![]() |
Mijn liefdesleven...
Mijn liefdesleven
Kon ik mijn hart maar op tafel leggen, Zodat je kunt zien waar je kamer is. Ik zou je een rondleiding geven en zeggen; Hier is de sleutel, zorg dat je hem nooit vergeet. En jij zou zeggen; ik koester hem voor eeuwig, je kamer ingaan en blijven. Dan, op een dag zou je me zeggen; Nog bedankt voor de fijne tijd, maar tot mijn spijt, Trek ik weer verder, hier is de sleutel. En nogmaals zou je zeggen, dat het je speet. Kon ik mijn hart maar op tafel leggen, en zeggen: Kijk, ook ik bloed. Maar waarschijnlijk zou je slechts glimlachen, En zeggen: Goh, Dat doe je dan niet goed. |
Best mooi en ik kan me er ook wel in verplaatsen, maarre..gaat ut over jou?
KiSsEs lInDa |
ja okeej ut gaat over jou maar is elk stukje echt?
|
Eigenlijk is alles echt, alleen wat symbolischer...Ik kom vaak over als een hard, ongeintresseerd persoontje. Ik ben ook zelden verliefd, maar als ik verliefd ben, is het juist dat ongeintresseerde persoontje dat mensen wegjaagt.
Wat ik hier dus beschrijft is dat wanneer ik iemand in mijn hart laat, hij weer weggaat. En wanneer ik mijn ware gevoelens laat zien aan zo'n iemand Kon ik mijn hart maar op tafel leggen, en zeggen: Kijk, ook ik bloed. Intresseerd hij zich daar neit bepaald voor, en zou denken dat het een grapje ofzo was, en gewoon sarcastisch lachen en alsnog weggaan. Maar waarschijnlijk zou je slechts glimlachen, En zeggen: Goh, Dat doe je dan niet goed. Dat is een situatie die me is overkomen en ik nooit meer mee wil maken, en dat beschrijf ik dus op een vage manier... |
Citaat:
:(Ik vinem orgineel!....de (4e)5e regel vink niet zo lopen....maar verder wel mooi verwoord.. liefs, mariamne |
erg mooi Secreet...
|
ik vind het mooi dat je het zo beschrijft, met 'kon ik mijn hart maar op tafel leggen'.
je wilt dus wat meer van jezelf laten zien ofzo, zodat de ander je beter begrijpt, denk ik? erg goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |