![]() |
Buik..
Meiden..hebben jullie ook last van een vreemde buik.. de ene dag heb je echt een supermooie dunne buik.. en de andere dag lijkt t wel of je zwanger bent.. nu overdrijf ik wel een beetje, maar dan snappen jullie me tenminste.. Wat doen jullie hieraan...? Dankjwel..
|
hoihoi.
jah daar heb ik soms ook erg last van! maar daar kunnen we er niks aan doen. groetjes ilse |
Als je ongesteld moet worden houden veel meiden vocht vast.
Meestal komt dat op je buik terecht.. |
Mjah, het is vrij normaal dat in de dagen vóór je ongesteld wordt je buik een stuk boller is dan normaal; als je net gegeten hebt is je buik ook boller.
|
Heb ik ook, 't verschilt; als ik ongesteld moet worden, is hij dikker aan de onderkant. Wanneer ik net gegeten heb, is hij wat dikker aan de bovenkant.
Valt niet veel aan te doen, mja, ongesteld worden en naar de wc gaan misschien? :) Maar verder is het heel normaal. |
Heb precies hetzelfde en vind het ook heel irritant (n) Ik kan er niks aan doen, tenminste: ik weet er niks tegen. Ik laat het dus maar lekker zo :o
|
heb t altijd na mn ontbijt, dat zwanger gevoel. mn maag is gewoon heel gevoelig denk ik waardoor het zo snel uitzet?
|
Citaat:
|
Vooral als ik gegeten of gedronken heb. :s
|
Ja heb ik ook, is m'n buik helemaal opgezet.
|
ik geloof dat het bij jongens net zo is..
|
ja heb ik ook, soms is hij hardstikke mooi plat *doet vreugdedansje* en de andere keer zie ik al iets dat lijkt op een vetrolletje over mn broek heen :(
|
Alleen als ik veel gegeten heb, bij de Burgerking ofzo.
|
Misschien ook psychologisch?
Als ik vrolijk ben zie ik bv. meestal een dunnere buik dan als ik een baaldag heb :) En de kleding (donker/licht), hoe je kijkt (van 'boven'/ van 'opzij' ) en lichaamshouding, maken ook verschil. |
Citaat:
Wat hierboven is gezet herken ik eigelijk niet...Misschien toch eens op letten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |