![]() |
Heideroosjes cd's
Voor me broertjes verjaardag wou ik ff wat Heideroosjes cd's branden... Wat zijn de leukste cd's? Thanx
|
Ik heb de eerste 2 cds altijd het leukst gevonden( ze smelten de paashaas poing poing poing).
De rest niet meer echt gevolgd. |
Citaat:
houwt ie van simpele ragpunk of van wat technischere punk wat eigelijk minder punk is |
Citaat:
|
ik vind schizo en fast forward zeker goede cd's
|
Citaat:
|
Mijn persoonlijke favoriet blijft Kung-Fu, maar Fast Forward is ook wel erg goed..
Die oude CD's zijn idd een stuk simpeler, maar 'ze smelten de paashaas' en 'Punica' zijn wel meesterwerkjes :p |
Alle cds :)
Smile you're dying vin ik trouwens ook wel een leuke verzamelcd. Maar ik kan er geen uitkiezen... |
schizo.....en dat is dan meteen ook weer de enige die ik ken want zo bijzonder is het allemaal niet
|
ik heb fast forward, maar het is niet mijn ding hehe
kopen? |
ik heb Schizo, die is wel leuk :)
|
Fifi vind ik de beste :) staan veel van de bekendste HR nummers op [en is ook de best verkochte HR cd van allemaal]
|
Citaat:
|
Aohh, WIL JIJ MIJN EITJES ZIEN?
|
meismyself
:D geniaal |
Citaat:
|
Maar dan ik ook:
Papa, de paashaas bestaat toch helemaal niet? Jij moet je smoel houwe, vuil goor uit de baarmoeder gesleurd kuttekind! Als jij die tyfusbek nog 1 keer opentrekt, knip ik je scrotum deraf, en stel niet van die domme vragen!!! Ze smelten de paashaas :D. Maar ik blijf erbij, op alle cds staan waardevolle dingen :D Ze zijn gewoon schitterend :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel vreemd trouwens dat nergens bekend is gemaakt dat Mutant forumbaas is.
Heb haar in ieder geval nog nooit gezien hiero, of in ieder geval niet onder deze nick. |
nee voor mijn gevoel post ze ook pas heir sinds ze hier FB is, maargoed.
|
ik had beter forumbaas kunnen worden
|
Citaat:
Dat komt gewoon in het nieuwstopic op Meldpunt en Mededelingen. Verder is er heel lang een discussie gevoerd over wel en niet en uiteindelijk vond Roxy het wel leuk, ik vond het leuk en de rest had er geen problemen mee en mijn muzieksmaak is breed genoeg om meest waanzinnige dingen te bevatten. Ik postte hier in het begin wel, maar toen waren jullie niet zo lief voor nieuwelingen, maar sinds ik niet meer als nieuweling beschouwd word, post ik hier wel en vind ik het ook prettig om hier rond te hangen. :D Hou het zo :P. |
Citaat:
|
Citaat:
dat zou gelijk staan aan pure chaos en escalerende gebeurtenissen :P |
Fast Forward is hun "hardste" cd en volgens mijn bescheiden mening ook hun beste. Al dat ik Noisy Fairytales ook zeker ni slecht vond.
|
Doe gewoon smile you're dying, heb je een boel leuke nummers bij elkaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Opzich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
schizo. kung-fu. fifi.
die eerste cd's zijn ruk. en die laatste was ook niet veel soeps. |
Schizo heb ik altijd met plezier beluisterd..
|
ze smelten de paashaasd is zwaar kutnummer , vinden de rozen zelf ook , maar fifi , kung fu en schizo zijn beste plaatjes , smile youre dieing is zeg maar het beste van de eerste 3 ( of vier ) cd's
|
Citaat:
|
Kung-Fu! De Heideroosjes topper!
ik ben benieuwd hoe SINema zal zijn. |
Citaat:
zal hem gelijk kopen... |
euh ik heb er ook 1 en ik weet niet welke...
mja wel geinig voor af en toe wat je voor je broertje moet kopen is moeilijk, smaken verschillen zoals je ziet en ja ik post graag loze dingen lalala |
choice for a lost generation is ook wel leuke cd :)
|
fifi is hun beste album
vond t vroeger allemaal wel vet (die eerste 4 platen) ik heb nog wel shirts en een hooded sweater te koop! |
vind dat ze steeds beter worden. Ook serieuzer, dat zijn ze eigenlijk al een paar platen, maar ze worden nu voor vol aangezien door de heren critici van dit land.
In spanje, duitsland etc. worden ze volop gewaardeerd, maar krijg hier het idee dat ze nog worden aangezien voor een melig punkbandje, terwijl ze veel meer zijn. Het is een van de hardwerkendste bands van Nederland. Overigens vind ik Schizo het best. |
Citaat:
|
Nu niet zo true doen :p..
|
Doe ik niet, vind 't gewoon een schijtband. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kung-Fu en Fifi, zeker weten! (y)
|
volgens de man die de locale platenzaak runt is het een scheitband, hij kent ze ook van feestjes enzo.. :|
Ik vind die gitarist(of bassist, whatever) wel grappig. De muziek boeit me niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |