![]() |
Stalker, te vet!!
PC GAMERS VERENIGT U!!!
Hebben jullie stalker al gezien?/ echt te mooie rpg, totale bewegingsvrijheid in een land 3x zo groot als Morrowind!AAAH (y) check http://www.stalker-game.com/ groeten! |
Euh ja.
Maar ik wacht er inderdaad ook op. Ik vind de graphics top, physics zal alleen wel iets minder dan in HL2 zijn. Verder lijkt de sfeer me ongeëvenaard. De troosteloosheid die al die screens uitademen. Prachtig gewoon, ik kan niet wachten om er rond te lopen. Ook de belichting is subliem, elke ochtend als ik naar school fiets en nu die oranje-grijze lucht zie moet ik aan Stalker denken. :D |
*kwijl* :o
Die gaat op mijn 'die gaan we 100% zeker checken' lijst :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
S.T.A.L.K.E.R ?
ik d8 dat het een fps was |
Citaat:
|
vet spel lijkt me (y)
|
Citaat:
In feite is het gewoon een FPS met de vrijheid van Morrowind. Als je opdrachten wilt uitvoeren kan dat. Als je doelloos wilt zijn kan dat. Als je jezelf helemaal overhoop wil moorden kan dat. |
FPS omdat 't 1st person is. RPG omdat je dingen kunt uitzoeken, items kunt bemachtigen, en die verkopen, en van de opbrengst daarvan je wapenarsenaal uitbreiden.
|
Is een rpg niet, je karakter opbouwen aan hand van stastieken zoals strenght en zo??
|
Jah. In Stalker wordt er van zo'n systeem expliciet geen gebruik gemaakt, de makers vonden het niet erg realistisch (en dat ben ik met ze eens). Maar verder kun je wel met mensen onderhandelen en door bepaalde dingen te doen kun je toegang krijgen tot nieuwe wapens en gebieden als ik het goed begrijp.
|
Wist ik nog niet eens :)
|
Deze game ga ik zkers checken (y) . Alleen is mijn amd 1333 mhz een beetje aan de trage kant :( voor dit meester spel.
|
is er een release datum?
|
Ergens in mei
|
is het alleen voor de pc of komt het ook voor de consoles?
|
Wat een geil spel gaat dat volgens mij worden zeg. Geniale screenshots. :o
|
Citaat:
|
jammer dat het toekomst is en niet verleden. Ik vind RPG's eigelijk alleen vet als het spellen zijn die zich rond de Middeleeuwen afspelen. Geef mij dus maar Morrowind...
|
Citaat:
En ha, dat is juist wat me altijd verschrikkelijk stoort, magie, zwaardjes trollen en elfjes. Wie weet ga ik het rpg gebeuren van dit spel vanwege het ontbreken daarvan juist wel waarderen. : Maar ieder z'n eigen smaak natuurlijk. |
juh, inmiddels wel magic spells overdosed na 10 jaar gamen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hier nog een aantal plaatjes en een filmpje:
http://mediaviewer.ign.com/mediaview...ject_id=480467 *voor de mensen die het filmpje nog niet gezien hebben* ga je schamen :P |
jaja ik wacht ook al maanden op dit spel..
maar zolang er geen release datum is vin ik 't maar kut :( |
2004 :d
|
Citaat:
|
Jawohl, 2003 zal het niet meer worden.
|
Mei 2004 als ik me niet vergis.
|
Volges mij tog echt mei 2005 (n)
|
voor dit spel ga ik een nieuwe pc kopen :) FOK HALF LIFE 2 :D
volg dit spel al 1,5 jaar lang nauwlettend :D |
HL2 word dik geowned door deze game! KOPEN DUS! evenals FarCry... zit ik ook erg op te wachten!
|
Jullie hebben echt verschrikkelijk last van vooroordelen.
Eerst beweerden jullie allemaal dat Half-Life 2 Doom 3 zou gaan ownen. Nu hoor ik al dat Stalker HL 2 gaat ownen. Misschien moeten jullie eerst eens wachten tot die drie eens gereleased zijn voordat jullie er over oordelen? |
amen :)
2004 word voor de shooterfanaten een goud jaartje :D |
vooroordelen :S een spel dat er zo godsgruwelijk uitziet EN RPG elementen heeft.. daar weet ik gewoon nu al zeker van dat ik het leuker ga vinden dan half life
|
Citaat:
En ik ben sowieso meer van de ietwat simpelere shoot'em ups. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vergelijken van games is sowieso een beetje overbodig.
Ik denk niet dat Stalker HL2 zal ownen, of andersom. Het zijn beide andere games. En beide revolutionair qua graphics en physics. En dus ben ik benieuwd naar beide games. Persoonlijk zit ik niet zo te wachten op Doom3, omdat het hele concept me niet zo aanstaat. FarCry weet ik ook nog niet zo. De screenshots die ik zag, zagen er behoorlijk uit. De filmpjes was ik echter niet zo kapot van. Ik weet niet, ik mis iets ofzo. Maar misschien verandert m'n mening wel volledig zodra ik 't zelf kan spelen. Ik wacht iig met smart op HL2 (april 2004 ofzo pas :() en Stalker. |
ik wacht al tot sint kerstmis totdat ik duke nukemforever heb
|
Citaat:
|
Een up nu het er aan zit te komen.
Heeft iedereen er nog zin in of volgen jullie het ondertussen niet meer? Het heeft zo lang geduurt dat het nu waarschijnlijk niet veel speciaals meer zal zijn, maar toch ga ik hem zeker checken. |
Dit is een up, dus ik gok dat hij op slot gaat. Ik zal een nieuwe topic voor je openen, dan kunnen we daarin net verder gaan.
LUH-3417 |
Underwhelming. Lame. Niet kopen dus.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |