![]() |
Lingo
Moet Frans Bakker terug naar Lingo?
Frans Bakker, beter bekend als Francois Boulange, was jarenlang 'Mister Lingo'. Een tijd geleden werd het bekende balspel overgenomen door de Tros en kreeg Lingo ook een nieuwe presentatrice: Nancy Coolen, beter bekend als Nance. Wat vind jij: moet Frans weer de leiding gaan nemen over dit unieke tv-quizje? Of mag Nancy van jou blijven? |
Heeft Robert ten Brink het niet ook gepresenteerd? Moet hij dan ook niet in het lijstje?
|
nance? Staat niet op de kaart
|
Francois Boulanger natuurlijk, dat is pas een echte bikkel. (y)
|
ik heb op frans bakker gestemd, maar et kan me eigenlijk niet schelen
|
1. Kuttopic
2. Lingo moet dood |
Francois Boulanger natuurlijk, die is geweldig :D Niet dat ik het ooit kijk, maar die vent was grappig :cool: Waarom is ie eigenlijk weggegaan daar :confused:
|
Frans Bakker. Hij was de man!
|
francois boulanger, defo.
|
wat een niveau, je kunt zien dat Pflower vaak op onzint zit: ;)
Lingo moet door niemand gepresenteerd worden, het meot van de nederlandse televisie af |
Robert ten Brink is de echte Mister Lingo, die was de eerste. Toen was Frans nog gewoon een cameraman, en toen Robert weg ging vroegen ze of hij het wou doen.
|
Robert heeft het te druk, maar hij is idd gewoon Mr. Lingo. Is misschien voor sommige mensen wat te ver terug in de tijd ;)
Maar eh, het maakt mij niet zo veel uit, kijk het toch niet. En het moet ook niet van de tv af want mijn opa beleeft er veel plezier aan (en wij aan hem als wij erbij zijn als ie het kijkt :evil: :D ) |
Ik ga ook voor Robert (y)
Dat waren nog eens tijden :| |
fransiee
|
Herr Franz
|
Frans moet terug :)
|
Robert Ten Brink. Francois was echter lachwekkender, dus die mogen samen een duo-presentatie doen. (Niet dat ik het ooit kijk. Nee, echt niet.)
|
geen van beiden
en ik ga ook niet huilen als het van de zender wordt gehaald |
Citaat:
|
Walgelijke mensen, beide.
|
Nooit geweten dat die man Frans Bakker heette...
Goh... wat een teleurstelling altijd gedacht dat hij écht zo'n mooie achter naam had... :( :o |
Lingo moet dood!!!!!!
|
Citaat:
|
Groeeeen !!! GROEEEEEEN!! :p
|
staat wel op de kaart, maar geen lingo :D
|
Citaat:
|
Lingo moet dood :evil: schijtspel
|
Citaat:
|
Francois. Nance sucks.
|
Citaat:
|
frans bakker ofcourse. hij was koel, had een buikje, een brilletje, en was niet perfect.
daar houden we van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat robert ten brink Boggle deed?
|
Whaha, wie wil dit nou weten?
Maargoed, ik heb zoals de meerderheid op Francois gestemd. |
Citaat:
Of Francois cameraman was weet ik niet precies, maar hij stond iig niet in de schijnwerpers. Hij moest af & toe als Robert nog in de kleedkamer was op zijn plek gaan staan om de camera en het geluid te testen. Hij deed dan zijn eigen presentatorsact, en dat deed ie zo goed dat ie toen Robbie weg ging gevraagd werd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |