel in, omdat dit ook bij mij is gebeurd

heel veel sterkte meissie!!!

-xxxx-
Mendiej

Secreet 12-11-2003 21:33

Is dit niks voor psychologie?

darkmoonlight 13-11-2003 20:23

mendiej..jij ook veel sterkte..
Kweet dat dat heeeeel veel tijd kost..:|
hmm ja..miss ist oowk wel wat voor psychologie,..
mja..
*kus*

la_bella 14-11-2003 20:06

beetje vreemd... zou jer niet beter met iemand over praten want dit gedicht toont wel dat het diep zit... sterkte meid

tacidvs 14-11-2003 22:11

Stom volk. 'is dit niet beter voor psychologie?' Jullie moesten je eens na laten kijken.

Ik vind hem erg mooi. Komt realistisch over, voldoet perfect aan het verwachtingspatroon maar ook helemaal niet; het is immers opgeschreven. Het zou helemaal knap geschreven zijn als het fantasie was, maar ik vrees dat dat niet gegeven is...

ezziejmeisje 15-11-2003 21:10

ik vind t een errug mooj gedicht! je legt zow erg goed je goevoelens uit vind ik..ik vind dat je dat mooj hebt gedaan! maar in ieder geval veel sterkte kussiejs..

sprie 17-11-2003 21:29

ik ga akkord met (bijna) iedereen op deze topic, ik wil er nog even aan toevoegen dat de anti-climax ongewoon prachtig is, en (ik vind het ook cliché, maar hoe moet ik het anders zeggen)veel sterkte.Ik wil ook nog even aan het licht brengen dat ik als meisje geboren zijn deerniswekkend vind, julli hebben zogenaamde maandstonden, naar het schijnt is dit erg onhandig, jullie moeten meestal de was en de plas doen, jullie baren een kind(met aale gevolgen vandien:miskraam, sterfte moeder zelf, ..)Jullie bekleden altijd een minderwaardige rol in de maatschappij , alhoewel dit in België beperkt blijft, gelukkig kunnen jullie dit door jullie genetische aanleg gemakkelijk verdragen en zijn jullie van alle mensen(hermafrodieten inclusief) het sterke geslacht(vind ik), jullie hebben mentaal een grote voorsprong op de man

tacidvs 18-11-2003 07:58

ánti-climax?

darkmoonlight 18-11-2003 20:54

Dank jullie allemaal wel..
Het geeft idd me geveol weer...
En nee het is geen fantasie..
Als iemand hier over zou kunnen fantasere...*pff* dat zou echt gestoord zijn!!!!!

*kus*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.