![]() |
Bij welke supermarkt(en) haal jij (of je ouders ofzo) de boodschappen?
Bij welke supermarkt(en) haal jij (of je ouders ofzo) de boodschappen?
(Aldi (grootste deel) en AH (omdat deze helaas overheersend aanwezig zijn in de stad en bij mij zowaar om de hoek ligt)) |
C1000, Lidl en anders namelijk Agrimarkt en Jan Bruyns
|
Overwegend Albert Heijn, soms Edah en heel af en toe Aldi.
|
In willekeurige volgorde AH, Konmar en Super de Boer, daar doe ik de wekelijkse boodschappen.
Zaken als tisseus, diepvrieszakjes, wattenschijfjes e.d. sla ik eens in de zoveel tijd bij de Lidl in en dan snuffel ik meteen naar goedkoop voedsel wat net zo goed te pruimen is als een A-merk. |
bij de AH
|
Albert Heijn gaan we soms heen voor heel veel boodschappen (ééns in de maand ofzo)
C1000 zit lekker dicht bij en is goedkoop Aldi daar kopen we meestal drinken en andere 'speciale' producten |
meestal toch wel de edah hoor....en de konmar niet te vergeten:P
|
Ik doe meestal m'n booschappen bij:
Super de Boer (dichtstbij) en Aldi (goedkoopst, meestal voor speciale dingen zoals sinaasappel-perzik sap enzo :)) nee, niet eens bij de Spar :o |
Albert Heijn, Aldi, Edah, Super de Boer, t is maar net waar ik in de buurt ben en hoe rijk ik ben.
|
AH, lidl (die zit het dichtbijst) en af en toe super de boer en de konmar.
|
Plus --> Dagelijks: wonen we naast.
C1000 --> Eens in de week ofzo, voor aparte spulletjes. AH --> Eens in de twee weken ofzo. |
Albert Heijn: meestal de grotere 'weekendboodschappen'
Aldi: het dichtste bij, maar meestal alleen voor kleine dingen die we snel nodig hebben Edah: ook redelijk dichtbij; vooral voor een aantal producten Konmar: hier kopen we het meest geloof ik, hoewel m'n moeder er eerst een hekel aan had :confused: Voor het brood is erg lekker (y) |
DekaMarkt en Kom@rt De Wit.
|
Voornamelijk bij AH, soms ook bij de (onbekende) supermarkt aan de overkant. Oh en toen vergat ik de Aldi, hoewel dat ong. 1x per maand is. :)
|
en waarom staat de coop er niet bij?? heh heh :mad:
:p |
Anders: mijn ouders hebben een Troefmarkt, dus daar natuurlijk.
Als ik echt snel iets nodig heb of veel zin in iets lekkers heb dan haal ik iets bij de AH, of Super de Boer, de enige winkels hier. |
Mijn moeder koopt voornamelijk bij de aldi en lidl, maar ze gaat nu steeds meer naar de c1000 omdat die niet veel duurder is :)
|
Albert Heijn, Digros en soms de Super de Boer
|
C1000.
Mijn ouders boycotten al jaren de AH, ze vinden het gewoon geen fijne winkel. Ze houden niet van die spotgoedkope supermarkte dus is c1000 een goede middenweg (y) En ik werk er, natuurlijk :P Maar daarvoor kwamen ze ook al in de c1000 |
Voornamelijk Super de Boer want die zit het dichtbij, af en toe Albert Heijn en Aldi
|
Albert Heijn en de Aldi.
|
c1000 en Edah
|
Ikzelf haal bij C1000 en Jumbo. C1000 omdat ie goedkoop is en vlakbij zit en Jumbo, omdat het assortiment vrij groot is, terwijl de prijzen laag zijn.
|
Ikzelf altijd bij de Edah, dat is maar 1 min lopen :o
M'n ouders voornamelijk bij C1000 omdat dat de enige 'grote' supermarkt is in het dorp, en daarnaast in de Aldi als ze in de stad zijn. Die ene keer dat ze eens in Attent, Lidl of de AH boodschappen doen tel ik voor het gemak niet me |
AH, Konmar, Aldi.
Hangt af van mijn budget, tijd en wat ik nodig heb. (en dat geldt ook voor mijn ouders denk ik ;)) |
anders: de Hoogvliet. daar heb ik ook een jaar gewerkt :|
|
Edah, tjah ik werk daar nou eenmaal
|
Anders, namelijk: vooral Dekamarkt als ik in Haarlem ben. Maar ook wel Aldi en Lidl.
|
albert heijn, C1000
|
aldi, AH, c1000 en konmar :)
|
Anders, Delhaize :)
|
Dekamarkt of AH .
|
Jumbo he.. Jumbo heerscht.
|
Citaat:
:/ |
Citaat:
Wij doen boodsachappen bij AH, vooral omdat die dichtbij zit. En de Dekamarkt voor de wekelijkse 'grote' boodschappen, zoals dat hier heet :) |
aldi, edah, bas van der heyden (aangekruist als dirk v.d. broek),AH soms,
|
Aldi + Jumbo
relatief goedkoop en zit bijna op kruipafstand |
Citaat:
|
Uhm, AH meestal. (is maar 100 meter), soms c1000. En voor chocola: Aldi!
|
Meestal bij de AH (ivm 10% korting omdat k r werk) soms bij de Vomar, en voor de ijsthee gaat mn moeder naar de Aldi
|
Aldi en Edah
|
De C1000. Ik hoef maar 2 stappen te springen en ik ben er. Wel zo handig.
|
Mijn ouders: Albert Heijn, Aldi, Lidl.
Albert Heijn voor bv. de verse dingen, als kaas, melk, verse pizza's, en dingen die er bij de Aldi + Lidl niet zijn of daar gewoon niet goed zijn. Ik kom zelf het liefst bij de Albert Heijn en de Aldi. De Albert Heijn heeft lekkere dingen en veel keus, bv. als ik voor mijzelf moet "koken", hebben ze hele lekkere magnetronmaaltijden en van die verse sappen. Maar bij de Aldi koop ik vaak drinken, uit school als ik dorst heb. Vooral die River Ice Tea in flesjes is lekker. En voor de chocola (y) |
Agrimarkt of Jan Bruyns
|
Mijn moeder haalt wekelijks boodschappen bij de C1000 en de Aldi, en af en toe wat (als er iets op is bijvoorbeeld) bij de Coop.
Ik kom zelf het liefst bij de Aldi of de Edah. |
Voor mijn producten vooral bij de AH en bij de Natuur Winkel
|
Mijn ouders halen alles bij Albert Heijn.
Ikzelf ga naar c1000 ofzo. |
Aldi, Super de Boer en anders: de Hoogvliet.
|
AH en Aldi (vooral voor multivitamine, van dat lekkere knoflookvlees en yoghurt)
|
Citaat:
Ik zie me bij de Albert Heijn nog geen bus pringles meekrijgen hoor voor 1,49 :cool: Ja ik werk bij de Jumbo, op de slagerij :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |