angst voor blijven zitten
Ik blijf vrijwel 100% zeker zitten. Ik zit nu in 4 HAVO en doe N&G. Dit pakket is te zwaar voor mij maar ik dacht dat ik t wel zou kunnen. Het hele jaar heb ik niks gedaan aan mn school en pas nu kom ik erachter dat het niet meer op te halen valt. Alles stort nu zeg maar in. Ik krijg geen vakantie geld, heb veel meer beperkingen, ik moet mn ouders heel erg gaan teleurstellen want zij weten niet dat t zo erg is en ze zijn erg streng en ze hebben vertrouwen in me maar het ergste van alles is dat ik volgend jaar niet meer bij mn vriend in de klas zit. Wat dus ook in houdt dat hij een jaar eerder klaar is met school en we dus waarschijnlijk niet samen op wereldreis kunnen (na de HAVO) of misschien wel uit elkaar groeien. Ik kom volgend jaar bij allemaal kleine kinderen in de klas en ik vind t gewoon echt heel erg allemaal. Zeker om te beseffen dat t niet nodig is geweest. Volgend jaar ga ik dan maar het vakkenpakket C&M doen (waty in mijn ogen nog het makkelijst is). Maar mijn leven gaat een hele nare wending krijgen. Maar die nare wending is in mijn hoofd al in alle hevigeid aan de gang. Ik hoop dat iemand me begrijpt.
|