![]() |
Daft Punk
Hej,
ik vind daft punk echt vet, maar nu zoek ik iets wat er op lijkt (disco/funk). want 2 cd's in me speler gaan ook zo gauw vervelen :p iemand nog iets vets? grtz |
Cassius
Motorbass Les Rythmes Digitales |
Laurent Garnier
Mirwais |
DJ Sneak, eigenlijk is alle Franse house wel aan te raden.
|
Vive La Fete
St. Germain Miles Davis ;) |
daft punk vind ik echt lamme shit (n)
|
Citaat:
|
Dan herzie ik mijn mening tot nader inzien. Tot nader aanhoren dus eigenlijk.
|
Overigens: wat is de naam van dat album.
Luiheid is mijn ondeugd. |
Citaat:
Da funk Around the World Rollin' & Scratchin' Rock & Roll Burnin' Dat was dus voordat ze cheesy house gingen maken... :( |
Ah! Bedankt.
Soulseek is mijn vriend. |
|
Citaat:
|
Ik vond de clip van Around The World altijd erg vet, en het nummer zelf ook.
|
Citaat:
|
de clips van revolution 909 en da funk zijn anders ook te cool voor woorden hoor !
|
Homework is hier en daar best wel vet. De rest ken ik niet echt, maar hoeft dus blijkbaar ook niet.
|
nummer 2 op discovery(met die VETTE gitaarsolo) is ultiem.
En lang niet alle nummers op homework zijn leuk, evenmin als op discovery. |
Ik vind dat homework en discovery beiden hun toppertjes hebben (hoewel homework wel meer). Around the world, da funk en revolution 909 zijn echt tof (y)
|
dankjewel, zo kan ik wel weer een tijdje vooruit. (y)
(trouwes, discovery is helemaal niet ZO'N rukalbum al is homework zeker beter) |
ik vind discovery eigenlijk beter , maarja wie ben ik?
|
Sigur ff een andere vraag, hoe kom je aan die naam?
|
Van Sigur Ros , ijslandse band die ik nogal geniaal vind
|
oh, ok, zo'n gast bij mij op school heeft het als doopnaam, en een maat vanmij heeft het als fantasienaam bed8
en ik maar denken dat we zo origineel zijn :p grtz |
Citaat:
valt vies tegen hé :p ;) |
Ik vond dat er genoeg nummers waren op discovery die een erg goeie beat hadden. Aerodynamic was inderdaad erg tof, en de remix aerodynamite was ook erg cool
Verder zitten er meer house/lounge nummers op discovery. ( face to face, is een mooi voorbeeld, wisten jullie dat dit nummer vaak in modewinkels wordt gedraaid omdat het een heel relaxte sfeer brengt, en dat weet ik toevallig omdat ik bij C&A werk) Mijn favo nummer op discovery was Veridis Quo... de opera sfeer erin is erg tof. Nee, discovery was daft punk van hun andere kant, maar beslist niet slechte kant. |
Citaat:
2: dit topic ging niet over DP, maar over vergelijkbare 'bands' 3: de C&A lijkt me nou niet echt een goed voorbeeld van een goed lopende winkel |
Citaat:
1 x een clip van gezien, titel in mn telefoon gezet, vergeten achteraan te gaan. bij deze (Y) |
bijna niemand gaat in op de vraag van de topicstarter.
Maargoed, ik ken alleen het oudere werk, en dat vind ik best vet. |
Citaat:
|
Ik heb een of andere mixplaat uit midden jaren 90. Die klinkt wel tof.
Maar ik zou niet weten wat vergelijkbaar daarmee is :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |